Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodatki do KLASMój 1

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gniewmen

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:87
  • GG:
  • Lokalizacja:z dusta
Offline

Napisano 23.12.2010 11:43

*
Popularny

W tym tutku nauczę was jak dodawać skille,premium,ipt dla KLAS
1) Jak dodać Premium dla Klasy
W
public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!!
Dodajemy
{
	ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Cod-Galaxy.ugu.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
	{
		ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo że klasa jest Premium 
}
Całość wygląda TAK
public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!!
{
	ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Cod-Galaxy.ugu.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
	{
		ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo ze klasa jest Premium
}
Pamiętaj aby zincudlowac <colorchat> ponieważ np ta klasa używa kolorowych wyrazów/nazw.
Czyli na początku naszego PLUGINU/KLASY dodajemy:
#include <colorchat>
Teraz nauczę was jak dodawać MOCE/SKILLE
Jednak musimy wiedzieć za co odpowiadają incudle
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
Jednak większość nie wie i polecam jakiś TUT opisujący te czynności ewentualnie AMXMODX
Chyba każdy umie tworzyć szkielet KLASY polecam TUT Jak zrobic prosta klase
Teraz kiedy mam szkielet dodajemy np:
A) Mniejszą widoczność z bronią
Ale musimy dodać pod incudlami
new bool:ma_klase[33]; //To odpowiada za MOC którą będzie mieć klasa

Jak wiemy
#include <engine>
odpowiada za widoczność komende set_rendering
Nie będę wam wszystkiego opisywać, dałem wam strony jaki #includ odpowiada za czynność
Dam gotowy kod i objaśnienia po //Orange
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod> 
#include <engine>
#include <colorchat>


new bool:ma_klase[33]; //Pisałem wcześniej 

new const nazwa[] = "Auf"; //NAZWA
new const opis[] = "Ma mniejsza widocznosc z MP5"; //OPIS
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<< CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE ; //BRONIE
new const zdrowie = 30; //ZDROWIE
new const kondycja = 10; //KONDYCJA
new const inteligencja = 5; //INTELI
new const wytrzymalosc = 7; //WYTRZYMA

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); //To będzie odpowiadać za nasz zredukowaną widoczność broni
}
//Wykorzystamy dodanie naszej Premium 
public cod_class_enabled(id) 
{
	ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Cod-Galaxy.ugu.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
	{
		ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo ze klasa jest Premium
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id) //BRON
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	if(get_user_weapon(id) != CSW_MP5NAVY) //  if(get_user_weapon(id) != CSW_NAZWA_BRONI)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); //Zredukowana widoczność z 255 do -
		return;
	}
	
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60); //Zredukowana widoczność z 255 do 60
}

B) B1=Cichy bieg klasy, B2=dodatkowe doświadczenie za zabicie
B1=
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

new bool:ma_klase[33]; //BYŁO WCZESNIEJ

new const nazwa[] = "Zabojca"; //BYŁO WCZESNIEJ
new const opis[] = "Cicho biegasz"; //BYŁO WCZESNIEJ
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; //BYŁO WCZESNIEJ
new const zdrowie = 5; //BYŁO WCZESNIEJ
new const kondycja = 10; //BYŁO WCZESNIEJ
new const inteligencja = 20; //BYŁO WCZESNIEJ
new const wytrzymalosc = 20; //BYŁO WCZESNIEJ

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); //REJESTRUJE NASZ PLUGIN
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); 
}

public cod_class_enabled(id)
	set_user_footsteps(id, 1); //To da naszej klasie cichy bieg 
	
public cod_class_disabled(id)
	set_user_footsteps(id, 0);  //false
B2=
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zabojca";
new const opis[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;



public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); //Jak widać zarejestrowaliśmy event 
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;


public Death(id) //Oto nasz event
{
	new attacker = read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(!ma_klase[attacker])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
		cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+20); //20 czyli za fraga dostaniemy 20expa możemy to zmienić
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Po połączeniu będzie wyglądać to tak
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zabojca";
new const opis[] = "Cicho biega oraz za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;



public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
	set_user_footsteps(id, 1);
	
public cod_class_disabled(id)
	set_user_footsteps(id, 0);


public Death(id)
{
	new attacker = read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(!ma_klase[attacker])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
		cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+20);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
TUT będzie aktualizowany!!
Na razie to tyle To mój pierwszy TUT proszę o Komentarze
Zapraszam na STRONE Tu będą dodawane darmowe klasy.

Użytkownik Gniewmen edytował ten post 24.12.2010 11:21


#2 Lyons

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:375
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 31.12.2010 16:22

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zawodowiec";
new const opis[] = "Jest zawodowcem";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;


ppublic plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); //To będzie odpowiadać za nasz zredukowaną widoczność broni
}

public CurWeapon(id) //BRON
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	if(get_user_weapon(id) != CSW_MP5NAVY) //  if(get_user_weapon(id) != CSW_NAZWA_BRONI)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); //Zredukowana widoczność z 255 do -
		return;
	}
	
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60); //Zredukowana widoczność z 255 do 60
}

public cod_class_enabled(id)
	set_user_footsteps(id, 1); //To da naszej klasie cichy bieg 
	
public cod_class_disabled(id)
	set_user_footsteps(id, 0);  //false

Jak zrobić by jeszcze zabijał z awp 1/1 a z deagle 1/3?

#3 Sharkmen

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 23.01.2011 18:35

Bardzo ładny poradniczek i dorzucam sie do pytania jak zrobić 1/1 z jakiejś broni?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#4 sn1p3r

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.02.2011 21:50

zajzyj na te strone peyota i sciagnij klase Kapitan on posiada 1/1 z awp i 1/2 z he popatrz jak ma zrobione to i skopiuj i dodaj do siebie Pluginy i Mody

Użytkownik sn1p3r edytował ten post 08.02.2011 21:51

  • +
  • -
  • 0

#5 avalon

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:dsfeswfesw
  • Lokalizacja:asfasfasf
Offline

Napisano 03.04.2011 03:58

Witam mam proźbe mogłby ktoś pokazać jak można dodawać umiejętność z itemu na stałe do klasy. Tak żeby klasa miała skilla z itema ale również nie zajetego slota na perka.
Z góry dzięki Avalon.
  • +
  • -
  • 0

#6 Kamil.s

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 03.04.2011 15:49

HEj a jak dać mine , lub dynamit?

#7 PYRDYS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Brzuśnik
Offline

Napisano 09.10.2011 07:52

@up nie chce mi się tłumaczyć jak dodać minę lub dynamit jakiejś klasie więc powiedz mi jaką chcesz klasę to ci zrobię!!! MOJE GG: 7491233

Użytkownik PYRDYS edytował ten post 09.10.2011 07:53

  • +
  • -
  • 0

#8 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.10.2011 08:02

http://amxx.pl/topic...rk-i-na-odwrot/
http://amxx.pl/topic...-losowej-broni/
  • +
  • -
  • 0

#9 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 469
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 09.10.2011 11:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: autor zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych