Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

AMXX BanSystemNowy projekt, nowy system banowania
#1
Napisano 16.10.2011 13:38
Popularny
W dniu dzisiejszym ruszył projekt dotyczący nowego, poprawionego systemu banowania na bazie AMXBans 6.0.
Chcielibyśmy Was poinformować, że już na początku grudnia tego roku będziecie mogli cieszyć się nową, skuteczniejszą metodą banowania cheaterów, dzieci neo oraz wszystkich tych, na których obecne metody banowania nie działały. ( mowa tutaj o serwerach z dproto )
Do nowego AMXBans (AMXX BanSystem 1.0) zostanie dodany szereg modyfikacji oraz usprawnień (o czym będziecie mogli poczytać w changelogu )
Zdradzę, że będzie zaimplementowana metoda banowania na config w nowej, ulepszonej wersji, którego sposobu nikt nie pozna ponieważ .sma nie zostanie nikomu upublicznione, dlatego też system będzie bardzo skuteczny.
Będziemy Was informować na bieżąco o postępach prac, a jeśli macie coś do zasugerowania proszę abyście pisali o tym w tym temacie.
Pozdrawiamy,
Zespół AMXX.pl
#2
Napisano 16.10.2011 14:36
#3
Napisano 16.10.2011 14:36
#4
Napisano 16.10.2011 14:39
#5
Napisano 16.10.2011 14:54
#6
Napisano 16.10.2011 16:16

#8
Napisano 16.10.2011 16:36
#9
Napisano 16.10.2011 16:40
Dobrą także opcją według mnie byłoby dodanie funkcji, dzięki której AMXBans automatycznie powiadomi [email protected], że nie ma na serwerze ani jednego admina.
Można też napisać takie pierdoły, jak wykrywanie KZHack, czy slow-mo, nawet WH przez Luicia Hallucination (połączenie), czy nawet automatyczne czyszczenie configu (odbindowanie klawisza gdzie znajduje się reklama, jeśli gracz ten klawisz wciśnie).
Automatyczne banowanie za komendę reconnect (dla DR), za bugowanie się w pułapkach (dla DR), za obrazę (swear filtering).
Przyda się też jakaś dogłębna, bardziej szczegółowa konfiguracja AMXBans (dla bardziej doświadczonych adminów).
Tyle z mojej strony.
Pozdrawiam.
soQl
#10
Napisano 16.10.2011 17:01
to odpada odrazuza bugowanie się w pułapkach (dla DR)
#11
Napisano 16.10.2011 17:07

Czekamy

byCZUS to mój autorytet

#12
Napisano 16.10.2011 17:33

Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 16.10.2011 17:34
#13
Napisano 16.10.2011 21:00
I kolejny projekt po http://www.hlxbans.net/
Portuś tylko HLXBans będzie only steam bez żadnych zabezpieczeń przeciwko NS

ah no i robią Ci sami ludzie co 6.0

#14
Napisano 16.10.2011 22:41
Świetny pomysł. Bardzo by to odciążyło dział banów.Dobrym pomysłem było by (jeśli ban jest na IP), aby można było cvarem <1|0> ustawiać pierwszeństwo czytania SteamID, niźli IP, gdyż ktoś taki jak ja, mający jedno IP na połowę miasta, może po prostu nie wejść na serwer (nawet jeśli ma steam), bo został zbanowany jakiś knypek za WH na NS.
#15
Napisano 17.10.2011 06:53
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#16
Napisano 17.10.2011 11:04
którego sposobu nikt nie pozna ponieważ .sma nie zostanie nikomu upublicznione, dlatego też system będzie bardzo skuteczny.
Okej wszystko rozumiem ale jednak mam nadzieję że banowanie na cfg będzie osobnym pluginem tak jak obecnie amxbans_ssban albo amxbans_freeze.
Jeżeli nie będzie możliwości zajrzenia w kod jeżeli chodzi choćby o samo łączenie się z bazą powiedzmy w sekcji która nie dotyczy CFG to kicha...
Dodam że rozumiem w pełni dlaczego nie chcecie udostępnić kodu dot. banowania na CFG.. ale tylko tego.
#17
Napisano 17.10.2011 14:58
#18
Napisano 17.10.2011 15:32
MAC karty sieciowej ukryty jest bezpośrednio po przejściu do pierwszej bramy - efekt? Nie widać go w sieci.Mały pomysł ale raczej niemożliwy do wykonania to banowanie na maca karty sieciowej. 0.01% ludzi pomyślałoby o zmianie adresu sieciówki gdyż informacja nikomu by się nie pokazała na temat rodzaju bana.
IP: ts3.cserwerek.pl
#19
Napisano 17.10.2011 15:40
Tak też myślałem. Zabezpieczenie musiałoby opierać się na podobnej zasadzie, lub na pliku wczytywanym na serwerze, niekoniecznie cfg.MAC karty sieciowej ukryty jest bezpośrednio po przejściu do pierwszej bramy - efekt? Nie widać go w sieci.
#20
Napisano 17.10.2011 15:54
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych