Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Naprawa Tg oraz PsNaprawa tajemnicy generala oraz podrecznika szpiega
Temat rozp. d0naciak, 05.01.2012 21:09
cod nowy
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.01.2012 21:09
Popularny
W załączniku dodaje naprawione perki tajemnica generala oraz podrecznik szpiega. Lecz tutaj podobnie jak w starej wersji moda, jest natychmiastowe zabicie.
#2
Napisano 05.01.2012 21:15
Co zostało naprawione?
#3
Napisano 05.01.2012 21:28
Pewnie coś nie działało prawidłowo
#4
Napisano 05.01.2012 21:56
Nie zabijało 1/1
#5
Napisano 06.01.2012 00:37
Taki był zamiar twórcy więc nie wiem o jaką naprawę chodzi^^ Ale + można dać bo wiele jest próśb o tg 1/1:)
#7
Napisano 09.01.2012 11:16
mi one robił tylko error logi, ale i tak łap + ;]
Ps. zamień w tg
to
na
i w podręczniku szpiega
to
@Edyt jeszcze jedno
zamień to
Bo jak ma mieć 1/LW szansy z zabicia HE jak go nie ma
Ps. zamień w tg
to
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
na
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
i w podręczniku szpiega
to
new const nazwa[] = "Pordecznik Szpiega";na to
new const nazwa[] = "Podrecznik Szpiega";
@Edyt jeszcze jedno
zamień to
public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_klase[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]: modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]); } public cod_perk_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]: modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]); }na to
public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_klase[id] = true; cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); wartosc_perku[id] = wartosc; cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]: modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]); } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE); ma_klase[id] = false; cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]: modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]); }
Bo jak ma mieć 1/LW szansy z zabicia HE jak go nie ma
Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 14.01.2012 09:45
#8
Napisano 04.04.2012 19:37
w podręczniku szpiega są zapisane inne modele :
lub :
dasz Podręcznik Szpiega na normalne modele ??
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? szambowy_ct: szambowy_tt);
lub :
#define szambowy_tt "szambowy_tt" #define szambowy_ct "szambowy_ct"
dasz Podręcznik Szpiega na normalne modele ??
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych