Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[PERK] Zestaw Assassina

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Killer Strike

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:MG
Offline

Napisano 05.04.2012 14:44

Dołączona grafika
Perk ten daje nam 5 sekund niewidzialności, 1/5 z deagla, nieco mniejszą grawitacje oraz kostium Assassina.
Dołączona grafika
Plik codperk_zestawassassina.sma wrzuć do cstrike\addons\amxmodx\scripting\
Plik codperk_zestawassassina.amxx wrzuć do cstrike\addons\amxmodx\plugins\
Folder assassin wrzuć do cstrike\models\player\
Dołączona grafika

Załączone pliki



#2 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.04.2012 08:03

Podobne do klasy Predator.

#3 Killer Strike

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:MG
Offline

Napisano 06.04.2012 10:51

Zaczerpnąłem z niej trochę kodu, ponieważ chciałem pójść na łatwiznę z 5 sekundami niewidzialności :)

#4 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 06.04.2012 10:58

Łap+ działa.
  • +
  • -
  • 0

#5 sebol1996

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:POLSKA !
Offline

Napisano 29.04.2012 15:59

hmmm Popraw perk..

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codperk_zestawassassina.sma(26) : warning 217: loose indentation
codperk_zestawassassina.sma(33) : warning 217: loose indentation
codperk_zestawassassina.sma(36) : warning 217: loose indentation
codperk_zestawassassina.sma(42) : warning 217: loose indentation
codperk_zestawassassina.sma(44) : warning 217: loose indentation
Header size:		   1256 bytes
Code size:			 5136 bytes
Data size:			 2076 bytes
Stack/heap size:	  16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   24852 bytes
5 Warnings.
Done.

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam do CsFuria.xaa.pl

Dołączona grafika


#6 ToJaDevil

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:50
  • GG:
  • Imię:Marek
Offline

Napisano 29.04.2012 16:07

@ UP co ty mówisz ?? All działa Ładnie .
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#7 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.05.2012 12:49

Usunie ktoś z tego model? ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 Killer Strike

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:MG
Offline

Napisano 15.06.2012 17:11

Proszę bardzo :) Tu wersja bez kostiumu:


#include <amxmodx>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const perk_name[] = "Zestaw Assassina";
new const perk_desc[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci, mniejsza grawitacje, 1/5 z deagla";
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_perk[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "Killer Strike");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
ma_perk[id] = true;
ResetHUD(id);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
ma_perk[id] = false;
}
public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Juz wykorzystales niewidzialnosc!");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}
public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_perk[id])
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
wykorzystal[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/assassin/assassin.mdl");
precache_model("models/player/assassin/assassin.mdl");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

Wystarczy <a href="http://amxx.pl/kompilator/">skompilować</a> ;)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych