Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Poradnik] Jak dodać bronie obok nazwy klasy.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mr. Dziwny

    Wyrafinowany

  • Power User

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:429
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 02.02.2014 22:22

*
Popularny

Witajcie, zacznę od tego że jest to mój pierwszy poradnik tutaj, tak więc nie oceniajcie surowo :).
Na forum takiego poradnika niestety nie znalazłem, a myślę że się przyda. 
Chodzi mi oto: http://amxx.pl/topic...y-bron-jaka-ma/

Spoiler

Źródło do oryginału: http://amxx.pl/topic...siadanej-broni/ 

Jak łatwo zauważyć jest to na frakcje natomiast ja pokaże jak można to zrobić nie mając frakcji na swoim serwerze, albo korzystając ze frakcji darkgl'a (sposób I, a czy II to nie patrzałem :) )

 

Wszystko edytujemy w funkcji

public WybierzKlase(id)

Zmieniamy to:

new klasa[50];

Na:

new klasa[370],bronie[320],bron[22],n

Teraz szukamy:

WczytajDane(id, i);

i pod tym dodajemy:

bronie = ""
			n=1
			for(new b=1 ; b <= 32; b++)
			{
				if((1<<b) & bronie_klasy[i])
				{
					get_weaponname(b, bron, 21)
					replace_all(bron, 21, "weapon_", "")
					ucfirst(bron)
					if(n > 1)	add(bronie, charsmax(bronie), ", ")
					
					add(bronie, charsmax(bronie), bron)
					n++
				}
			}

Pod koniec szukamy:

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);

i zmieniamy na:

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: " : "Bronie: "),bronie);

Oczywiście można się pobawić w tym żeby lepiej wyglądało itd., ale to już szczegół ^^.

 

Całość powinna wyglądać tak:

Spoiler

  • +
  • -
  • 10

[ CS-Sfera.pl - Forum ogólnotematyczne ]

Sprzedam paczkę AMXX - COD MOD a la LOL (100k LVL):

IP serwera - 31.186.82.137:27106 (podgląd), pisać GG!
Kontakt:
GG: 46592283
E-mail: marcin@cs-sfera.pl


#2 f .?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Bartuś
  • Lokalizacja:POLAND
Offline

Napisano 07.02.2014 21:12

Działa ! Leci plusik.


  • +
  • -
  • 0

Serdecznie Zapraszam na JailBreak CS 1.6 - 193.33.176.20:27015

b_350_20_080969_070738_FFFFFF_000000.png

 


#3 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 01.03.2014 00:14

da to jakoś usunąć ten napis Bron ? i Bronie ? i czy jeszcze dało by rade zeby grantów nie pokazywało ? w tym opisie? bo za duzo będzie tego :C


Użytkownik TyrTrek edytował ten post 01.03.2014 00:20

JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#4 PkZc

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.03.2014 00:20

Działa +


Pomogłem? Daj rep_up.png

Starałem się pomóc? Daj rep_up.png

Jeśli chciałem pomóc, ale coś nie wyszło daj rep_up.png.

IP80.72.36.58:27055b_350_20_085769_073038_FFFFFF_000000.png

Najlepszy serwer FFA+BF2 w Polsce! Koniecznie zapisz IP!

 


#5 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 01.03.2014 11:03

da to jakoś usunąć ten napis Bron ? i Bronie ? i czy jeszcze dało by rade zeby grantów nie pokazywało ? w tym opisie? bo za duzo będzie tego :C

Zmień

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: " : "Bronie: "),bronie);

Na

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? " " :""),bronie);


#6 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 01.03.2014 11:29

 

da to jakoś usunąć ten napis Bron ? i Bronie ? i czy jeszcze dało by rade zeby grantów nie pokazywało ? w tym opisie? bo za duzo będzie tego :C

Zmień

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: " : "Bronie: "),bronie);

Na

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? " " :""),bronie);

to wiem ale to 2 czytaj xD


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#7 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 01.02.2015 01:32

Jakis poradnik jak ktos ma wgrane frakcje?


  • +
  • -
  • 0

#8 EmiLowaTy

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Lokalizacja:Okolice Zwolenia
Offline

Napisano 03.02.2015 14:49

Przyda się :)


  • +
  • -
  • 0

Na pytania na GG odpowiadam za darmo.

Tworzę perki, klasy, klasy z awansami i inne rzeczy na Cod'a. Także sklepy, rzeczy na Jailbreak, edycje pluginów i coś tam jeszcze umiem  ;P

Moje GG: 5866230

Sprzedam: Paczkę CodMod 301 lvl + awanse (Unikat)! Klasy z awansami (6 awansów), system Euro, Misje, 245 Perków, Unikalny Sklep. Więcej informacji na GG! 


#9 adi22399

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Ostrow Wielkopolski
Offline

Napisano 15.02.2015 20:34

A jezeli ja mam frakcje w silniku to jak to dodac ? Probowalem ale nie wyszlo


  • +
  • -
  • 0

#10 NapiszMiPlugina

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:148
  • Lokalizacja:Chyba Polska
Offline

Napisano 04.03.2015 15:37

A jezeli ja mam frakcje w silniku to jak to dodac ? Probowalem ale nie wyszlo

 

Dołączam się .

 

public WybierzKlase(id)
{
        new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
        for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        {
                if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
                        menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
                }
        }
        
        menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
        menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
        menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
        menu_display(id, menu);
}
 
  • +
  • -
  • 0

#11 Hajmus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:260
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.03.2015 21:43

 

A jezeli ja mam frakcje w silniku to jak to dodac ? Probowalem ale nie wyszlo

 

Dołączam się .

 

 

Dla frakcji wbudowanych w silnik :

public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new data[65], iName[64] 
	new acces, callback 
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
	
	new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
	
	new klasa[370],szTmp[5];
	new bronie[320],bron[22],n;
	
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
		if(equali(data,frakcja_klas[i])){
			WczytajDane(id, i);
			bronie = "";
			n=1
			
			for(new b=1 ; b <= 32; b++)
			{
				if((1<<b) & bronie_klasy[i])
				{
					get_weaponname(b, bron, 21)
					replace_all(bron, 21, "weapon_", "")
					ucfirst(bron)
					if(n > 1)	add(bronie, charsmax(bronie), ", ")
					
					add(bronie, charsmax(bronie), bron)
					n++
				}
			}
			format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? " Bron:" : " Bronie:"),bronie);
			num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
			menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
		}
	}
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	
	
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu2);
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Hajmus edytował ten post 04.03.2015 21:45

  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych