←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Niesmiertelnosc dla klas

Trikolo - zdjęcie Trikolo 06.04.2012

Witam! W tym tutorialu pokażę ci jak zrobic klasę nieśmiertelną na kilka sekund/minut .

Zacznijmy od przygotowania sobie podstawowej klasy np. Rusher

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

1. Dodajemy

#include <ColorChat>
#include <fun>
Pod

#include <codmod>

2. Następnie dodajemy

#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

Pod

#include <fun>

3. Dodajemy

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;

Pod

new const wytrzymalosc = liczba;

4. Do public plugin_init dodajemy

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

Obojętnie gdzie ważne , że w tym publicu

5. Dodajemy pod public plugin_init

public cod_class_enabled(id)
{
	 ma_klase[id] = true;
	 ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
	 ma_klase[id] = false;

6. Na koniec .sma dodajemy

public cod_class_skill_used(id)
{
	 if(!is_user_alive(id))
	   return;
	
	 if(wykorzystal[id])
	 {
	   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
	   return;
	 }
  
	 wykorzystal[id] = true;
  
	 set_user_godmode(id, 1);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
	 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	 write_short(CZAS_GODMOD)
	 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
	 if(!is_user_connected(id)) return;
  
	 set_user_godmode(id, 0);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	 wykorzystal[id] = false;

Gotowe .sma klasy Rusher

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#define CZAS_GODMOD 5
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci ";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
	 ma_klase[id] = true;
	 ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
	 ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
	 if(!is_user_alive(id))
	   return;
	
	 if(wykorzystal[id])
	 {
	   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
	   return;
	 }
  
	 wykorzystal[id] = true;
  
	 set_user_godmode(id, 1);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
	 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	 write_short(CZAS_GODMOD)
	 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
	 if(!is_user_connected(id)) return;
  
	 set_user_godmode(id, 0);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	 wykorzystal[id] = false;

Jeśli chcemy zmienic czas nieśmiertelności (domyślny czas to 5 sekund)

Zmieniamy :

#define CZAS_GODMOD 5

Na

#define CZAS_GODMOD liczba

Np.

#define CZAS_GODMOD 321321321321
Odpowiedz

SzwajaStrikee - zdjęcie SzwajaStrikee 06.04.2012

Mi się przydało + :P
Odpowiedz

Kronzu - zdjęcie Kronzu 06.04.2012

Pięknie + leci dla Ciebie ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 04.05.2012


set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

CZAS_GODMOD.0 zadziała ?
Lepiej napisać:

set_task(float(CZAS_GODMOD), "WylaczGod", id);
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 04.05.2012

@up, to nie ma wiekszej różnicy
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 22.12.2012

A ja mam pytanie - jak zrobic taka czerwona otoczke podczas godmode ??
Odpowiedz

  • +
  • -
Lacostii - zdjęcie Lacostii 07.01.2013

U góry jest już w pakiecie.

Tu się włącza
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);


a tu wyłącza po godmode
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
Odpowiedz

Daj buziaka - zdjęcie Daj buziaka 26.01.2013

ale to jak wezmiemy tą klasę to mamy np. nieśmiertelność na 10 sekund ?
czy musimy użyć klawiszem "E" ?

lepsze by było użycie na klawisz.
Odpowiedz

  • +
  • -
Mr.oreo - zdjęcie Mr.oreo 24.03.2013

Można było by zrobić aby używać tej umiejętności napszykład co 10 sekund ?
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 25.03.2013

Define czas 5
5 zmieniasz na ile chcesz

Ups zle przeczytalem
prosze o usuniecie tego postu i UP
Odpowiedz