Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Edytowanie perku na klase

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.02.2012 19:30

*
Popularny

Pewnie kazdy wie co tutek prezentuje, edytowanie perku na klasy oczywiscie :D
No to tak, najpierw musimy zamienic to (znajduje sie w plugin_init())
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

na
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


Nad plugin_init szukamy to

new const perk_name[] = "Nazwa";
new const perk_desc[] = "Opis";

i zamieniamy na

new const nazwa[] = "nazwa";
new const opis[] = "opis";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 50;


Zmieniamy w plugin_init() to :

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

na to :

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

Ok, to co tera pokaze nie trzeba robic, lecz uporządkuje nasze *.sma
To
ma_perk


zamieniamy na
ma_klase


Tera czas na robote, która jest już wymagana.

public cod_perk_enabled(id)

zamieniamy na
public cod_class_enabled(id)


Oraz
public cod_perk_disabled(id)

trzeba zamienic na
public cod_class_disabled(id)


A takze
public cod_perk_used(id)

zamieniamy na
public cod_class_skill_used(id)


Jeżeli o czymś zapomniałem, proszę pisac śmiało, uwagi mile widziane :)

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 27.04.2012 18:08

  • +
  • -
  • 8

#2 Kulkens.!^^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 08.04.2012 12:08

Sztoss ! na pewno mi sie to przyda ! :>
  • +
  • -
  • 0

#3 ToJaDevil

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:50
  • GG:
  • Imię:Marek
Offline

Napisano 27.04.2012 15:09

Zmieniamy jeszcze to :

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

na to :

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych