No to tak, najpierw musimy zamienic to (znajduje sie w plugin_init())
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
na
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
Nad plugin_init szukamy to
new const perk_name[] = "Nazwa";
new const perk_desc[] = "Opis";
i zamieniamy na
new const nazwa[] = "nazwa";
new const opis[] = "opis";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 50;
Zmieniamy w plugin_init() to :
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
na to :
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
Ok, to co tera pokaze nie trzeba robic, lecz uporządkuje nasze *.sma
To
ma_perk
zamieniamy na
ma_klase
Tera czas na robote, która jest już wymagana.
public cod_perk_enabled(id)
zamieniamy na
public cod_class_enabled(id)
Oraz
public cod_perk_disabled(id)
trzeba zamienic na
public cod_class_disabled(id)
A takze
public cod_perk_used(id)
zamieniamy na
public cod_class_skill_used(id)
Jeżeli o czymś zapomniałem, proszę pisac śmiało, uwagi mile widziane
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 27.04.2012 18:08