/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
new const perk_name[] = "Granatnik";
new const perk_desc[] = "Co runde dostajesz 5 granatow (HE)";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "RPK. Shark");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
ma_perk[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDx", id);
public ResetHUDx(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(!ma_perk[id]) return;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5);
}
Co i jak?
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); // Perk daje nam granat.
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE); // Po wyrzuceniu perka nie będziemy dostawać granatów.
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5); // To daje nam 5 granatow, aby perk dawał więcej HE zmieniamy cyfrę 5 na dowolną.
set_task(0.1, "ResetHUDx", id); // W jakich odstępach czasowych dostajemy HE, w tym przypadku dostajemy natychmiastowo po rzuceniu, jeżeli chcemy np dostawać HE co 3 sekundy zmieniamy 0.1 na 3.0
To tyle co do perku, teraz zrobimy klasę która dostaje 3 granaty co rundę.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Grenadier";
new const opis[] = "Dostaje 3 granaty (HE) co runde.";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDx", id);
public ResetHUDx(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(!ma_klase[id]) return;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
}
Co i jak?
To samo co w perku, tu jednak musimy dać klasie granat czyli w ten sposób:
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE;
To tyle, miłego spamowania granatami
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 27.03.2011 19:41