Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Perk "BFG10000"

cod nowy cod quake 2 bfg 10000

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 991
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 26.02.2012 11:50

*
Popularny

Dołączona grafika

Perk: BFG10000

Opis: Posiadasz znaną z gry "Quake 2 / 3 Arena" bron BFG10000 z 2 materiami, jej zasada działania to: Wystrzelona materia szuka graczy w promieniu 500 jednostek, jeżeli w zasięgu znajdzie się gracz, strzela do niego laserem, poważnie go raniąc.


Perk ten był ostro testowany pod kątem errorów, jak dotychczas pojawiające się errory
zostały naprawione, lecz jeśli pojawią się, proszę pisać!!


Rzeczywiste działanie perku najlepiej odzwierciedli filmik ;P

http://www.youtube.com/watch?v=jxsqA1K3J6k


ChangeLog:

v1.0
- Wydanie Perku

v1.1
- Naprawa błędu ( materia zadawała obrażenia przez ściane )
- Zastąpienie natywów ENGINE natywami FAKEMETA
- Obrażenia od materii i wiązki oraz ilość amunicji ustawia się Cvarami


Podziękowania dla:
-Wi'Waldi - za testy


Dołączona grafika

cod_bfg_ammo - ilość amunicji ( domyślnie 3 )
cod_bfg_bundle_dmg - obrażenia zadawane przez wiązkę laserową ( domyślnie 12.0 )
cod_bfg_bundle_int - czynnik inteligencji dla wiązki laserowej ( domyślnie 0.1 )
cod_bfg_mattery_dmg - obrażenia zadawane przez wybuch materii ( domyślnie 40.0 )
cod_bfg_mattery_int - czynnik inteligencji dla materii ( domyślnie 0.2 )

Dołączona grafika

Standardowa

Pliki z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike

Dołączona grafika

Załączone pliki


Użytkownik MarWit edytował ten post 06.05.2012 14:55
Aktualizacja na prośbę autora

  • +
  • -
  • 43

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#2 Sewek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 26.02.2012 12:16

Coś nowego. Plus jaknajbardziej się należy

#3 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 26.02.2012 12:19

Dobre mógłbyś zrobić klasę premium na flagę t ;) + dla Ciebie.
  • +
  • -
  • 0

#4 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 26.02.2012 12:19

Plusik poleciał kawał dobrej roboty .

#5 Haliax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:190
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 26.02.2012 13:39

Nie testowane, trzeba pamietac jeszcze o modelach i dzwiekach z 1 postu zeby dzialala

klasa:

Załączone pliki


Użytkownik Haliax edytował ten post 26.02.2012 13:41

  • +
  • -
  • 2

Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie

 

Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:

- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa

KONTAKT - 9454187 GG


#6 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 26.02.2012 16:11

jestem fajnem Quake 3 i powiem ze sie spisales + dla cb kolego
  • +
  • -
  • 0

#7 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.02.2012 16:37

Za mocny ten perk moim zdaniem :D
  • +
  • -
  • 0

#8 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 26.02.2012 16:46

Jeszcze 1 prośba chodzi mi o klasę nie wiem jak z perkiem ale można zmienić jakoś bo można tylko strzelać jak się stoi w miejscu:/ a nie jak się biega.
  • +
  • -
  • 0

#9 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 991
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 26.02.2012 16:57

Popraw mnie, jeśli się mylę, chcesz by podczas biegu też mógł strzelać??

Bo to że ma stać podczas strzału, było zamierzone

Użytkownik Hleb edytował ten post 26.02.2012 16:57

  • +
  • -
  • 2

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#10 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 26.02.2012 17:06

Popraw mnie, jeśli się mylę, chcesz by podczas biegu też mógł strzelać??

Bo to że ma stać podczas strzału, było zamierzone

Tak u mnie na serwerze muszę się zatrzymać i wtedy mogę strzelać.Mówię o klasie nie o perku.

Użytkownik Pietras11 edytował ten post 26.02.2012 17:07

  • +
  • -
  • 0

#11 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 991
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 26.02.2012 17:08

z public CmdStart usuwasz to, po czym skompiluj

if(bfg_shooting[id] == SHOOTING && (Button & (IN_USE | IN_ATTACK2 | IN_BACK | IN_FORWARD | IN_CANCEL | IN_JUMP | IN_MOVELEFT | IN_MOVERIGHT | IN_RIGHT)))
{
remove_task(id+MAKE_MATTERY)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = NONE
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
return FMRES_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 3

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#12 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 26.02.2012 17:43

Pomogło :) + dla Ciebie.
  • +
  • -
  • 0

#13 mastah1771

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 26.02.2012 18:21

stary musisz koniecznie usunąć to aby to nie zabijało przez ściany. Użyj funkcji z działka DarkGL'a tam jest taka funkcja, że działko strzela jeżeli widzi przeciwników tak samo powinno być z tą bronią.
  • +
  • -
  • 0

#14 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 991
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 26.02.2012 18:40

Spoko maroko, tylko ze "Quake'owa" wersja tez naparza przez ściany ;D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#15 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 26.02.2012 18:42

stary musisz koniecznie usunąć to aby to nie zabijało przez ściany. Użyj funkcji z działka DarkGL'a tam jest taka funkcja, że działko strzela jeżeli widzi przeciwników tak samo powinno być z tą bronią.

Zawsze możesz zmniejszyć zasięg ;P
  • +
  • -
  • 0

#16 ' Reload

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.02.2012 00:55

No muszę przyznać, że bardzo ciekawie to wygląda. Oby więcej takich rzeczy dla modyfikacji Call of Duty.

#17 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 27.02.2012 22:26

Powtórzenie wiadomości z innego tematu :

Może się czepiam, ale jak się już coś robi to się to robi dobrze, a więc:

(15+20*0.1)*(1.2*0.1) = 17*12 = 204 dmg.

Od kiedy 1.2*0.1 to 12, a nie 0.12 ? ;PP

A tak to na razie innych części nie wyłapałem, właśnie sprawdzam to ; 0


~ faktyczny cel napisania tego postu to poprawienie błędu, bo jako mi (matematykowi) od razu się to rzuciło w oko ; P


A plugin dobry, łap +'ika

Kolejny błąd w opisie :

cod_inflict_damage(attacker, pid, 10.0, 0.2, ent, (1<<24));
, czyli 10 dmg + 0.2*inteligencja. Popraw 40 na 10 dmg


i :

cod_inflict_damage(attacker, pid, 5.0, 0.1, ent, (1<<24));
, czyli 5 dmg +0.1*inteligencja. Popraw 15 na 5 dmg.

Użytkownik ogieR- edytował ten post 27.02.2012 22:51

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#18 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 28.02.2012 00:01

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

Zarejestrowane, a nie pojawia się w pluginie : x

(sorry, już wyżej nie umiem edytować. Respekt za plugin, + dałem bo się należy, tylko chcę byś poprawił błędny opis i usunął ten PreThink, bo chyba wszyscy chcemy by wszystko było dobre, akurat, bez zbędnego kodu, więc nie sapać się zaraz do mnie, żebym pokazał coś lepszego bo nie pokażę, niestety.. tylko po prostu chcę pomóc Wam i autorowi, a jeśli się mylę, chodź wątpię, to okey.. zwrócę wtedy honor autorowi)

Użytkownik ogieR- edytował ten post 28.02.2012 00:03

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#19 ZarzadCSB

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:207
  • GG:
  • Imię:Watashi
  • Lokalizacja:reklama
Offline

Napisano 01.03.2012 18:22

Powinieneś zrobić aby perk atakował tylko w polu widzenia a nie przez sciany tłucze i że po użyciu się niszczy
  • +
  • -
  • 0
Zarząd Cs-Baraki.pl Zapraszam serdecznie
Zarzad:
Washi * Agata * Kysy * oPALEJRO * MarWit
Zapraszamy na www.Cs-Baraki.pl

#20 Gość_patriho_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.03.2012 08:57

Daje +





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cod, quake 2, bfg 10000

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych