Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

HP w HUD

CoD Nowy Przeniesiony

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.10.2011 20:42

*
Popularny

HP w HUD gdy żyjemy !
Szukamy:
public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jedno HUD czyli:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
wyświetla informację o graczu, którego oglądamy gdy nie żyjemy.
Drugie HUD czyli:
  set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
wyświetla informacje o naszej klasie, perku, doświadczeniu i poziomie, gdy żyjemy.
A więc, aby zrobić, aby wyświetlało nasze HP w HUD gdy żyjemy, to robimy to w następujący sposób:
1.) Dodajemy
new hp = get_user_health(id);
nad:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
2.) Dodajemy napis aby się wyświtlał, czyli zamieniamy to:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
3.) Ostatnim krokiem jest dodanie "hp" na koniec linijki czyli zamieniamy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

A cały public ma wyglądać tak:
public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new hp = get_user_health(id);  

	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


HP w HUD gdy kogoś oglądamy !
1) Dodajemy:
new hp = get_user_health(target);
nad
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
2) Zamieniamy tą linijkę:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
na tą:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
3) Caly public z HP w HUD gdy żyjemy i gdy kogoś oglądamy powinien wyglądać tak:
public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	    new hp = get_user_health(target);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^n Zdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new hp = get_user_health(id);  

	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik radim edytował ten post 28.10.2011 19:06

  • +
  • -
  • 32

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#2 nns

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Lokalizacja:****
Offline

Napisano 17.10.2011 16:23

Najs, tylko to nie jest tak ze pokazuje ile możemy miec max hp?? Jak by się dało zrobić ,żeby pokazywało ile mamy obecnie to by było bardzo dobrze
  • +
  • -
  • 0

#3 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.10.2011 18:14

To pokazuje tyle, ile mamy obecnie.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 18.10.2011 12:37

1.) Dodajemy new hp = get_user_healt(id);


powinno być

new hp = get_user_health(id);

:D:D taka literówka :P

//edited:

A po za tym to to nie działa... Napisy nachodzą na siebie a kod na pewno wgrałem według Twojego poradnika.


Dołączona grafika

Naprawisz ?

Aha i mógłbyś dodać także dodać ten napis do widoku jak się patrzę na kogoś innego.

Użytkownik freetu edytował ten post 18.10.2011 13:08

  • +
  • -
  • 0

#5 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.10.2011 14:33

Daj *sma zrobię do wytrzymałości , zrobię Ci to ;]
  • +
  • -
  • 0

#6 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 18.10.2011 14:39

hmm dzięki, mógłbyś może dopisać krótkie instrukcje jak to dopiszesz --> innym się przyda :)

Załączone pliki


Użytkownik freetu edytował ten post 18.10.2011 15:33

  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.10.2011 14:55

Bo masz do HUD dodane wytrzymałość perku, a ona jest w oddzielnym pluginie. Czyli linijkę:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
zamieniasz na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
Wcześniej było:
^n[Zdrowie : %d]
a powinno być:
^n^n[Zdrowie : %d]
(tylko w przypadku gdy mamy wgraną wytrzymałość perku)
^n - ten znak przed tekstem, przesuwa dalszy tekst do następnej linijki.

Użytkownik radim edytował ten post 18.10.2011 14:57

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 18.10.2011 15:31

radim, masz rację. Zupełnie zapomniałem o tym :P dzięki wielkie, teraz na pewno będzie dobrze. Jeszcze mógłbyś napisać jak dodać tą ilość hp gdy zginę i patrzę na kogoś innego :) wtedy byłby komplet.
  • +
  • -
  • 0

#9 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.10.2011 19:22

Dodane
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#10 TSpeedGamerT

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 10.03.2012 10:51

najs dzięki :D
  • +
  • -
  • 1

#11 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.03.2012 20:05

thx wgrałem to do cod'a ( max to było 255 ) a teraz w hud :D
  • +
  • -
  • 1

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#12 XeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:94
  • Imię:a czy to wazne?
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 17.03.2012 13:15

czy mógłby mi ktoś to zrobić ?
  • +
  • -
  • 0

#13 spiffy

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraśnik
Offline

Napisano 17.03.2012 13:21

daj sma to Ci zrobię.
  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#14 XeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:94
  • Imię:a czy to wazne?
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 17.03.2012 13:24

Proszę o jak najszybszą pomoc. DAje +

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#15 XeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:94
  • Imię:a czy to wazne?
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 17.03.2012 14:16

nie dziala ;/ dalej pokazuje 255 hp ;/
  • +
  • -
  • 0

#16 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.03.2012 15:39

nie dziala ;/ dalej pokazuje 255 hp ;/

spróbuj być może zadziała...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#17 XeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:94
  • Imię:a czy to wazne?
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 17.03.2012 16:31

dzięki BLOOD VERY THX :) masz +.
  • +
  • -
  • 0

#18 NaYk

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 18.04.2012 21:30

prosil bym to samo o HP w HUD:)

i jak dacie rade ze przy dodawaniu statystyk zeby nie bylo po 1 tylko po 10 i wszystko naraz

Załączone pliki


Dołączona grafika

CS-WorldGaming.tk

#19 Sivron

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:34
  • Imię:bocian
  • Lokalizacja:gdania
Offline

Napisano 18.05.2012 04:52

Kurcze mam problem z tym caly czas jakies bledy przy kompilacji. Pomoze mi ktos? dam tu sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#20 ToJaDevil

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:50
  • GG:
  • Imię:Marek
Offline

Napisano 19.05.2012 11:35

@up proszę :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, Przeniesiony

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych