Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zmiana dmg klasy

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ExuS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 20.11.2011 11:46

Może ktoś wytłumaczyć co oznaczają liczby do ustawiania dmg w Elektryku? Bo trochę się przy tym pogubiłem ;P

puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); - co oznaczają te 2 liczby?

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0) - i fObrazenia?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 20.11.2011 11:50

50.0 to są obrażenia zadawane przez piorun, a 0.5 to czas. Czyli jak puścisz błyskawice to przez ile ma być widoczna
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 ExuS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 20.11.2011 11:59

A fObrazenia? To ile obrażeń więcej za 1 int?
A fCzas?
  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 20.11.2011 12:24

Obrażenia te nie zależą od inteligencji. fCzas mówie, że to czas. Czyli jak puścisz błyskawice to przez ile ma być widoczna.
Ale tej linijki:

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0)
nie zmienia się gdyż to jest tylko stock. Zmieniasz tylko tę:
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);

Użytkownik radim edytował ten post 20.11.2011 12:26

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 ExuS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 20.11.2011 13:04

Ok, tutaj cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 0.1, ent, DMG_SHOCK); się zmienia obrażenia od inteligencji.

Czy jeśli mam też w tej klasie dodane obrażenia z normalnych broni cod_inflict_damage(idattacker, this, 60.0, 0.0, idinflictor, damagebits); to będzie to kolidowało (będą się sumować)?
  • +
  • -
  • 1
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych