Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

System Monet

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2011 12:26

*
Popularny

Siema cwaniak.gif
Niby są, niby nie ma... W każdym bądź razie moje monety są lepsze, bo bez bugów cwaniak.gif (przynajmniej ja ich nie wykryłem tongue.gif)

testyq.png

Domyślna flaga VIPa: ADMIN_LEVEL_G

Domyślna flaga Komend Admina: ADMIN_IMMUNITY

Linijke, w której mają się wyświetlać dostosowujemy dodając/usuwając ^n tu:

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i]", monety[id]);


testue.png

cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)



cod_coins_kill "1"        // ilosc monet do dodania za zabojstwo

cod_coins_kill_vip "2"    // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa

cod_coins_kill_hs "3"     // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem

cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa



cod_coins_planted "1"     // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby

cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa

cod_coins_defused "1"     // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby

cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa



cod_coins_rescue_hostage "1"     // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika

cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa

cod_coins_kill_hostage "2"       // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika

cod_coins_kill_hostage_vip "1"   // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa

cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet

cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa



// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza

// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0

testhm.png


Instalacja standardowa z wyjątkiem, że pluginy dopisujemy do plugins-codmod-systemmonet.ini

testkdr.png


cod_get_user_coins(id) // zwraca ilosc monet

cod_set_user_coins(id, wartosc) // ustawia ilosc monet

testpx.png
Komendy Admina:
testbs.png


cod_givecoins "nick" "ilosc" - dodaje "ilosc" do aktualnych monet gracza

cod_setcoins "nick" "ilosc" - ustawia "ilosc" jako aktualne monety gracza

testyi.png
System monet:

Wersja 1.1.1: Załączony plik  systemmonet.sma   8,19 KB  3097 Ilość pobrań
  systemmonet.amxx
Wersja 1.1.0: Załączony plik  systemmonet.sma   7,24 KB  1012 Ilość pobrań
  systemmonet.amxx
Wersja 1.0.8: Załączony plik  systemmonet.sma   7,08 KB  1952 Ilość pobrań
  systemmonet.amxx
Plik *.ini: Załączony plik  plugins-codmod-systemmonet.ini   84 bajtów  3121 Ilość pobrań


Komendy admina:
Wersja 1.0.2: Załączony plik  systemmonet_komendyadmina.sma   1,49 KB  1994 Ilość pobrań
  systemmonet_komendyadmina.amxx

Pluginy dodatkowe:
Sklepy:
ELOSa: [CoD Nowy] Sklep za Monety - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Mietka: [CoD Nowy] Sklep (monety i dolary) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Pozostałe:
Nagroda w postaci Monet Gh0sta: [CoD Nowy] Nagroda w postaci Monet [Questy Gh0st]
Sprzedawanie perków A moze sma?: [CoD Nowy] Sprzedawanie perków


Użytkownik A może sma? edytował ten post 13.07.2013 00:29

  • +
  • -
  • 44

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 09.08.2011 12:45

Ładnie :]
  • +
  • -
  • 0

#3 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 09.08.2011 13:01

Łap +

A mam takie pytanie co z tymi monetami można robić xD?

dodasz do tego jakiś sklep albo coś podobnego ?

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 09.08.2011 13:01

  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 09.08.2011 13:06

A co za problem dodać sobie do sklepu cod_set_user_coins(id, -XX)?
  • +
  • -
  • 0

#5 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2011 13:07

Kolekcjonować :D
Ogólnie to co wymyślicie to mogę/postaram się wam napisać :D
@Shark:
Jak już to:
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-XX)

:D

Użytkownik A może sma? edytował ten post 09.08.2011 13:08

  • +
  • -
  • 1

#6 czyzyk

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:93
  • Imię:Pieklo
  • Lokalizacja:Pieklo
Offline

Napisano 09.08.2011 13:08

Heh w moich od razu dodany jest sklep za monety

#7 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2011 13:15

Szop Czyzyka dostosowany do mojej wersji:

W sklepie można zakupić:
Dodatkowa grawitacja
Dodatkowa niewidzialnosc
Kup Dodatkowa odpornosc
Kup Dodatkowa szybkosc
Kup Auto bh
Kup Zoom do kazdej broni


Edit: Sklep został usunięty - powód: nie działa :D

Użytkownik A może sma? edytował ten post 10.08.2011 22:36

  • +
  • -
  • 0

#8 czyzyk

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:93
  • Imię:Pieklo
  • Lokalizacja:Pieklo
Offline

Napisano 09.08.2011 14:12

wrr jak mogłeś ;P może ja się nie zgadzam ;d
mój plugin więc chociaż mogłeś mnie zapytać a nie

Użytkownik czyzyk edytował ten post 09.08.2011 14:12


#9 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2011 14:22

Ten post wyżej to tak na poważnie czy ironia? xD

Skoro udostępniamy sma czyli kod źródłowy to inni mogą zrobić z tym co chcą :]
Przynajmniej tak mi się wydaje :]
  • +
  • -
  • 0

#10 czyzyk

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:93
  • Imię:Pieklo
  • Lokalizacja:Pieklo
Offline

Napisano 09.08.2011 19:11

A czy napisałem gdzieś że każdy możee robić z tym co chce.
To ja wezme twoja prace wrzuce do siebie co ty na to.
Podpisze się pod siebie.
Piszesz że możemy robić co chcemy

#11 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2011 19:19

A widzisz, żebym zmienił autora?
  • +
  • -
  • 0

#12 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.08.2011 08:35

chyba znalazłem 1 buga. Jak wpiszesz kill w konsoli to dostajesz monete:P
  • +
  • -
  • 1

#13 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 10.08.2011 11:04

@UP: Zmień public DeathMsg na:
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1); //zabojca
new victim = read_data(2);
if(kid == victim)
return;
new hs = read_data(3); // HeadShot (1 == true)

kill_money_hs = get_pcvar_num(cvar_kill_money_hs);
kill_money = get_pcvar_num(cvar_kill_money);
kill_money_hs_vip = get_pcvar_num(cvar_kill_money_hs_vip);
kill_money_vip = get_pcvar_num(cvar_kill_money_vip);

if(get_user_flags(kid) & VIP)
{
if(hs == 1)
monety[kid] += kill_money_hs_vip
else
monety[kid] += kill_money_vip
}
else
{
if(hs == 1)
monety[kid] += kill_money_hs
else
monety[kid] += kill_money
}
}

A tutaj kod, żeby dodatkowo nie otrzymywało się monet za zabicie swojego:
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1); //zabojca
new victim = read_data(2);
if(kid == victim || get_user_team(kid) == get_user_team(victim))
return;
new hs = read_data(3); // HeadShot (1 == true)

kill_money_hs = get_pcvar_num(cvar_kill_money_hs);
kill_money = get_pcvar_num(cvar_kill_money);
kill_money_hs_vip = get_pcvar_num(cvar_kill_money_hs_vip);
kill_money_vip = get_pcvar_num(cvar_kill_money_vip);

if(get_user_flags(kid) & VIP)
{
if(hs == 1)
monety[kid] += kill_money_hs_vip
else
monety[kid] += kill_money_vip
}
else
{
if(hs == 1)
monety[kid] += kill_money_hs
else
monety[kid] += kill_money
}
}

  • +
  • -
  • 2

#14 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2011 12:02

Dziękuję za wykrycie błędów :] Dziś dodam nową wersję, która wyeliminuje buga i rozbuduję momenty dodawania monet :]

Edit: Niu wersjon is redi tu dołnload :D
Edit2: Wersja 1.0.6 ma buga - nie można było zdobyć monet za zabicie kogoś ^^ - proszę o zaktualizowanie systemu do wersji 1.0.7
Edit3: Wersja 1.0.7 ma również bug - nie zabiera/daje monet za zabicie/uratowanie hostów... Wie ktoś może dlaczego? :D

Użytkownik A może sma? edytował ten post 10.08.2011 21:04

  • +
  • -
  • 0

#15 zbyszeq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:zbyszeq
  • Lokalizacja:Zamek lochnes
Offline

Napisano 10.08.2011 21:04

Proszę o naprawę sklepu.
argument: nie działa :D
  • +
  • -
  • 0

#16 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 10.08.2011 23:44

Gdzie dowoland?

#17 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.08.2011 00:03

Download jest w spoilerach... Wystarczy kliknać POKAZ
Dobra :] Już wiem dlaczego występuje bug z hostami :D Trzeba po prostu pętle na graczach pierdyknąć :] Dziś będzie poprawiona wersja :]
(ale to tak za jakieś ~12 godzin :P)
  • +
  • -
  • 0

#18 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 11.08.2011 09:39

public wybieraniem(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	new data[6], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
	{
	case 1:
	{
	if(kasa >= 5)
	{
	cod_set_user_coins(id, kasa-5);
	ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 60 expa^x01 !");
	new bonusxp = 60;
	cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
	}
	else
	ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci bezlitosnych dolarow lub nie masz odpowiedniej ilosci Zabojstw")
	}
	case 2:
	{
	if(kasa >= 15)
	{
	cod_set_user_coins(id, kasa-15);
	ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 120 expa^x01 !");
	new bonusxp = 120;
	cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
	}
	else
	ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci monet")
	}
      }
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
}

Pozmieniajcie sobie tylko "chyba" tą linijkę
new kasa = cod_get_user_coins(id)
Myślę że nie trudno będzie wam edytować : D

Uwaga na te linijki ponieważ tu sprawdza
if(kasa >= 15)
tu odbiera
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
i jak dacie
if(kasa >= 14)
i
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
To wam życzę powodzenia ponieważ jak masz -1 itp to możesz walić śmiało kasę na minus.

Użytkownik ELOS edytował ten post 11.08.2011 09:52

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#19 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.08.2011 22:45

Niu werszyn relased :D
Nowa wersja (1.0.8) ma wyeliminowane wszystkie dotychczasowe zauważone bugi

Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 22:47

  • +
  • -
  • 0

#20 d0x

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Ostrowiec
Offline

Napisano 14.11.2011 16:10

Nie wiem jak dodać to
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i]", monety[id]);
ponieważ jak dodaje to tam gdzie są informacje (klasa itd) to pisze tylko Monety i nie mogę wybrać klasy
Doda ktoś ?

<ciach>
Goliath (14.11.2011 16:44):
Kod powyżej 200 linijek dodajemy do załącznika lub na wklejkę.

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych