Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ExuS - zdjęcie

ExuS

Rejestracja: 18.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.03.2012 16:37
-----

#352712 Spis Pluginów

Napisane przez ASu w 22.01.2012 17:09

Dodatki:
Zdobycie poziomu w tutorze by synek``
Dodanie natywu cod_set_user_level (Poprawione) by Drako
Dodanie natywu cod_set_user_level by d0naciak
Godzina w HUD by Bloody_
HUD spectator + inteligencja + kondycja by Tded
Status VIP by TheDarkDez
Staty na MOTD by Hleb
Wymuszanie cl_forwardspeed i cl_backspeed by d0naciak
Regeneracja HP (Działająca Menu+SMA silnika tzw gotowiec) by Kamil17
Sprzedawanie perków (Cod Mod 2 perki) by by xenos
Call of Duty Mod |||| VIP 1.0 by 0x.
Zaawansowany system dodatkowego expa  by Hleb
Jestem ranny ! by KariiO
CoD Shop V2 by MieTeK_ by JaVoR
Dodawkowy exp by byCZUS
Dodatkowe Doswiadczenie za HS by cypis
Dodatkowy EXP za tag by MieTeK_
Komendy Admina z listą perków by A może sma?
Przenoszenie doświadczenia by A może sma?
Przenoszenie lvli by byCZUS
Sklep by RPK Shark by sharkowy
Nowe przydatne menu do CODMOD by WarRIorS
[COD:MW] NOWY Sklepik by Pi0trek by PinnoPL
COD:MW Nowy Sklep [aktualizacja!] by MieTeK_
Doświadczenie za asystę [UPDATE !] by ToRRent
Rakiety/Apteczki/Dynamity w HUDzie by A może sma?
Moc uleczania by CheQ
Exp za Triple Kill + Dzwiek! by Crew
Menu Pomocnicze by ELOS
Cod Hud Info by =ToRRent=
Call Of Duty - odznaki by Gufinsky
Exp dla najlepszych 3 graczy by ToRRent
Sprzedawanie itemów innemu graczowi by d0naciak
Przekazywanie perku innej osobie by Kaleka
Sprzedawanie perków by A może sma?
Cod Knife v1.0 by d0naciak
Magazyn na perki by Goliath
Komendy Admina by QTM. Peyote
Gotowe pliki z CODa nowego z HP w HUD i rozdaj po 10 by sebastian10022
2 sloty na perk by cypis
Frakcje i sloty razem by Haliax
Sklep (monety i dolary) by A może sma?
Exp na dzień dobry by Nomaf
Cod knife czyli statystyki dla noża by d0naciak
Sklep CodMod by _nothing_ by _nothing_
Questy do nowego CoDa by Muzzi
System Monet by A może sma?
Wytrzymalosc Perku by QTM. Peyote
Nowe statystyki by A może sma?
Sklep za monety by ELOS
Team Frag Game by Gufinsky
Misje/Questy [ Wersja 4 ] [ Update ] by Gh0st
Punkty Premium by Na 5tyk
Prefixy w say by DarkGL
nVault Misje by d0naciak
Punkty Premium (Beta) by ExTaza?!
Plugin Bank [ say /bank ] [ aktualizacja ] by Gh0st
Admin Menu v1.5 by MieTeK_
Bank (Cod stary i nowy) by d0naciak
Deathstreak by MarWit
Nagroda w postaci monet (Questy Gh0st) by Gh0st
Killstreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania by cypis
Skille itd pod info gracza by CRDReed
Mini paczka klas od Tazmana by TaZmAn.
System misji CodMod by TheRock
Doświadczenie za śmierć by Mi@po
Wywołanie broni gracza by Mi@po
Szybkie menu na CodModa by Split
Powrót do strony w menu, na której byliśmy by Lacostii
KillStreak Wyzwania by Ejdrien_xD
Sklep za monety by oeN.
Sklep CodMod by Play by Dziobak?
COD Rynek by MAGNET
Ostrzeżenia za miny by GeDox
Sklep COD za monety by Kuba22
Klasa od danego lvla v2 by dredek
Dywizja CodMod by UTeam
Dywizje v2 by NiczegoWinien
Targ na monety by Klakier
Czyszczenie nvault z niepotrzebnych danych by Jak się nazwać
Doświadczenie za pełen serwer by Kaleka
Exp Walls by LinuX
Wymiana $ na monety by Alelluja
Punkty Konkursowe by koong
Wytrzymałość perku na 2 perki od Cypisa by Hleb
TOP 15 oparte na największym poziomie by Czaso Umilacz
Bonusy wypadające z graczy by ric0
Regeneracja HP dla klasy by ceglacl
Własny HUD by CheQ
Wymiana perkami i blokada by Dziobak?
Kilka skilli do klas by CheQ
Kto postawił minę by xenos
NPC by 1337
KillStreak (inny) by UTeam
Ruletka CodMod by koong
Admin menu by MieTeK na 2 perki by TibacK
Plus x levele na start by 1337
Sklep z granatami by PrezydenT
Darmowy Perk by silva
Przelej monety by ptk.
Admin Commands by d0naciak
0 hp new by DarkGL by M4n1k'
Darmowe lvl na start by Daj buziaka
Przekazywanie expa przez graczy by Play 4FuN
Reborn System by Na 5tyk
Przekazywanie monet przez graczy by Play 4FuN

 
Poradniki:
Itemy Premium by d0naciak
Moc zatruwania po naładowaniu noża dla klasy by Intex
Dodatkowe DMG dla klasy by 0x.
Dodawanie Tarczy klasie/perkowi by 0x.
Edytowanie perków na klasę by d0naciak
%5BTuT%5D Forum w opisie klas by Oporowiec
Nieśmiertelność dla klas by Trikolo
Klasa strzelająca rakietami co x sekund by Oporowiec
[Statystyki WWW do CoD MOD MW] Jak zainstalować by Intex
Sposob puszczania rakiet po x sekundach by Bloody_
Nowa statystyka Armor by Flk
Dodawanie klasy by TenKtośToJa
Jak dodać niewidzialność do klasy %5Bsmieszne%5D by ^Grzyboo
Jak dać moc klasie by Krotix
Więcej granatów dla klasy/perku by sharkowy
Zmiana klasy = Wyrzucenie perku by master.
Dodawanie itemu z losową wartością (Stary i Nowy) by Goliath
Klasa premium z rakietami i 2x skok by Kamil0
HP za zabójstwo dla klasy by Kamil0
Naprawa błędu "get_weaponname" by Jak się nazwać
Wyświetlany exp za fraga/pakę by sharkowy
Liczba rakiet / min / apteczek itp w status text by ToRRent
Multijump dla klasy/perku by Goliath
Dodatki do klas by Gniewmen
Bronie by CheaterQ
Jak ustawić 1/x z wybranej broni by d0naciak
Jak dodać miny do klasy by Kamil0
Rakiety do klasy by Kamil0
Blokowanie perków by d0naciak
Grawitacja dla klasy by radim
Klasa premium na Nick/IP/SID by Goliath
Multi Dynamit dla klasy by radim
AutoBH dla klasy by radim
[CoD Nowy] HP w HUD by radim
Zmniejszenie widoczności dla klasy by d0naciak
Tutorial Perk Fala Smierci by MarWit
Przerabianie klasy na premium by b0niek
Tabela EXP'a w nowym CoD'zie by Goliath
Wybuch dla klasy po śmierci by d0naciak
Jak zmienić kolor HUD,by RPK. Shark
Dodawanie Long Jump'a Do Klasy Lub Itemu by Majster VVirus
Masz o X HP więcej - jak zrobić ? Wejdź by Kolar`.
Klasa z nieskończoną amunicją by BliBs_Pl
Tutorial Bronie 1/x dla klas. by KariiO
Jak dodac wskrzeszanie do medyka by cypis
[ŁATKA] Naprawa CurWeapon ! by Najkon
Zmiana modelu gracza dla klasy/perku by Goliath
1/x z kilku broni (łatwiejszy sposób ) by KariiO
[QTM_CodMod(Nowy)] Dodawanie itemków by Kusek
1HP dla klasy na stałe by d0n tHe Pr0oo
Inne dodawanie punktów by byCZUS
Szybkie rozdawanie statystyk by Goliath
Zmiana modeli broni dla klas/perków by Goliath
Zmiana prędkości ataku bronią by MarWit
Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit by d0naciak
Naprawienie CurWeapon bez errorów!!! by M&M s
Naprawa Tg oraz Ps by d0n tHe Pr0oo
Blokada stawiania min itp w malych pomieszczeniach by MAthiasssMAt
Fix Bug z 0hp by sebul
Wytrzymałość perku na 2 perki od cypisa ( w silniku CODA ) by Szymek^
TUT Jak dodać limit statystyk by Mr.Szybcioor
Przerabianie klasy na premium by b0niek
Jak dodać dźwięk do sklepiku/blokady klasy premium by emeryt0131
Jak zrobić uposzczenie itemu po śmierc by camilost
Zamiana zapisu z nicku na SID by Vertricus
Wielki poradnik Moda by gacek13445
Ograniczenie RedBulla do 2 na runde by Pawex
Dodanie do Sklepu własnej opcji by Starozytny
Jak zrobić losowanie expa w sklepie by Kusek
Własne staty by ShoWmaN
Wyrzucamy item gdy nas zbiją by hubert4444
Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę by camilost
Jak dodać 1/x z wybranej broni w klasie by RasiaQ
2 slot na perk dostępny od x lvla by dredek
Jak dodać do coda /daj by Split
FreeLVL by CheQ
Jak dodać bronie obok nazwy klasy by Mr. Dziwny
Jak ustawić blokadę apteczek co x sekund by shajba.
Jak usunąć podstawowe bronie usp/glock by GreM!
Jak dodać fragi do HUD by GreM!
Wytrzymałość perku w HUD by TremoR
Zabij klase x razy (misje by gh0st) by Wozny
KillStreak i DeathStreak w HUD by Play 4FuN
Naprawa bugu przechodzenia rakiet do nowej rundy by Maciek332
Skrypty do pisania klas by MAGNET
Wiadomość dla ofiary by Andrzejek
Dodanie statystyki obrażenia zapis SQL od cypisa by Arbitralny
Info o zdobyciu poziomu/przedmiotu by Żółw Mina
Jak usunąć exp za wygraną rundę by Split
Łatka dla funkcji WezBron by SeeK
Dodawanie frakcji do opisu klas by Andrzejek
Ile ktoś ma money w hud by izcoN
Klasa co 5s dostaje HE by trilex
Klasa od danego poziomu by Split
0.0% zmieniamy na 0% by Split
Bugowanie frakcji by Polak Potrafi
Czas do końca mapy w HUD by lukas72
Jak zrobić 1/x na zdobycie perku by Drago36
Jak zastąpić wyrzucenie perku na sprzedaż by Drago36
Ustawianie obrażeń z inteligencją by RasiaQ
Jak usunąć perk za zabicie? by Drago36
Dodanie do klasu braku odrzutu w broniach by Emil_wymiatacz
Jak dodać ciche chodzenie by Drago36
Blokada otrzymywania broni by d0naciak
Jak zmienić wygląd /perk na taki jak /klasy by GuRu
Blokada skilli na początku rundy by Czaso Umilacz
Naprawa funkcji UstawPerk oraz UstawNowaKlase by d0naciak
Podnoszenie broni z ziemi by Czaso Umilacz
Ustawienie graczowi możliwości podnoszenia broni obcych by d0naciak
1 HP dla klasy na stałe by d0naciak
Opis i pytanie po wyborze klasy by Mlodzik
Fukcji do klas w codmodzie by GH.Just Me
Jak zmienić wygląd opisu klas? by Pan Marian
Tabela 45001(uniwersalna) by GH.Just Me
Moce klas i perków po x sekundach by eMeZz
Jak dodać do klasy Hełm/Kamizelkę by Visari
Ogień za rakietą by Pan PrO
Jak dodac exp za hs w sma by Split
Jak dodać do klasy moc przechodzenia przez ściany by Buldzio3
1 int = x dmg z danej broni by MazaQ



Klasy:
Złoty Wojownik by Arek :P
Klasy +Special by Eustachy8
Camper Premium by Oporowiec
Mr.Demolka by Trikolo
Demoman by CheQ
Lord Vader (Przeróbka Dresa) by Kosa :D
Longer 2.0 by creepMP3 by creepMP3
Astronauta by TheEvten
Klasa posiadająca Miny i Rakiety. by CheQ
Sentry Gunner by BloodMan
Granadier by Oporowiec
Lekki Snajper i Stopper by Sangre
EXPer by BloodMan
Kokos by mad
Elitarny żołnierz by Eustachy8
Bob Budowniczy oraz perk wroki z piaskiem  by Play 4FuN
Mysliwy bymber=Dreeks]
Chemik by BloodMan
Klasa z Auto by Angel of Death
Truciciel i perk by Intex
Quake by Hleb by [member Reload']
Zawodowiec by Eustachy8
Zlodziej Expa by radim
Klasa Shinobi by CBeebies
SAS - Sprint by DarkGL
Mag - Latarka naświetlająca by cypis
Czolgister by MarWit
Kilka klas do Cod Moda by Pawlik.!
Klasa/perk Spiderman by sharkowy
SOAR(działko orbitalne) by radim
Lekki Snajper i Stopper by Sangre
Bobek premium! by MynDoS
Samuraj (Klasa Premium) by WiWaldi
CamoMan by Rozum ?
Predator (Premium) Poprawna wersja by adek1479
Klasa Pomagier by A może sma?
Rocketman by A może sma?
Rabuś by A może sma?
Klasa wspinająca się po ścianie by Crew
Gotowe klasy do Nowego CodMod by Kusek
Dziki Jumper by d0naciak
Cichy Zabojca - może się czolgac by d0naciak
Klasa Ninja(PREMIUM) by SeeK
Niszczyciel by Bl4dy04
Umarly by Loe25
Terrorysta v1.0 by PYRDYS
Czolgista - posiada M72 LAW by cypis
Stolec by MynDoS
Deagle Sniper i Weteran Gaila wraz z perkami by ToJaTwojTelefon
Predator by ReeBok1993
Inżynier - Stawianie działka by DarkGL
GPS by _nothing_
Klasa Kameleon by CheQ
Kamper by kamil20183
Gotowa klasa z piorunem by Serce !
Dres by foreveralone
Punisher by _nothing_
Nożownik by _nothing_
Kuszownik by CheQ
Miotaczem Ognia by Crew
Zlodziej Expa by radim
Helikopterzysta(PREMIUM) by SeeK
Elektryk by piterka
Super Szpieg by CheQ
Mnich - posiada Teleport by brains...?
CSI by _nothing_
AirMan by _nothing_
Spowalniacz by Intex
Czit by heroes
Nanożołnierz by Eustachy8
Predator - poprawiona wersja by adek1479
Laserzysta by GreM!
Zeus, Wsparcie Chemiczne, Partyzant by sharkowy
Klasy od poziomu by kontakt
Hobbit by GrubSon
Halloween by GrubSon
Dream Eater by UTeam
MAGNETyczny Elektryk by MAGNET
Paczka klas od gluta by glut
Klasa odporna na HE by kakus002
MasterSoldier by MAGNET
Zegarmistrz by UTeam
Chemik by A może sma?
Lewiter by GoldenKill
Commandos by CBeebies
Shadow by RasiaQ
Generał Broni by Fili:P
Terrorysta by TeJGeN
Wampir by sharkowy
Strażnik by Drago36
Szturmowiec by Drago36
Oficer by TheRock
Pirotechnik by Hleb
Regenerator by Daj buziaka
Critical by MAGNET
Inwigilator by QTM. Peyote
Cloner by CBeebies
Strzelec Wyborowy by Hajmus
Czyzak, Drabik by CraZzy
Multijumperek by MAGNET
Lowca Mysli by Cyb3rShot
Lakrymator by dw11
Oślepiacz by MAGNET
Ostatni Żywy by CBeebies
Kapitan i perk m4 kapitara by Kalifta
Mag by Vasto_Lorde
Sadysta by dw11
Rusher by Kmf!p
Obrońca - inna wersja by [memer=GuRu]
Klasa/perk z granatnikiem by Hleb
Weteran Galil by Eustachy8
Merlin by GucioLaGGer
Aimer by GucioLaGGer
GausGunner by dw11
Quatera by Daj buziaka
AirStriker by RubbirPL
Arktos by damian0507
Mroczne Mojo by Człowiek Magi
Komandos by matys995
Złoty Sonic by Nestea****Lemon
Skrytobójca by Fili:P
Obrońca by Fili:P
Snajper by Fili:P
CamoMan by ric0
Talib z awansami by Emil29
Klasa Space Division by Eustachy8
Duch by chudy1234

 
Perki:
Increase Jump by Fili:P
Spowalniacz by Drako
Noz Medyka by Sewek
Elektromagnes militarny by fbang
Szczescie i Wiatr ze Wschodu by Play 4FuN
Betonowe ciało by fbang
Napalm, czyli granat podpalający by fbang
Wsparcie Umarłego i Akcesoria Elektryka by Play 4FuN
Zestaw Alkaida by maclaw01
Perki różne by Dreeks
Zestaw Soldiera by Człowiek Magi
Wybuchowy KOKS by Człowiek Magi
Teleport by Klakier
Kapitan COMBO by Człowiek Magi
Knife attack distance by creepMP3
Skok wroga by Fili:P
Akumulator 24V by Hleb
AT4CS by Fili:P
Dash by Fili:P
Kilka perkow na Coda by Legenda
Zestaw Assassina by Killer Strike
Telepor by d0naciak
Zaradność i Budowanie barykad ! by KariiO
BFG10000 by Hleb
Magiczne Buty by Oporowy
M18 Claymore by Hleb
Quad Damage by Hleb
Wskrzeszenie jako perk by Hleb
Skrzydla Archaniola by d0naciak
Kapcie ze skóry królika (Bunnyhop) by Harsay
Nóż Komandosa - naprawiony by sharkowy
Płonące Naboje by cypis
[Perki do nowego CoD Moda by sharkowy
Spiderman by sharkowy
Działo Orbitalne by MarWit
Siła Pudziana by DarkGL
Kilka nowych perków by czyzyk
Lowca Headow by ReeBok1993
Palec Zeusa by DarkGL
Kusza by d0naciak
Dzialko Straznicze by Wojo
Deagle Sniper i Weteran Gaila wraz z perkami by ToJaTwojTelefon
AWP Scope by Hleb
Four Perk By Sk!LL'eD by kamilos1998xd
Granat Odłamkowy by Hleb
AirStrike by _nothing_
Lornetka by d0naciak
Pierwsza Pomoc by d0naciak
Bazooker by Foks
Furia MP5NAVY by LukasO
Paczka perków by bulka
Nuke by Trikolos
Piła Spalinowa by PoLaNdPL
Magiczny Nóż by Drago36
Broń Biologiczna by GoldenKill
Zestaw Elektryka by kakus002
Frostnade by GoldenKill
Naboje GPS by MAGNET
Napalm - poprawna wersja by GoldenKill
Pan Świata by Fili:P
Arsenal Boga by Michael
Perk dający premium by CheQ
Naznaczony by MAGNET
Podglądacz by Drago36
Stealth Armor by MAGNET
Nano suit - naprawiony by Hleb
Męczennik by Drago36
Powiększające Magazynki by Hleb
Health Informer by MAGNET
Oślepiający FiveSeven by Hajmus
Zabójca Komandosów by MAGNET
llama by MAGNET
Aimbot by Kaleka
Wallhack by Daj buziaka
Płaszcz Snajpera by sharkowy
Perki by gucio by GucioLaGGer
Paczka perków od gluta by glut
Zapalnik by Kmf!p
Braterstwo by Fili:P
Płuca Posejdona by Fili:P
Buty Hefajstosa by Fili:P
Zwinne Rączki by Fili:P
Celownik Laserowy by Hleb
Naboje Kalibru 20mm by Hleb
Perfekcyjne Lądowanie by Zapomniany

 

Lista aktualnych pluginów z dnia 23.06.2015


  • +
  • -
  • 106


#352122 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]

Napisane przez Gh0st w 21.01.2012 12:10

Misje do CoDMod
by Gh0st Company

opis
Nie wiem co tu napisać, gdyż każdy domyśli się o co chodzi w questach / misjach .. mogę jedynie powiedzieć że dodawanie questów nie będzie już dla was niczym trudnym, questy są pod długich testach na dobrym serwerze ( 5 min na botach ) ^^ questy są zapisywane, można wykonać jeden raz jednego questa ;)


instalacja
Standardowa - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Plik misje.inido scieżka/do/addons/amxmodx/configs/

Dodawanie Questa:
Aby dodać Questa otwieramy plik misje.ini i dodajemy na końcu :
"Przedział" "ile" "typ misji" "nagroda expa"
  • Przedział:
    • 0 - od 1 do 25
    • 1 - od 26 do 50
    • 2 - od 51 do 75
    • 3 - od 76 do 100
  • Ile - Ile razy mamy wykonać daną akcje ( typ misji )
  • Typy Misji:
    • 1 - ZABIĆ x osób
    • 2 - Podłożyć x bombę
    • 3 - rozbroić x bombe
    • 4 - Zabić x razy z Head shotem
    • 5 - Uratować x hosty
    • 6 - Zadać x obrażeń.
    • x = pole ILE
  • Nagroda Expa - Nagroda w postaci expa otrzymana podczas ukończenia danej misji
Proszę o zgłaszanie wszelkich propozycji co można dodać itp. :) no i oczywiście do komentowania

ChengeLog:
Wersja 1 ( 21.01.2012 ):
- Opublikowanie pluginu.

Wersja 2 ( 22.01.2012 ):
- Dodanie odczytu misji z pliku misje.ini
- Dodano możliwość resetowania questów.
- Dodano menu główne.
- Wyświetlanie w HUD
- Dodanie zapis postępu questa do następnej mapy / do ponownego wrócenia na serwer
- Nowy typ misji: DMG - zadaj x obrażeń.
- Podziękowania dla byCZUS'sia za pomoc na gg z przerobieniem questów na Array: i pomoc przy napisaniu kodu odpowiadjącego za wczytanie misji

Wersja 3 ( 28.01.2012 ):
- Naprawiono bug z dodawaniem postępu poprzez wpisanie komendy KILL w konsoli
- W menu brakowało opisu dla questu RESUCE_HOSTAGES - teraz już jest
- Dźwięki z CoDMoD, (select)
- i naprawiono bug w związku z questami powyżej rozdziału pierwszego! :) Zamiast blokowania opcji w menu pojawia się komunikat :
Dołączona grafika
Jest to o wiele prostsze rozwiązanie, które u mnie działa ! :)
WYMAGANE USUNIĘCIUE PLIKóW
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_akt_quests
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_quests

Wersja 4 ( 02.02.2012 ):
- Poprawiono wyświetlanie HUDU
- Dodano możliwość zmiany wyglądu Hudu
- Dodano możliwość wyłączenia HUDU
- Nowa opcja w menu ( /questy ) - Zarzadzaj HUD

- Naprawa błędu dotycząca funkcji ... get_user_progress_need(id)
- * Info - w paczce Questy V4. nie ma pliku misje.ini gdyż, wystarczy podmienić plik .amxx i wszystko będzie działać jak należy



[info=Update]Zaktualizowano Questy do wersji 4 02.02.2012r. :)[/info]

Proszę o zrobienie nowych SS i wstawienie do postu :) bo ja jestem leniwy i mi się nie chce

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 81


#309302 HP w HUD

Napisane przez radim w 16.10.2011 20:42

HP w HUD gdy żyjemy !
Szukamy:
public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jedno HUD czyli:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
wyświetla informację o graczu, którego oglądamy gdy nie żyjemy.
Drugie HUD czyli:
  set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
wyświetla informacje o naszej klasie, perku, doświadczeniu i poziomie, gdy żyjemy.
A więc, aby zrobić, aby wyświetlało nasze HP w HUD gdy żyjemy, to robimy to w następujący sposób:
1.) Dodajemy
new hp = get_user_health(id);
nad:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
2.) Dodajemy napis aby się wyświtlał, czyli zamieniamy to:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
3.) Ostatnim krokiem jest dodanie "hp" na koniec linijki czyli zamieniamy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

A cały public ma wyglądać tak:
public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new hp = get_user_health(id);  

	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


HP w HUD gdy kogoś oglądamy !
1) Dodajemy:
new hp = get_user_health(target);
nad
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
2) Zamieniamy tą linijkę:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
na tą:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
3) Caly public z HP w HUD gdy żyjemy i gdy kogoś oglądamy powinien wyglądać tak:
public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	    new hp = get_user_health(target);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^n Zdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new hp = get_user_health(id);  

	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 32


#250783 Dodawanie questów

Napisane przez DarkGL w 18.05.2011 22:10

Jako że Onyke wydał swojego diablo mod'a w którym jest system questów wykonany prze zemnie na jego zlecenie chyba nie obrazi się jak dam tutorial jak dodać go do swojego diablo moda
zresztą i tak questy były dostępne na necie : P nawet stały się dość popularne ^^

1.Powyżej plugin_init dodajemy
//questy
//Autor DarkGL : )
new quest_gracza[33];
new ile_juz[33];

//przedzial , ile ,kogo , nagroda expa, vip 1 tak 0 nie
new questy[][]={
	{1,2,Ninja,500,0},
	{1,3,Mag,1200,1},
	{1,6,Zabojca,2000,0},
	{2,6,Hunter,5000,0},
	{2,15,Barbarzynca,15000,1},
	{2,20,Paladyn,20000,1},
	{3,65,Barbarzynca,150000,1},
	{3,120,Paladyn,200000,1}
}

new vault_questy;
new vault_questy2;

//od , do , hp
new prze[][]={
	{1,50,20},
	{51,80,40},
	{81,140,60}
}

new prze_wybrany[33]

new questy_info[][]={
	"Zabij 2 Ninje (Nagroda 500 doswiadczenia)",
	"Zabij 3 Magow (Nagroda 1200 doswiadczenia)",
	"Zabij 6 Zabojcow (Nagroda 2000 doswiadczenia)",
	"Zabij 6 Lowcow (Nagroda 5000 doswiadczenia)",
	"Zabij 15 Barbarzyncow (Nagroda 15000 doswiadczenia)",
	"Zabij 20 Paladynow (Nagroda 20000 doswiadczenia)",
	"Zabij 65 Barbarzyncow (Nagroda 150000 doswiadczenia)",
	"Zabij 120 Paladynow (Nagroda 200000 doswiadczenia)"
}

new questy_zabil[][]={
	"Ninjow",
	"Magow",
	"Zabojcow",
	"Lowcow",
	"Barbarzyncow",
	"Paladynow",
	"Barbarzyncow",
	"Paladynow"
}
2. w plugin_init dodajemy
vault_questy = nvault_open("Questy");
	vault_questy2 = nvault_open("Questy2");
	
	register_clcmd("say /questy","menu_questow")
	register_clcmd("say /quest","menu_questow")

3.w dowolnym miejscu w kodzie dodajemy
public menu_questow(id){
	if(quest_gracza[id] == -1 || quest_gracza[id] == -2){
		
		new menu = menu_create("Menu Questow","menu_questow_handle")
		new formats[128]
		for(new i = 0;i<sizeof prze;i++){
			formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[i][0],prze[i][1]);
			menu_additem(menu,formats)
		}
		menu_display(id,menu,0)
	}
	else
	{
		client_print(id,print_chat,"Wykonaj najpierw poprzednie zadanie")
	}
}

public menu_questow_handle(id,menu,item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(player_lvl[id] < prze[item][0]){
		client_print(id,print_chat,"Masz za maly level!");
		menu_questow(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new formats[128]
	formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[item][0],prze[item][1]);
	new menu2 = menu_create(formats,"menu_questow_handle2")
	for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
		if(questy[i][0] == item+1){
			menu_additem(menu2,questy_info[i]);
		}
	}
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	prze_wybrany[id] = item+1;
	menu_display(id,menu2)
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public zapisz_questa(id,quest){
	new name[64];
	get_user_name(id,name,63)
	strtolower(name)
	new key[64];
	format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
	nvault_set(vault_questy,key,"1");
}

public zapisz_aktualny_quest(id){
	new name[64];
	get_user_name(id,name,63)
	strtolower(name)
	new key[256];
	format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
	new data[32]
	formatex(data,charsmax(data),"#%d#%d",quest_gracza[id]+1,ile_juz[id]);
	nvault_set(vault_questy2,key,data);
}

public wczytaj_aktualny_quest(id){
	new name[64];
	get_user_name(id,name,63)
	strtolower(name)
	new key[256];
	format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
	new data[32];
	nvault_get(vault_questy2,key,data,31);
	replace_all(data,31,"#"," ");
	new questt[32],ile[32]
	parse(data,questt,31,ile,31)
	ile_juz[id] = str_to_num(ile)
	return str_to_num(questt)-1
}

public wczytaj_questa(id,quest){
	new name[64];
	get_user_name(id,name,63)
	strtolower(name)
	new key[64];
	format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
	new data[64];
	nvault_get(vault_questy,key,data,63);
	return str_to_num(data);
}

public menu_questow_handle2(id,menu,item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new ile2 = 0;
	for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
		if(questy[i][0] != prze_wybrany[id]){
			continue;
		}
		if(ile2 == item){
			item = i;
			break;
		}
		ile2++;
	}
	if(questy[item][4] && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		client_print(id,print_chat,"Ten quest jest tylko dla vipow! Aby kupic vipa wejdz na forum amxx.pl");
		menu_questow(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(wczytaj_questa(id,item)){
		client_print(id,print_chat,"Wykonales juz to zadanie!");
		menu_questow(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	quest_gracza[id] = item;
	ile_juz[id] = 0
	zapisz_aktualny_quest(id)
	client_print(id,print_chat,"Wybrales zadanie: %s powodzenia !",questy_info[item]);
	quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

4.w funkcji DeathMsg
w warunku
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
	{
dodajemy
if(quest_gracza[kid] != -1){
			if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
				ile_juz[kid]++;
				zapisz_aktualny_quest(kid)
			}
			if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
				client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
				zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
				Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
				quest_gracza[kid] = -1;
				zapisz_aktualny_quest(kid)
			}
			else
			{
				client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
                        }
}
tak to ma wyglądać
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
	{
		show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
		create_itm(vid,0,"losowy item")
		award_kill(kid,vid)
		add_respawn_bonus(vid)
		add_bonus_explode(vid)
		add_barbarian_bonus(kid)
		//mana_gracza[kid]+=1
		//mana_gracza[headshot]+=2
		if (player_class[kid] == Barbarzynca)
		refill_ammo(kid)
		if (player_class[kid] == Griswold)
		refill_ammo(kid)
		if (player_class[kid] == Kowal)
		refill_ammo(kid)
		if (player_class[kid] == Demonolog)
		refill_ammo(kid)
		set_renderchange(kid)
		savexpcom(vid)
		if(quest_gracza[kid] != -1){
			if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
				ile_juz[kid]++;
				zapisz_aktualny_quest(kid)
			}
			if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
				client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
				zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
				Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
				quest_gracza[kid] = -1;
				zapisz_aktualny_quest(kid)
			}
			else
			{
				client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
			}
		}
	}

5.
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
musimy to dodać po całym switch w funkcji handle menu wyboru klas
dużo diablo modów dużo menów dlatego tylko przyklad
public PokazMeni(id, key)
{ 
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Czarodziejka
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Amazonka
* 0:Wstecz
*/
new lx[28] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
c_shake[id]=0
c_damage[id]=0
c_jump[id]=0
c_mine[id]=0
c_respawn[id]=0
c_vampire[id]=0
zmiana_skinu[id]=0
switch(key) 
{ 
    case 0: 
    {    
        player_class[id] = Mag
	c_shake[id]=20
        LoadXP(id, player_class[id])        
    }
    case 1: 
    {    
        player_class[id] = Mnich
	c_damage[id]=3
	zmiana_skinu[id]=1
	changeskin(id,0)
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 2: 
    {    
        player_class[id] =  Paladyn
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 3: 
    {    
        player_class[id] = Zabojca
	c_jump[id]=1
	c_mine[id]=2
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 4: 
    {            
        player_class[id] = Nekromanta
        g_haskit[id] = 1
	c_respawn[id]=4
	c_vampire[id]=random_num(1,3)
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 5: 
    {    
        player_class[id] = Barbarzynca      
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 6: 
    {    
        player_class[id] = Ninja
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 7: 
    {    
        player_class[id] = Hunter
        g_GrenadeTrap[id] = 1    
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 9: 
    { 
        select_class(id,lx)
    }
}
CurWeapon(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Wiem jestem cienki w pisaniu poradników : D
macie tutaj
Diablomod by 0nYk3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
już dodane questy możecie się wzorować na tym
  • +
  • -
  • 24


#269391 Totem Odpychajacy

Napisane przez Stachuu :D ?? w 13.07.2011 16:01

Przedstawię wam 1 tak jakby moc pod totem (można spokojnie zamienić to na moc klasy itp.)

robimy nowa zmienna

new player_b_odepch[33] = 1


w
check_magic(id)


if (player_b_odepch[id] > 0) item_toteme(id)


w
 reset_item_skills(id) 


player_b_odepch[id] = 0


w
iteminfo(id)

if (player_b_odepch[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_odepch[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz totem odpychajacy. <br> Odpychasz na ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," jednostek")
}

w
award_item(id)

case 186:
{
player_item_name[id] = "Repulsive Totem"
player_item_id[id] = rannum
player_b_odepch[id]=random_num(255,680)
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id])
}


na końcu lub gdzie chcesz

public item_toteme(id)
{
if (used_item[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Totemu mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

used_item[id] = true

new origin[3]
pev(id,pev_origin,origin)

new ent = Spawn_Ent("info_target")
set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Ode_Totem")
set_pev(ent,pev_owner,id)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
set_pev(ent,pev_origin,origin)
set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 15 + 0.1)

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 93,79,82, kRenderFxNone, 255 )
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)

set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public Effect_Ode_Totem_Think(ent)
{
new id = pev(ent,pev_owner)
new totem_dist = player_b_odepch[id]

//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and damage them
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (pid == id || !is_user_alive(pid))
continue

if (get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue

new vOrigin[3];

new Float:gfOrigin[2][3], b;

entity_get_vector(pid, EV_VEC_origin, gfOrigin[1]);
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, gfOrigin[0]);

get_user_origin(pid, vOrigin); ///
for(b = 0; b <= 2; b ++)
{
gfOrigin[1][b] -= gfOrigin[0][b]; // oblicza odległość miedzy środkiem totemu a graczem w totemie
gfOrigin[1][b] +=30; //wiem ze można dać +=210 ale kiedyś nie wiem nie chciało mi chodzić może teraz będzie.
gfOrigin[1][b] *=7; // zmieniając to zmieni się sile odpychania
}

entity_set_vector(pid, EV_VEC_velocity, gfOrigin[1]);
change_health(pid,-40,id,"")

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(0);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_coord(vOrigin[0]);
write_coord(vOrigin[1]);
write_coord(vOrigin[2]);
write_short(sprite_lgt);
write_byte(1);
write_byte(5);
write_byte(2);
write_byte(20);
write_byte(30);
write_byte(200);
write_byte(200);
write_byte(200);
write_byte(200);
write_byte(200);
message_end();

}

set_pev(ent,pev_euser2,0)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)

return PLUGIN_CONTINUE
}

//Entity should be destroyed because livetime is over
if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}

//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 )

new Float:forigin[3], origin[3];
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)
new red = random_num(1,255) //// to dałem se aby był kolorowy totem (czytaj aura)
new grenn = random_num(1,255)
new blue = random_num(1,255)
//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );
write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( red); // r, g, b
write_byte( grenn ); // r, g, b
write_byte( blue ); // r, g, b
write_byte( 170 ); // brightness
write_byte( 6 ); // speed
message_end();



set_pev(ent,pev_euser2,1)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)


return PLUGIN_CONTINUE

}

a i w plugin_init

register_think("Effect_Ode_Totem","Effect_Ode_Totem_Think")


Powinno trybic można dodać do tego dźwięk (chętni pisać bo mam na kompie ) ale nie polecam zbytnio ^^
  • +
  • -
  • 4


#333010 Moderator zamykający cudzy temat jest uznawany za autora tematu

Napisane przez Knopers w 11.12.2011 12:43

Redux za dużo wypiłeś chyba :P
  • +
  • -
  • 5


#325908 AMXX BanSystem

Napisane przez DarkGL w 23.11.2011 18:21

ten temat to komedia :facepalm:
  • +
  • -
  • 10


#324234 Zmiana dmg klasy

Napisane przez radim w 20.11.2011 12:24

Obrażenia te nie zależą od inteligencji. fCzas mówie, że to czas. Czyli jak puścisz błyskawice to przez ile ma być widoczna.
Ale tej linijki:

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0)
nie zmienia się gdyż to jest tylko stock. Zmieniasz tylko tę:
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);

  • +
  • -
  • 1


#324222 Zmiana dmg klasy

Napisane przez radim w 20.11.2011 11:50

50.0 to są obrażenia zadawane przez piorun, a 0.5 to czas. Czyli jak puścisz błyskawice to przez ile ma być widoczna
  • +
  • -
  • 1


#323098 [ROZWIĄZANE] Pokazanie się komendy ze slashem (/)

Napisane przez DarkGL w 17.11.2011 22:02

wyłaczaj po kolei pluginy aż ustalisz który to powoduje bo rzeczywiście w sma nic nie ma na ten temat
  • +
  • -
  • 1


#322920 [ROZWIĄZANE] Pokazanie się komendy ze slashem (/)

Napisane przez DarkGL w 17.11.2011 16:32

w funkcji obsługującej zwrócić PLUGIN_CONTINUE a nie PLUGIN_HANDLED
daj sma
  • +
  • -
  • 1


#322160 Valve zaliczyło wpadkę

Napisane przez Portek w 15.11.2011 12:44

Mi na steam dali bana napisałem do suportu odpisali że ja byłem zamieszany w ATaki...

A później się obudziłeś, bo dzwonił budzik że czas wstawać do szkoły?
  • +
  • -
  • 6


#261080 Pingwinowe bomby

Napisane przez diablix w 21.06.2011 01:11

Pingwinowe bomby
0.1 by diablix

Dołączona grafika

Plugin zamienia zwykłe granaty na pingwiny. Pingwinowy granat posiada dodatkowe efekty umilające rozgrywkę (Serwery 4FUN)

Prezentacja :
http://www.youtube.com/watch?v=9ebU1n1o5x4



Dołączona grafika
  • Fakemeta
  • CSX

Dołączona grafika

  • pingwin.amxx wrzucamy do amxmodx/plugins
  • w configs/plugins.ini dopisujemy na końcu pingwin.amxx
  • wypakowujemy folder z archiwum cstrike do katalogu głównego

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 24


#113645 Generowanie statusu serwera

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 21.02.2010 16:05

Żeby otrzymać bannerek z danymi serwera podobny do tego: Dołączona grafika możemy skorzystać z biblioteki GD2 dostępnej w PHP oraz klasy PQ której użyjemy do pobrania danych o serwerze. Aby otrzymać przyjazne linki wykorzystamy również mod_rewrite aby zamiast rozszerzenia .php mieć np .png

GD2 musi być zainstalowane na serwerze, PQ jest w załączniku

Pobieramy i wypakowujemy załącznik: Załączony plik  server.zip   227,7 KB  2377 Ilość pobrań

np do głównego katalogu.
server
├── base.png
├── cache
├── cs.png
├── cs.ttf
├── digit.ttf
├── impact.ttf
├── index.php
├── key.png
├── lucon.ttf
├── ocr.ttf
├── SNS
│   ├── class_PQ.php
│   └── PQ
│       ├── gamespy.php
│       ├── halflife.php
│       ├── oldhalflife.php
│       ├── PQ_PARENT.php
│       └── quake3.php
└── steam.png

Nadajemy katalogowi cache prawa do zapisu i odczytu (chmod 777).

Standardowe ustawienia umożliwiają generowanie statusu dla IP podanego w parametrze $_GET['ip'] lub $_GET['ip'] i $_GET['port'].
Więc jeżeli mamy domenę amxx.pl i wypakowaliśmy pliki do głównego katalogu to dostęp do skryptu będziemy mieli poprzez kilka linków (mod_rewrite):

amxx.pl/server/index.php
amxx.pl/server/index.png
amxx.pl/server/index.jpg
amxx.pl/server/status.png
amxx.pl/server/status.jpg

i do nich doklejamy parametr ip (lub ip i port) tj.
?ip=IP_SERWERA:PORT
lub
?ip=IP_SERWERA&port=PORT_SERWERA
Czyli otrzymujemy przykładowo
amxx.pl/server/index.png?ip=127.0.0.1:27015

Jeżeli chcemy tworzyć status tylko jednego serwera to zamieniamy:
	if (strpos($_GET['ip'], ':'))
{
$ipp = explode(":", $_GET['ip']);
if (count($ipp)==2)
{
$conf_ip = $ipp[0];
$conf_port = $ipp[1];
}
} else {
$conf_ip = ($_GET['ip'])?$_GET['ip']:'localhost';
$conf_port = ($_GET['port'])?$_GET['port']:'27015';
}

na:
	$conf_ip = 'IP_SERWERA';
$conf_port = 'PORT_SERWERA';

I nie musimy już podawać parametru ?ip= w linkach.

Stan serwera jest cache'owany (zapisywany) na 30 sekund (standardowo - $cachetime) aby zapobiec częstemu łączeniu się z serwerem.
Jako baza służy nam grafika o rozmiarach 350x20px w formacie .png (standardowo - $ext) i nazwie base.png (standardowo - $base) znajdująca się w tym samym katalogu co index.php
Do wyboru jest kilka czcionek (tablica $fonts) w formacie TTF (załączone).

Dodatkowo wszystko mniej więcej opisane w pliku index.php.


Oczywiście wymagane są otwarte porty i odblokowana funkcja fsock_open do pobrania statusu serwera.


p.s.
nie jest to jakoś super zrobione, ale każdy może sobie dopracować i zrobić wg własnego uznania ;)
  • +
  • -
  • 32


#257948 Magazynek broni

Napisane przez R3X w 11.06.2011 20:29

CS Weapons Information - AlliedModders Wiki
lecą po kolei, omiń pierwszą liczbę (-1), bo to broń o id = 0, a na liście tego nie ma
  • +
  • -
  • 1