Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyświetlany exp za fraga/pakę.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 23.02.2011 17:09

Cze, w tym małym poradniku pokaże wam, jak zrobić taki bajer jak w starym cod czyli po zabiciu jakiegoś ziomka pokazuje nam na środku ekranu ile dostaliśmy za niego expa.
Szukamy:
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

I zmieniamy to na to:
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

I tadam, gotowe :P łatwizna.
Pozdero.
Po prawdzie to nie poradnik tylko gotowa funkcja, aczkolwiek myślę że fajny bajer ;P

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 23.02.2011 20:02

  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 23.02.2011 22:07

I tak bym się domyślił :D z tym że stary cod mod to dla mnie czarna magia :P ale pomogłeś w znalezieniu więc plusik się należy :P

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 23.02.2011 22:08

  • +
  • -
  • 0

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 25.02.2011 13:27

Grandi te warningi w niczym nie będą szkodzić.
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 08.03.2011 16:50

1. Daj *.sma
2. Bullet Damage - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 02.08.2011 12:57

Ilość zdobytego expa pokazuje się po zabiciu kogoś, nie w trakcie -.- tak się nie da.
  • +
  • -
  • 0

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 02.08.2011 13:05

Chłopie, pokazuje Ci ile expa dostałeś zaraz po tym jak kogoś zabijesz...
  • +
  • -
  • 0

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 02.08.2011 13:19

Widocznie masz problem ze swoim cod'em, bo innym działa wszystko tak jak powinno. Płacz off i zapraszam do tego działu: Problemy - AMXX.pl: Support AMX Mod X


P.S.

wyświetla mi na HUD'dzie co jest jeszcze bardziej wk***iające.



po zabiciu jakiegoś ziomka pokazuje nam na środku ekranu ile dostaliśmy za niego expa.


Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 02.08.2011 13:21

  • +
  • -
  • 0

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 02.08.2011 13:36

To nie jest koncert życzeń. Podałem działającą funkcje, jeżeli ona Ci nie odpowiada to po prostu jej nie dodawaj, a jeżeli chcesz aby Ci ktoś to zmodyfikował to załóż nowy temat.
  • +
  • -
  • 0

#9 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 02.08.2011 13:49

client_print(id, print_chat, "+%i", nowe_doswiadczenie);


Na:

client_print(attacker, print_chat, "+%i", nowe_doswiadczenie);

  • +
  • -
  • 0

#10 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 19.04.2012 18:42

Yhym, no to na bank masz jakiś problem ze swoim cod modem bądź po prostu nie umiesz czytać, dział problemy zaprasza.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 19.04.2012 18:42

  • +
  • -
  • 0

#11 Anonimowy09

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 22.01.2023 16:24

nie działa 

poprawnie 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych