Armor
Jest to mój 1 Proadni:)
a wiec do dzieła
Pod
#include <nvault>
Dodajemy
#include <fun>
Pod
kondycja_gracza[33];
dodajemy
new player_armor[33]
W public UsunUmiejetnosci(id)
Pod
kondycja_gracza[id] = 0;
dodajemy
player_armor[id] = 0;
W public PrzydzielPunkty(id)
Pod
new kondycja[60];
Dodajemy
new armor[60];
Pod
menu_additem(menu, kondycja);
Dodajemy
menu_additem(menu, armor);
Pod
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
Dodajemy
format(armor, charsmax(armor), "Armor: \r%i \y[Zwiekszasz armor] ",player_armor[id]);
Pod
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
Dodajemy
case 4:
{
if(player_armor[id] < limit_poziomu/2)
{
player_armor[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom Armor osiagniety");
}
W public ResetujPunkty(id)
Pod
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
Dodajemy
player_armor[id] = 0;
W public ZapiszDane(id)
To
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
Zamieniamy na to
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], obrazenia_gracza[id], player_armor[id]);
W public WczytajDane(id, klasa)
Zamieniamy to
new danegracza[6][32];
Na to
new danegracza[7][32];
Zamieniamy to
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);
Na to
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31);
Pod
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
Dodajemy
player_armor[id] = str_to_num(danegracza[7]);
Zamieniamy to
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
Na to
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_armor[id];
W public SprawdzPoziom(id)
Zamieniamy to
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
Na to
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_armor[id];
W public Odrodzenie(id)
Pod
ZastosujAtrybuty(id);
Dodajemy
ustaw_armor(id)
NA KONIEC SMA DODAJEMY
public ustaw_armor(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new armo = get_user_armor(id)
new armorr = player_armor[id]
if (armo>99)
{
set_user_armor(id,get_user_armor(id)+armorr)
}
set_user_armor(id,armorr)
}
}
Dla leniwych QTM_CodMod.sma 39,93 KB 118 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx