Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nowa statystyka ArmorNowa statystyka Armor

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 09.04.2012 22:43

Witam.chciał bym się z wami podzielić nową statystyką
Armor
Jest to mój 1 Proadni:)
a wiec do dzieła


Pod
#include <nvault>


Dodajemy

#include <fun>




Pod

kondycja_gracza[33];


dodajemy

new player_armor[33]




W public UsunUmiejetnosci(id)

Pod
	kondycja_gracza[id] = 0;


dodajemy

	player_armor[id] = 0;



W public PrzydzielPunkty(id)

Pod

	   new kondycja[60];


Dodajemy

	new armor[60];	





Pod
	   menu_additem(menu, kondycja);


Dodajemy

	menu_additem(menu, armor);




Pod

	format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));


Dodajemy

	format(armor, charsmax(armor), "Armor: \r%i \y[Zwiekszasz armor] ",player_armor[id]);	


Pod
		case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}

Dodajemy

   	 case 4:
{
if(player_armor[id] < limit_poziomu/2)
{
player_armor[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom Armor osiagniety");
}


W public ResetujPunkty(id)

Pod

	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;


Dodajemy

   player_armor[id] = 0;	


W public ZapiszDane(id)

To

  new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);



Zamieniamy na to

 new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], obrazenia_gracza[id], player_armor[id]);


W public WczytajDane(id, klasa)

Zamieniamy to
   new danegracza[6][32];


Na to
	new danegracza[7][32];


Zamieniamy to
 parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);


Na to
  parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31);


Pod
  kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);


Dodajemy

 player_armor[id] = str_to_num(danegracza[7]);




Zamieniamy to

 punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];


Na to

  punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_armor[id];



W public SprawdzPoziom(id)

Zamieniamy to

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];


Na to

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_armor[id];


W public Odrodzenie(id)

Pod
    ZastosujAtrybuty(id);

Dodajemy
    ustaw_armor(id)


NA KONIEC SMA DODAJEMY

public ustaw_armor(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new armo = get_user_armor(id)
new armorr = player_armor[id]

if (armo>99)
{
set_user_armor(id,get_user_armor(id)+armorr)
}
set_user_armor(id,armorr)

}
}




Dla leniwych Załączony plik  QTM_CodMod.sma   39,93 KB  118 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.04.2012 02:52

ZapiszDane(id) - zobacz jakie bzdury tam napisałeś ;D
  • +
  • -
  • 1

#3 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 10.04.2012 05:15

kurde jak to teraz mam zmienić ?

W public ZapiszDane(id)

To
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);

Zamieniamy na
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_armor[id]);

Użytkownik Arek :P edytował ten post 10.04.2012 05:15

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#4 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 10.04.2012 07:19

ZapiszDane(id) - zobacz jakie bzdury tam napisałeś ;D



Czemu powiedziałeś mu co ma źle? :P . Niech sam się dowie gdzie popełnił jaki błąd, ja osobiście nie używam już starych tablic, dwuwymiarowe są lepsze - może kiedyś zrobię poradnik, kiiiiiedyś.

#5 Anty

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 10.04.2012 09:19

Mam pytanie,żeby to działało z tym :http://amxx.pl/topic...d-stary-i-nowy/
Co trzeba zrobić?
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#6 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 10.04.2012 09:58

Dodaj tablice?

#7 Anty

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 10.04.2012 10:03

Mógłbyś mi to zrobić?
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#8 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 10.04.2012 10:11

od tego jest inny dział na forum.
  • +
  • -
  • 0

#9 creepMP3

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2012 21:29

Czy to aby na pewno działa ? Bo z tego co wiem to w Call of Duty Mod Nowym jak się ma armor to i tak schodzi nam HP a ten armor nic nam nie daje.
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#10 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 23.04.2012 08:56

Też tak myślę ,żeby to sprawdzić pobrałem tego gotowca ale jak zobaczyłem konsole to od razu kick
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#11 creepMP3

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.04.2012 13:12

Nie czaję nic z tego co napisałeś wyżej :

Też tak myślę ,żeby to sprawdzić pobrałem tego gotowca ale jak zobaczyłem konsole to od razu kick


Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#12 sebol1996

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:POLSKA !
Offline

Napisano 28.04.2012 23:03

nie ogarniam tego :D
Ale dobrze że dałeś chociaż te QTM_CodMod.sma
:)
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam do CsFuria.xaa.pl

Dołączona grafika


#13 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 29.04.2012 07:04

Wiem w poradniku mam parę luk ale jak będę miał czas to poprawie :)

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#14 Malinaaa.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:349
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 02.05.2012 18:31

Sie zapytam, to jest juz wesja poprawiona? Bo chcialem doadc se taka statystyke ale jak nie dziala no to se poczekam... :]
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika IP: 79.133.193.20:27063


#15 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 02.05.2012 19:29

zaraz poprawie i wstawię działającą

Pod

#include <nvault>



Dodajemy

#include <fun>





Pod

kondycja_gracza[33];



dodajemy

new player_armor[33]





W public UsunUmiejetnosci(id)

Pod

		kondycja_gracza[id] = 0;



dodajemy

		player_armor[id] = 0;




W public PrzydzielPunkty(id)

Pod

		   new kondycja[60];



Dodajemy

	   new armor[60];  






Pod

		   menu_additem(menu, kondycja);



Dodajemy

		menu_additem(menu, armor);





Pod

		format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));



Dodajemy

		format(armor, charsmax(armor), "Armor: \r%i \y[Zwiekszasz armor] ",player_armor[id]); 



Pod

				case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}


Dodajemy

		 case 4:
{
if(player_armor[id] < limit_poziomu/2)
{
player_armor[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom Armor osiagniety");
}



W public ResetujPunkty(id)

Pod

		wytrzymalosc_gracza[id] = 0;



Dodajemy

   player_armor[id] = 0;



W public ZapiszDane(id)

To

  new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);



Zamieniamy na to

 new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_armor[id]);


W public WczytajDane(id, klasa)

Zamieniamy to

		new danegracza[6][32];



Na to

		new danegracza[7][32];



Zamieniamy to

 parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);


Na to

  parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31);


Pod

  kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);



Dodajemy

 player_armor[id] = str_to_num(danegracza[6]);





Zamieniamy to

 punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];


Na to

  punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_armor[id];



W public SprawdzPoziom(id)

Zamieniamy to

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];


Na to

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_armor[id];


W public Odrodzenie(id)

Pod

	ZastosujAtrybuty(id);


Dodajemy

	ustaw_armor(id)



NA KONIEC SMA DODAJEMY

public ustaw_armor(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new armo = get_user_armor(id)
new armorr = player_armor[id]

if (armo>99)
{
set_user_armor(id,get_user_armor(id)+armorr)
}
set_user_armor(id,armorr)

}
}

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#16 Malinaaa.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:349
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 02.05.2012 20:27

case4:
{
if(player_armor[id] < limit_poziomu/2)
{
player_armor[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom Armor osiagniety");

}

Mam rozumiec ze jest limit tej statystyki, a gdzie go ustawic?
A i czy sie da zeby bylo zamiast Armor - Pancerz?

@edit, blad w kompilacji
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Qtm_CodMod.sma(427) : warning 217: loose indentation
Qtm_CodMod.sma(428) : warning 217: loose indentation
Qtm_CodMod.sma(737) : error 017: undefined symbol "limit_poziomu"
Qtm_CodMod.sma(972) : warning 217: loose indentation
Qtm_CodMod.sma(974) : warning 217: loose indentation
Qtm_CodMod.sma(976) : warning 217: loose indentation
Qtm_CodMod.sma(977) : warning 217: loose indentation
Qtm_CodMod.sma(980) : warning 217: loose indentation
Qtm_CodMod.sma(986) : warning 217: loose indentation
Qtm_CodMod.sma(989) : warning 217: loose indentation
1 Error.
Could not locate output file Qtm_CodMod.amxx (compile failed).

Użytkownik Malinaaa. edytował ten post 02.05.2012 20:35

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika IP: 79.133.193.20:27063


#17 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 02.05.2012 20:44

podaj sma to ci poprawie

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#18 Malinaaa.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:349
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 02.05.2012 20:50

dwie kroki bo zapasowe mam o tej samej nazwie :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika IP: 79.133.193.20:27063


#19 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 02.05.2012 21:07

jaka gapa ze mnie :)
W public SprawdzPoziom(id)
wykonujemy 2 razy to :P
Zamieniamy to

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];


Na to


punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_graczaid]-player_armor[id];

ale u ciebie to namieszane daj mi czyste sma ja to od nowa zrobie :)

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#20 Malinaaa.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:349
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 02.05.2012 22:34

proszę bardzo :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika IP: 79.133.193.20:27063






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych