http://amxx.pl/topic/63359-2-sloty-na-perk/
A więc zaczynamy.
- Otwieramy plik naszego CodMod'a.
- Szukamy:
perk_gracza[2][33],
wartosc_perku_gracza[2][33],
- Dodajemy za:
wytrzymalosc_perku[2][33];
- W SmiercGraczaPost dodajemy za:
if(!perk_gracza[0][attacker])
to:
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
else if(!perk_gracza[1][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
if(perk_gracza[0][id])
{
wytrzymalosc_perku[0][id] -= (wytrzymalosc_perku[0][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[0][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
if(wytrzymalosc_perku[0][id] <= 0)
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
}
if(perk_gracza[1][id])
{
wytrzymalosc_perku[1][id] -= (wytrzymalosc_perku[1][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[1][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
if(wytrzymalosc_perku[1][id] <= 0)
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 1);
} - Szukamy w public UstawNowaKlase(id)
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
i zamieniamy na:
if(perk_gracza[0][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
if(perk_gracza[1][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
- W public UsunUmiejetnosci(id) na końcu dodajemy:
wytrzymalosc_perku[0][id] = 0;
wytrzymalosc_perku[1][id] = 0; - W public PokazInformacje(id) do hudów dodajemy naszą wytrzymałość:
^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]
i na końcu tej linii:, wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]
Jeśli chcemy mieć informacje o wytrzymałości perków obiektu na który patrzymy robimy tak samo tylko dajemy indeks target. - W public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp) za:
wartosc_perku_gracza[lp][id] = wartosc;
dodajemy:
if(perk_gracza[lp][id])
wytrzymalosc_perku[lp][id] = nasza_wartosc;
else
wytrzymalosc_perku[lp][id] = nasza_wartosc;
W miejsce "nasza_wartosc" wstawiamy wartość wytrzymałości perku.
Pisząc temat skupiłem się na 2 perkach, bo po co taka modyfikacja na 1 skoro mamy plugin ?