Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.01.2012 10:09

W tym tutku pokaże jak z fixować klasy ktore posiadaja rakiety/miny/dynamity (autorem jest radim albo Goliath, nie pamietam :D). Do dzieła !

Otwieramy *.sma naszego perka/klasy, i szukamy public client_disconnect(id).
Zamieniamy to
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)

na to
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)


Kompilujemy i gotowe ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 06.01.2012 15:25

A bez tego było coś nie tak ? ;f

#3 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.01.2012 15:32

Owszem bylo, conajmniej 5 razy dziennie crashowalo mi serwa :]
  • +
  • -
  • 0

#4 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.01.2012 21:31

To chyba tobie tylko wszystko tak serwery crashuje. Bo u mnie jest jak jest i śmiga.
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#5 Koluś

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Imię:Pawel
  • Lokalizacja:Aabenraa
Offline

Napisano 07.01.2012 04:24

niech sie wypowie wiecej osob na ten temat bo nie wiem czy to robic czy nie o_O
  • +
  • -
  • 0

#6 M&M's

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:30
  • Imię:Matt
  • Lokalizacja:AXE
Offline

Napisano 07.01.2012 09:57

Owszem są crashe przez tą podstawową wersję, ale ta łatka co autor podał też jest zła ponieważ sypie errory u mnie wygląda to tak i jest ok :
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)

:giggle:
  • +
  • -
  • 1
Kliknij
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27036
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27028
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27040
Dołączona grafikaIP:79.133.192.45:27077
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27047

#7 Koluś

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Imię:Pawel
  • Lokalizacja:Aabenraa
Offline

Napisano 10.01.2012 00:02

Owszem są crashe przez tą podstawową wersję, ale ta łatka co autor podał też jest zła ponieważ sypie errory u mnie wygląda to tak i jest ok :

if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)

:giggle:

Jestes pewny? Jak dlugo uzywasz tego kodu ?
  • +
  • -
  • 1

#8 M&M's

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:30
  • Imię:Matt
  • Lokalizacja:AXE
Offline

Napisano 10.01.2012 13:23

Około 2 miesiące i nic złego się nie dzieje :)

[CoD Nowy] Multi Dynamit dla Klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Proszę przeczytać post Radmin oraz Goliath ^D^

W dodatu autor tego tematu tam się wypowiadał,a więc fail robiąć taki błąd.

Użytkownik M&M's edytował ten post 10.01.2012 13:28

  • +
  • -
  • 0
Kliknij
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27036
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27028
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27040
Dołączona grafikaIP:79.133.192.45:27077
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27047

#9 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 11.01.2012 16:53

sory :D
  • +
  • -
  • 0

#10 Koluś

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Imię:Pawel
  • Lokalizacja:Aabenraa
Offline

Napisano 12.01.2012 05:04

Owszem są crashe przez tą podstawową wersję, ale ta łatka co autor podał też jest zła ponieważ sypie errory u mnie wygląda to tak i jest ok :

if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)

:giggle:

Czyli masz ten sam kod co w pierwszym poscie, bo nie widze roznicy :crazy:


Około 2 miesiące i nic złego się nie dzieje :)

[CoD Nowy] Multi Dynamit dla Klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Proszę przeczytać post Radmin oraz Goliath ^D^

W dodatu autor tego tematu tam się wypowiadał,a więc fail robiąć taki błąd.


Tak czytalem i tam jest to samo rozwiazanie jak tutaj. czyli duplicated ?
Czy jest za pozno i nic nie rozumiem juz, dajcie jakies wytlumaczenie ;b
bo autor jeszcze sorry pisze i wg nie wiem za co :D
  • +
  • -
  • 0

#11 M&M's

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:30
  • Imię:Matt
  • Lokalizacja:AXE
Offline

Napisano 12.01.2012 12:54

Ech... tu autor się pomylił dał
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == ent)

zamiast
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)

Vipkolo zadajesz głupie pytania skoro wcześniej widziałeś, że jest różnica "Jestes pewny? Jak dlugo uzywasz tego kodu ?". Teraz zastanawiasz się dlaczego takie same, a oczywiste jest to iż autor edytował. Nie ma żadnego poradnika o naprawieniu tego więc dobrze, że napisał ten temat.

Użytkownik M&M's edytował ten post 12.01.2012 12:59

  • +
  • -
  • 0
Kliknij
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27036
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27028
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27040
Dołączona grafikaIP:79.133.192.45:27077
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27047

#12 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 09.02.2012 11:27

Takie zmiany możecie sobie wsadzić w ....
Przez edycje 3 klas z waszym dodatkiem do dnia dzisiejszego wieszał mi się serwer.

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#13 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 13.02.2012 01:29

Bo wgrywasz wszystko na slepo rusz tez muzgiem a nie czakasz tylko na gotowe i jescze masz pretensje
sharkowy (14.02.2012 20:45):
Też mógłbyś ruszyć mÓzgiem, bo aż źle mi się robi.

http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#14 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.02.2012 14:28

Np. Dla dynamitu zamienia się to:
public client_disconnect(id)
{
        new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
        while(ent > 0)
        {
                if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
                        remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
        }
}

na to:
public client_disconnect(id)
{
        new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
        while(ent > 0)
        {
                if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
                        remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
        }
}

W skrócie to:

if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
na to:
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)


Autor tematu zrobił dobrze więc nie wiem czemu się czepiacie !
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#15 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.02.2012 15:33

jak cos radim to wczesniej mialem zle, tera juz to naprawilem, u mnie wszystko ladnie smiga !
  • +
  • -
  • 0

#16 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 13.02.2012 15:33

Bo wgrywasz wszystko na slepo rusz tez muzgiem a nie czakasz tylko na gotowe i jescze masz pretensje


Zrobiłem dokładnie tak jak kolega wyżej podał:

Np. Dla dynamitu zamienia się to:

public client_disconnect(id)
{
		new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
		while(ent > 0)
		{
				if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
						remove_entity(ent);
				ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
		}
}

na to:
public client_disconnect(id)
{
		new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
		while(ent > 0)
		{
				if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
						remove_entity(ent);
				ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
		}
}

W skrócie to:

if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
na to:
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)


Autor tematu zrobił dobrze więc nie wiem czemu się czepiacie !


więc przestań mnie obrażać bo dodałem i bez błędu skompilowało ale w późniejszym działaniu wyszło że jest gorzej bo przed tym się nie crashował, a po tym co jakiś czas tak.

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#17 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.02.2012 20:34

więc przestań mnie obrażać bo dodałem i bez błędu skompilowało ale w późniejszym działaniu wyszło że jest gorzej bo przed tym się nie crashował, a po tym co jakiś czas tak.


Gdzie ja Cię do ch*ja obraziłem ?! "bez błędu skompilowało ale w późniejszym działaniu wyszło że jest gorzej bo przed tym się nie crashował, a po tym co jakiś czas tak." - raczej odwrotnie, bo ten poprawione działa wszystkim innym bez zarzutu ! Zrób jeszcze raz tak jak jest w pierwszym poście i zobacz czy bedzie crashowało, jak tak to podaj logi/errory
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#18 M&M's

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:30
  • Imię:Matt
  • Lokalizacja:AXE
Offline

Napisano 14.02.2012 20:57

Pieprzy głupoty pewnie co innego mu crashuje, a zwala winę na to.
  • +
  • -
  • 0
Kliknij
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27036
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27028
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27040
Dołączona grafikaIP:79.133.192.45:27077
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27047

#19 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 14.02.2012 21:02

sam crashujesz to nie temat o tym tylko jak komus crashowalo to daje tego fixa i git a robisz zamieszanie tylko ogarnij sie
  • +
  • -
  • 0

#20 creepMP3

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.04.2012 02:19

Znalazłem kolejny perk, który może powodować crashe: "meekstone" możemy podłożyć fałszywą pakę. Tam także trzeba zamienić :

if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
na
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)

Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych