Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Niesmiertelnosc dla klasTutorial

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 06.04.2012 07:57

Witam! W tym tutorialu pokażę ci jak zrobic klasę nieśmiertelną na kilka sekund/minut .

Zacznijmy od przygotowania sobie podstawowej klasy np. Rusher

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

1. Dodajemy

#include <ColorChat>
#include <fun>
Pod

#include <codmod>

2. Następnie dodajemy

#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

Pod

#include <fun>

3. Dodajemy

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;

Pod

new const wytrzymalosc = liczba;

4. Do public plugin_init dodajemy

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

Obojętnie gdzie ważne , że w tym publicu

5. Dodajemy pod public plugin_init

public cod_class_enabled(id)
{
	 ma_klase[id] = true;
	 ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
	 ma_klase[id] = false;

6. Na koniec .sma dodajemy

public cod_class_skill_used(id)
{
	 if(!is_user_alive(id))
	   return;
	
	 if(wykorzystal[id])
	 {
	   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
	   return;
	 }
  
	 wykorzystal[id] = true;
  
	 set_user_godmode(id, 1);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
	 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	 write_short(CZAS_GODMOD)
	 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
	 if(!is_user_connected(id)) return;
  
	 set_user_godmode(id, 0);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	 wykorzystal[id] = false;

Gotowe .sma klasy Rusher

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#define CZAS_GODMOD 5
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci ";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
	 ma_klase[id] = true;
	 ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
	 ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
	 if(!is_user_alive(id))
	   return;
	
	 if(wykorzystal[id])
	 {
	   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
	   return;
	 }
  
	 wykorzystal[id] = true;
  
	 set_user_godmode(id, 1);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
	 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	 write_short(CZAS_GODMOD)
	 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
	 if(!is_user_connected(id)) return;
  
	 set_user_godmode(id, 0);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	 wykorzystal[id] = false;

Jeśli chcemy zmienic czas nieśmiertelności (domyślny czas to 5 sekund)

Zmieniamy :

#define CZAS_GODMOD 5

Na

#define CZAS_GODMOD liczba

Np.

#define CZAS_GODMOD 321321321321


#2 SzwajaStrikee

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Szwaja
  • Lokalizacja:nwm
Offline

Napisano 06.04.2012 08:14

Mi się przydało + :P

#3 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.04.2012 08:27

Pięknie + leci dla Ciebie ;)

#4 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.05.2012 20:08


set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

CZAS_GODMOD.0 zadziała ?
Lepiej napisać:

set_task(float(CZAS_GODMOD), "WylaczGod", id);

  • +
  • -
  • 0

#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 04.05.2012 20:46

@up, to nie ma wiekszej różnicy
  • +
  • -
  • 0

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 22.12.2012 12:02

A ja mam pytanie - jak zrobic taka czerwona otoczke podczas godmode ??
  • +
  • -
  • 0

#7 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.01.2013 18:23

U góry jest już w pakiecie.

Tu się włącza
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);


a tu wyłącza po godmode
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#8 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.01.2013 21:15

ale to jak wezmiemy tą klasę to mamy np. nieśmiertelność na 10 sekund ?
czy musimy użyć klawiszem "E" ?

lepsze by było użycie na klawisz.

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#9 Mr.oreo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.03.2013 19:53

Można było by zrobić aby używać tej umiejętności napszykład co 10 sekund ?
  • +
  • -
  • 0

#10 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 25.03.2013 22:34

Define czas 5
5 zmieniasz na ile chcesz

Ups zle przeczytalem
prosze o usuniecie tego postu i UP
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych