Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Blokada skilli na początku rundyUP

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 16.08.2013 08:37

Witam,
gracze ostatnio bardzo się skarżyli na rakiety podczas freeze time, postanowiłem coś z tym zrobić i podzielić się z wami :)

Zaczynajmy, na początku pluginu  dodajemy dwie nowe zmienne:
 

new	Float:czas_blokady,
	Float:blokada_skilla;

Do plugin_init() dodajemy:
 

czas_blokady = register_cvar("cod_skill_freezetime", "5.0");

Gdzie wartość 5.0, podmieniamy na czas, jaki ma trwać blokada (np: czas freeze time), następnie podmieniamy funkcję NowaRunda() na:
 

public NowaRunda(){
	blokada_skilla = get_gametime() + czas_blokady;
	freezetime = true;
}

Następnie na początku funkcji EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ), dodajemy:
 

if(blokada_skilla > get_gametime())
	return FMRES_IGNORED;

I to by było na tyle, od teraz możemy blokować użycie skillów klasy na określony czas za pomocą cvara :)

Kod sprawdzony i działa, liczę na masę hejtu :)
 

 


  • +
  • -
  • 1

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 16.08.2013 13:48

skoro chcecie zablokować w trakcie frezetime tylko to po co sie tak trudzić? :P można to przecież też tak załatwić :F

if(freezetime)
	return FMRES_IGNORED;

  • +
  • -
  • 3

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 16.08.2013 20:48

hah ale go zgasil :D


  • +
  • -
  • 0

#4 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 16.08.2013 23:03

Misiuniu, cytuje sam siebie:
 

 

 

Gdzie wartość 5.0, podmieniamy na czas, jaki ma trwać blokada (np: czas freeze time)

I jeszcze bliżej:

 

 

(np: czas freeze time)

I jeszcze:

 

 

np:

I cytuje dalej:
 

 

 

od teraz możemy blokować użycie skillów klasy na określony czas za pomocą cvara

Oraz podkreślę:

od teraz możemy blokować użycie skillów klasy na określony czas za pomocą cvara

 

 


  • +
  • -
  • 1

#5 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 17.08.2013 16:28

Wklejamy to do silnika Cod'a czy do klas?


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 17.08.2013 22:15

silnik
  • +
  • -
  • 0

#7 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 21.08.2013 13:10

Niestety mam takie błędy

Loose indetation w

 

czas_blokady = register_cvar("cod_skill_freezetime", "5.0");

 

oraz mam pytanie czy to tak ma wyglądać?

 

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{

if(blokada_skilla > get_gametime())
    return FMRES_IGNORED;

    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
??

Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#8 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 21.08.2013 20:12

loose indentation = wciecie   ---> gdzies za duzo lub za malo TAB ;]

Nic sie od tego nie stanie


  • +
  • -
  • 0

#9 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 21.08.2013 23:00

Teraz mam tag mismatch w

czas_blokady = register_cvar("cod_skill_freezetime", "5.0");

Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych