Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodawanie tarczy klasie/perkowi.0x. dzixxxxx

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 11.04.2012 19:46

Do moderatorów:
Spoiler

Cześć, czytałem forum i widziałem że wiele osób się z tym główkuje, gdyż gdy piszą cod_set_user_shield(id, 1) tarcza nie zostaje przydzielona, jest to trochę dziwne, bo jak wiemy wartość 0 to fałsz, a każda inna większa to prawda, czyli w tym przypadku false i true, właśnie użyłem sobie takiego czegoś i udało mi się przydzielić tarcze klasie bez edytowania silnika, kYfySzY!

Przykładowy perk:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "0x");
cod_register_perk("Tarcza SWAT", "Otrzymujesz tarcze.");}
public cod_perk_enabled(id) {cod_set_user_shield(id, true);}
public cod_perk_disabled(id){cod_set_user_shield(id, false);}


Przykładowa klasa:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "0x");
cod_register_class("SWAT", "Dostajesz Tarcze", 1<<CSW_DEAGLE, 0, 0, 0, 0);}
public cod_class_enabled(id){ma_klase[id] = true;cod_set_user_shield(id, true);}
public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = false;cod_set_user_shield(id, false);}


Okej, jedziemy, to krótka operacja
  • Do public cod_class_enabled(id) bądź cod_perk_enabled(id) dodajemy:
cod_set_user_shield(id, true);

  • Do public cod_class_disabled(id) bądź cod_perk_disabled(id) dodajemy:
cod_set_user_shield(id, false);


Gotowe.

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.04.2012 10:20

Trochę dziwne, że to nie działa wpisując tam jedynkę, bo public jest napisany tak
public UstawTarcze(id, wartosc) {
if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0)))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}

A "(wartosc > 0)" powinno raczej przyjmować tylko wartości boolowskie. Wydaje mi się, że można to naprawić też na inny sposób, czyli edytując ten public
public UstawTarcze(id, wartosc) {
if((gracz_ma_tarcze[id] = bool:wartosc))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}

Tak powinno być chyba dobrze.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 13.04.2012 11:32

Już to było chyba. Gdzieś widziałem.

#4 0x.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 13.04.2012 14:12

Też działa, ale jak już napisałem to nie ma po co usuwać, bo działa dobrze. :P





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych