←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
HP w HUD

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 16.10.2011

HP w HUD gdy żyjemy !
Szukamy:
public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jedno HUD czyli:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
wyświetla informację o graczu, którego oglądamy gdy nie żyjemy.
Drugie HUD czyli:
  set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
wyświetla informacje o naszej klasie, perku, doświadczeniu i poziomie, gdy żyjemy.
A więc, aby zrobić, aby wyświetlało nasze HP w HUD gdy żyjemy, to robimy to w następujący sposób:
1.) Dodajemy
new hp = get_user_health(id);
nad:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
2.) Dodajemy napis aby się wyświtlał, czyli zamieniamy to:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
3.) Ostatnim krokiem jest dodanie "hp" na koniec linijki czyli zamieniamy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

A cały public ma wyglądać tak:
public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new hp = get_user_health(id);  

	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


HP w HUD gdy kogoś oglądamy !
1) Dodajemy:
new hp = get_user_health(target);
nad
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
2) Zamieniamy tą linijkę:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
na tą:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
3) Caly public z HP w HUD gdy żyjemy i gdy kogoś oglądamy powinien wyglądać tak:
public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	    new hp = get_user_health(target);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^n Zdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new hp = get_user_health(id);  

	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik radim edytował ten post 28.10.2011 19:06
Odpowiedz

  • +
  • -
nns - zdjęcie nns 17.10.2011

Najs, tylko to nie jest tak ze pokazuje ile możemy miec max hp?? Jak by się dało zrobić ,żeby pokazywało ile mamy obecnie to by było bardzo dobrze
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 17.10.2011

To pokazuje tyle, ile mamy obecnie.
Odpowiedz

  • +
  • -
freetu - zdjęcie freetu 18.10.2011

1.) Dodajemy new hp = get_user_healt(id);


powinno być

new hp = get_user_health(id);

:D:D taka literówka :P

//edited:

A po za tym to to nie działa... Napisy nachodzą na siebie a kod na pewno wgrałem według Twojego poradnika.


Dołączona grafika

Naprawisz ?

Aha i mógłbyś dodać także dodać ten napis do widoku jak się patrzę na kogoś innego.
Użytkownik freetu edytował ten post 18.10.2011 13:08
Odpowiedz

  • +
  • -
JawoR1337 - zdjęcie JawoR1337 18.10.2011

Daj *sma zrobię do wytrzymałości , zrobię Ci to ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
freetu - zdjęcie freetu 18.10.2011

hmm dzięki, mógłbyś może dopisać krótkie instrukcje jak to dopiszesz --> innym się przyda :)

Załączone pliki


Użytkownik freetu edytował ten post 18.10.2011 15:33
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 18.10.2011

Bo masz do HUD dodane wytrzymałość perku, a ona jest w oddzielnym pluginie. Czyli linijkę:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
zamieniasz na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
Wcześniej było:
^n[Zdrowie : %d]
a powinno być:
^n^n[Zdrowie : %d]
(tylko w przypadku gdy mamy wgraną wytrzymałość perku)
^n - ten znak przed tekstem, przesuwa dalszy tekst do następnej linijki.
Użytkownik radim edytował ten post 18.10.2011 14:57
Odpowiedz

  • +
  • -
freetu - zdjęcie freetu 18.10.2011

radim, masz rację. Zupełnie zapomniałem o tym :P dzięki wielkie, teraz na pewno będzie dobrze. Jeszcze mógłbyś napisać jak dodać tą ilość hp gdy zginę i patrzę na kogoś innego :) wtedy byłby komplet.
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 18.10.2011

Dodane
Odpowiedz

  • +
  • -
TSpeedGamerT - zdjęcie TSpeedGamerT 10.03.2012

najs dzięki :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 16.03.2012

thx wgrałem to do cod'a ( max to było 255 ) a teraz w hud :D
Odpowiedz

  • +
  • -
XeX - zdjęcie XeX 17.03.2012

czy mógłby mi ktoś to zrobić ?
Odpowiedz

  • +
  • -
spiffy - zdjęcie spiffy 17.03.2012

daj sma to Ci zrobię.
Odpowiedz

  • +
  • -
XeX - zdjęcie XeX 17.03.2012

Proszę o jak najszybszą pomoc. DAje +

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
XeX - zdjęcie XeX 17.03.2012

nie dziala ;/ dalej pokazuje 255 hp ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 17.03.2012

nie dziala ;/ dalej pokazuje 255 hp ;/

spróbuj być może zadziała...

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
XeX - zdjęcie XeX 17.03.2012

dzięki BLOOD VERY THX :) masz +.
Odpowiedz

NaYk - zdjęcie NaYk 18.04.2012

prosil bym to samo o HP w HUD:)

i jak dacie rade ze przy dodawaniu statystyk zeby nie bylo po 1 tylko po 10 i wszystko naraz

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Sivron - zdjęcie Sivron 18.05.2012

Kurcze mam problem z tym caly czas jakies bledy przy kompilacji. Pomoze mi ktos? dam tu sma

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
ToJaDevil - zdjęcie ToJaDevil 19.05.2012

@up proszę :

Załączone pliki

Odpowiedz