Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Multijump dla klasy/perku

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.10.2011 20:37

*
Popularny

Witam!
W tym poradniku pokażę, jak zrobić multijump (dodatkowe skoki w powietrzu) dla klasy lub perku.

1. Weźmy *.sma przykładowej klasy np. Rushera:
Spoiler

2. Zacznijmy od przygotowania pliku. Stwórz 33-elementową tablicę globalną ma_klase (lub ma_perk dla perku) oraz funkcje cod_class_enabled i cod_class_disabled (cod_perk_enabled i cod_perk_disabled dla perku) w następujący sposób:
Spoiler

Jeśli twoja klasa ma już coś takiego, możesz pominąć w/w punkt.
3. Następnie upewnij się, że masz dołączoną do pluginu bibliotekę fakemeta. Jeśli nie, dodaj wśród innych "include'ów" to:
#include <fakemeta>

4. Następnie musimy dopisać to do plugin_init:
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

5. Teraz musimy stworzyć nową tablicę globalną - skoki oraz dodać na koniec pluginu funkcję CmdStart:
new skoki[33];

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa

return FMRES_IGNORED;
}

6. Kompilujemy plik i gotowe! :)

A tutaj gotowy, przerobiony rusher:
Spoiler

  • +
  • -
  • 8

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 08.10.2011 20:38

Dużo ludzi ostatnio pytało o potrójny skok
Przyda się
  • +
  • -
  • 0

#3 Tomix

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 10.10.2011 22:45

skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);


o co chodzi w tym?bo jeśli ja dam tak jak pisze czyli:

else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
to i tak mam 4 skoki
  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 11.10.2011 14:51

A mam pytanie czy tu :
skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa

dodajemy ilość w powietrzu czy liczymy jeszcze skok od ziemi ?
  • +
  • -
  • 0

#5 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 11.10.2011 15:05

Domyśliłem się, że będą takie pytania, dlatego napisałem wyraźnie "ilość skoków w powietrzu".
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych