Witajcie, zacznę od tego że jest to mój pierwszy poradnik tutaj, tak więc nie oceniajcie surowo .
Na forum takiego poradnika niestety nie znalazłem, a myślę że się przyda.
Chodzi mi oto: http://amxx.pl/topic...y-bron-jaka-ma/
Źródło do oryginału: http://amxx.pl/topic...siadanej-broni/
Jak łatwo zauważyć jest to na frakcje natomiast ja pokaże jak można to zrobić nie mając frakcji na swoim serwerze, albo korzystając ze frakcji darkgl'a (sposób I, a czy II to nie patrzałem )
Wszystko edytujemy w funkcji
public WybierzKlase(id)
Zmieniamy to:
new klasa[50];
Na:
new klasa[370],bronie[320],bron[22],n
Teraz szukamy:
WczytajDane(id, i);
i pod tym dodajemy:
bronie = "" n=1 for(new b=1 ; b <= 32; b++) { if((1<<b) & bronie_klasy[i]) { get_weaponname(b, bron, 21) replace_all(bron, 21, "weapon_", "") ucfirst(bron) if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ", ") add(bronie, charsmax(bronie), bron) n++ } }
Pod koniec szukamy:
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
i zmieniamy na:
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: " : "Bronie: "),bronie);
Oczywiście można się pobawić w tym żeby lepiej wyglądało itd., ale to już szczegół .
Całość powinna wyglądać tak: