1. Tworzymy przykładową klasę :
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Cwaniak";
new const opis[] = "Tylko 1 hp";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 15;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "d0n tHe Pr0oo");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
2. Na koniec dodajemy
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
3. Pod
#include <codmod>
Dodajemy
#include <fun>
4. Oraz do public cod_class_enabled dodajemy :
set_user_health(id, 1); //cyfra jeden ustala hp na start
Aby wyglądało tak :
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_health(id, 1);
}
5. Do public plugin init dodajemy :
register_event("Health", "Health", "be")
U mnie to bedzie wyglądać tak :
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "d0n tHe Pr0oo");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Health", "Health", "be")
}
6. I na koniec pluginu należy jeszcze dodać :
public Health(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
{
set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
}
}
Kompilujemy i gotowe !
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 04.07.2012 09:10