Chciałbym wam przedstawić mój mini poradnik dotyczący informacji o zdobytym przedmiocie / poziomie, którą widzą wszyscy gracze. To do roboty!
Info o zdobytym przedmiocie
1. Otwórz plik QTM_CodMod.sma
2. Zmień
if(pokaz_info && perk_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
na
if(pokaz_info && perk_gracza[id])
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Gracz %s zdobyl przedmiot %s!", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
}
I to na tyle
Info o zdobytym poziomie
1. Otwórz plik QTM_CodMod.sma
2. Zmień
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
na
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Gracz %s awansowal do poziomu %i klasa %s!", nazwa_gracza[id], poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
To też by było na tyle
Dziękuje za przeczytanie tutka!
Pozdrawiam!