Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Perk] Kapcie ze skóry królika (Bunnyhop)

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 21.11.2010 10:35

Dołączona grafika
Nazwa perku: Kapcie ze skóry królika
Opis perku: Kapice wykonane ze skóry królika, dają one możliwość wykonywania tzw. bunnyhopu*

*Bunnyhop - Trick umożliwiający skakanie z dużym przyśpieszeniem.

Dołączona grafika
Dp pliku plugins-codmod.ini dopisujemy codperk_kapciezeskorykrolika.amxx

Użycie
Jak masz ten przedmiot trzymasz spacje i automatycznie skacze.

Dołączona grafika
Sprawna wersja 100% no bug
Załączony plik  codperk_kapciezeskorykrolika.sma   1,47 KB  748 Ilość pobrań
  codperk_kapciezeskorykrolika.amxx
Załączony plik  codperk_kapciezeskorykrolika.amxx   2,27 KB  349 Ilość pobrań

Użytkownik Harsay edytował ten post 21.11.2010 12:39

  • +
  • -
  • 3

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 21.11.2010 11:43

i to jak normalny bannyhop? trzymasz spacje i lecisz? ^^
  • +
  • -
  • 0

#3 atomek1000

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:sadsad
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.11.2010 12:17

Nie działają...
  • +
  • -
  • 0

#4 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 21.11.2010 12:22

Wiem wiem wiem plugin nie działa, zbyt bardzo sie pospieszyłem.
Zaraz wrzucę sprawną wersję akurat sprawdzam na serwerze.

Bardzo przepraszam.
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.11.2010 12:22

if(!MaPerk[id]) {
		entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		
		
		if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	
			new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
			
			if (flags & FL_WATERJUMP)
				return PLUGIN_CONTINUE
			if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
				return PLUGIN_CONTINUE
			if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
				return PLUGIN_CONTINUE
			
			new Float:velocity[3]
			entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
			velocity[2] += 250.0
			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
			
			entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
		}
	}
na
public client_PreThink(id) {
	
	if(MaPerk[id]) {
		if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	
			new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
			
			if (flags & FL_WATERJUMP)
				return PLUGIN_CONTINUE
			if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
				return PLUGIN_CONTINUE
			if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
				return PLUGIN_CONTINUE
			
			entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		
			new Float:velocity[3]
			entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
			velocity[2] += 250.0
			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
			
			entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
powinno zadziałać
  • +
  • -
  • 2

#6 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 21.11.2010 12:37

DarkGL inaczej to naprawiłem, wszystko działa zapraszam do zasysania.
Dostępne

Użytkownik Harsay edytował ten post 21.11.2010 12:39

  • +
  • -
  • 0

#7 atomek1000

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:sadsad
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.11.2010 12:38

Tzn plug prawie dobrze byl napisany..Wtedy kiedy nie bylo itema dawal Bh a kiedy byl item bh nie bylo xD
  • +
  • -
  • 0

#8 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 21.11.2010 12:42

Tzn plug prawie dobrze byl napisany..Wtedy kiedy nie bylo itema dawal Bh a kiedy byl item bh nie bylo xD


Diabeł tkwi w szczegółach :P

Jeżeli znaleźliście jakieś błędy informujcie.
  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.11.2010 12:51

if(!ma_perk[id])
		return PLUGIN_CONTINUE
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
	if(!ma_perk[id])
		return PLUGIN_CONTINUE
czegoś tu nie za dużo ;D?
i nadal upieram się że
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
powinno być ustawiane jak gracz trzyma tą spację ;D
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2011 23:59

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pluginy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Poradniki, Łatki oraz Pluginy

  • +
  • -
  • 0

#11 JohnOka

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.04.2012 08:11

Troche odkop zrobie.. Ale ten perk nie dziala. Zmienilem mu tylko nazwe i opis kompiluje sie dobrze ale nie ma auto bh
  • +
  • -
  • 0

#12 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 233
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 09.04.2012 09:13

Mam u siebie ten perk i jakoś działa
  • +
  • -
  • 0

#13 JohnOka

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.04.2012 07:34

Zapodaj jego sma. Moze ten co jest w 1 poscie jest blednie edytowany .
  • +
  • -
  • 0

#14 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 07.08.2012 19:27

FAjne ,fajne. +
Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych