Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Creef - zdjęcie

Creef

Rejestracja: 28.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.06.2012 12:06
-----

#418568 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 07.06.2012 14:11

Witam was bardzo serdecznie postanowilem zamiescic dzis moje Diablo.
Na wstepie powiem ze jest to odkopany plik sma (ostatnio edytowany okolo 4 miechy temu)
wiec nie mam do niego modeli plikow .txt .
mysle ze bedzie on sluzyl jako pomoc przy robieniu wlasnych Dm

Moze troche o tym co jest w tym calym pliku sma

1.Gildie (by me)
2.Artefakty
3.Wlasny system questow
4.27 klas
5.Przynajmniej 5 calkiem nowych mocy (licze tylko te ktorych odpowiednikow nie spotkalem na innych serwerach/lub wyszlyodemnie)

Nie mam glowy aby rozpisywac all wiec zamieszczam plik i zycze powodzenia w przeszukiwaniu moda :P

W razie pytan piszcie w tym temacie.


Załączony plik  newdiablo.sma   348,53 KB  3720 Ilość pobrań
  newdiablo.amxx
  • +
  • -
  • 56


#306558 Klasa Umarly

Napisane przez ka.linux w 11.10.2011 20:30

Witam! Zrobiłem prostą klasę ale myślę że komuś się spodoba:)

Nazwa Klasy:Umarly
Opis Klasy:Posiada 2duchy (Uzycie : E)
Bronie: AK47 i DEAGLE(DGL)
Zdrowie35
Kondycja:60
Inteligencja:0
Wytrzymalosci:10

Duch leci jak rakietka ale wygląda jak duch bardzo ciekawy efekt duża grywalności tą klasą :)

To jest moja 1klasa na tej stronie ale będe dodawał nowe:)

Sma i Model ducha jest spakowany .

Załączony plik  KlasaUmarly.rar   766,94 KB  2057 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 20


#102892 Wymuszanie interpu 0.01

Napisane przez stream w 01.01.2010 17:53

Dołączona grafika


Opis:
  • Wymusza na 2-protokołowych,
  • wymusza interp 0.01 co 5 sekund,
  • nie zawiera reklam.

Instalacja:
Standardowa - Instalacja Pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

W pliku .sma opisane jak zedytować czas w jakim interp jest wymuszany oraz jego wartość.

Pozdrawiam!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#193948 Skille itd. pod info gracza

Napisane przez Mr.Whit3 w 05.12.2010 09:20

A więc zacznijmy

To:
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Podmieniamy na:
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nWytrzymalosc Itemu : %i/255^nIneligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nHealth : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]],
wytrzymalosc_itemu[target], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], get_user_health(target));

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Oraz:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;


Na:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc : %i/100]^n[Health : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;


I to na tyle ;]
  • +
  • -
  • 2


#274581 Nowe statystyki

Napisane przez A może sma? w 27.07.2011 14:41

Cześć. Mój sposób jest skomplikowany. Ale jest :] Chciałbym jeszcze podziękować RPK.Shark za podpowiedź dotyczącą przeliczania punktów na grawitację.
Tym sposobem możecie dodać sobie jakąkolwiek statystykę (nawet taką, która nic nie robi, po prostu nie dodajecie nic w zastosuj atrybuty).
Jeszcze jedna uwaga: jeżeli pokusicie się o dodanie swojej statystki, to fajnie by było gdybyście upublicznili na forum w tym temacie swój public ZastosujAtrybuty :]
Będę linki dodawał do 1. postu :]

Poradnik jest tak długi, że nie mieści się do postu, więc jest w załączniku xD

No to jedymy :D

Mały wstęp:

  • Sposób opisany przeze mnie wymaga kompilacji lokalnej.
  • Nie sprawdzałem co się stanie, jeżeli nie usuniesz pliku nvault z levelami graczy. Możliwe, że wszystko będzie działać poprawnie, ale jest również możliwa odwrotna sytuacja. Jeżeli levele zresetujesz - wszystko powinno być dobrze.
  • Gdy klasa nie będzie miała dodanej dodatkowej statystyki nie wyswietli się w menu wyboru klas
  • Mój sposób wymaga edycji codmod.inc, więc jeżeli chcesz kompilować klasy bez dodatkowej statystyki (np. dla kogoś innego) to musisz użyć oryginalnego pliku codmod.inc.
  • Na końcu poradnika znajdziesz już gotowy plik z dodaną grawitacją (wzorując się na tym poradniku można dodać inną statystykę, odpowiednio dostosowując polecenia).
  • W poradniku będę stosował polecenia znajdź/wstaw/zamień/dodaj za lub przed/dodaj za lub przed w tej samej linijce
  • Przed skorzystaniem z poradnika dodaj [CoD Nowy] Szybkie rozdawanie statystyk (CoD Stary i Nowy) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Poradnik: Załączony plik  Nowe statystyki.txt   14,42 KB  2183 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 21


#325559 [TUT]Jak dodać limit statystyk

Napisane przez HaDeS From HELL w 22.11.2011 20:39

A więc postanowiłem napisać ten banalny tutek, który opisuje jak dodać limit statystyk typu kondycja,wytrzymałość itp.
To zaczynamy
Szukamy:
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
Pod tym dodajemy
/****** KONFIGURACJA ******/
/*** LIMITY STATYSTYK ***/
new limit_zdrowia = xx; // zdrowie
new limit_inteligencji = xx; // inteligencja
new limit_kondycji = xx; // kondycja
new limit_wytrzymalosci = xx; // wytrzymalosc
/*** LIMITY STATYSTYK ***/
W miejsce ,,xx'' dajemy własną wartość (np ,,100")
Teraz Szukamy ,,public PrzydzielPunkty_Handle "
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
  return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
   {
    inteligencja_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
  }
  case 1:
  {
   if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
   {
    zdrowie_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
  }
  case 2:
  {
   if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
   {
    wytrzymalosc_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
  }
  case 3:
  {
   if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
   {
    kondycja_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
  }
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
  PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Zamieniamy go na
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
  return PLUGIN_CONTINUE;
switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_inteligencji)
   {
    inteligencja_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
  }
  case 1:
  {
   if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowia)
  {
    zdrowie_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
  }
  case 2:
  {
   if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosci)
   {
    wytrzymalosc_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
  }
  case 3:
  {
   if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycji)
   {
    kondycja_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
  }
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
  PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Następnie szukamy 4 publiców:
-PrzydzielZdrowie
-PrzydzielInteligencje
-PrzydzielKondycje
-PrzydzielWytrzymalosc

W public PrzydzielZdrowie zmieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
Na to:
new max_statystyka = limit_zdrowia;
W public PrzydzielInteligencje zamieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
Na to:
new max_statystyka = limit_inteligencji;
W public PrzydzielKondycje zamieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
Na to:
new max_statystyka = limit_kondycji;
Następnie w public PrzydzielWytrzymalosc zamieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
Na to:
new max_statystyka = limit_wytrzymalosci;
Całość powinna wyglądać tak:
public PrzydzielZdrowie(id, wartosc)
{
new max_statystyka = limit_zdrowia;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-zdrowie_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
zdrowie_gracza[id] += wartosc;
}
public PrzydzielInteligencje(id, wartosc)
{
new max_statystyka = limit_inteligencji;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-inteligencja_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
inteligencja_gracza[id] += wartosc;
}
public PrzydzielKondycje(id, wartosc)
{
new max_statystyka = limit_kondycji;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
kondycja_gracza[id] += wartosc;
}
public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_statystyka = limit_wytrzymalosci;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc;
}
Użytkownik : I co teraz ??
Szybcioor : Teraz cieszysz się limitem statystyk :P.

*TuTek został napisany dla zielonych i dla tego bo nie widziałem nigdzie indziej takiego tutka.
*Można podawać pomysły co zmienić lub dodać .
*Wszelkie opinie są nawet nakazane .
*Jeżeli zabrakło jakiegoś kodu w tutku proszę pisać!!.
  • +
  • -
  • 22


#352712 Spis Pluginów

Napisane przez ASu w 22.01.2012 17:09

Dodatki:
Zdobycie poziomu w tutorze by synek``
Dodanie natywu cod_set_user_level (Poprawione) by Drako
Dodanie natywu cod_set_user_level by d0naciak
Godzina w HUD by Bloody_
HUD spectator + inteligencja + kondycja by Tded
Status VIP by TheDarkDez
Staty na MOTD by Hleb
Wymuszanie cl_forwardspeed i cl_backspeed by d0naciak
Regeneracja HP (Działająca Menu+SMA silnika tzw gotowiec) by Kamil17
Sprzedawanie perków (Cod Mod 2 perki) by by xenos
Call of Duty Mod |||| VIP 1.0 by 0x.
Zaawansowany system dodatkowego expa  by Hleb
Jestem ranny ! by KariiO
CoD Shop V2 by MieTeK_ by JaVoR
Dodawkowy exp by byCZUS
Dodatkowe Doswiadczenie za HS by cypis
Dodatkowy EXP za tag by MieTeK_
Komendy Admina z listą perków by A może sma?
Przenoszenie doświadczenia by A może sma?
Przenoszenie lvli by byCZUS
Sklep by RPK Shark by sharkowy
Nowe przydatne menu do CODMOD by WarRIorS
[COD:MW] NOWY Sklepik by Pi0trek by PinnoPL
COD:MW Nowy Sklep [aktualizacja!] by MieTeK_
Doświadczenie za asystę [UPDATE !] by ToRRent
Rakiety/Apteczki/Dynamity w HUDzie by A może sma?
Moc uleczania by CheQ
Exp za Triple Kill + Dzwiek! by Crew
Menu Pomocnicze by ELOS
Cod Hud Info by =ToRRent=
Call Of Duty - odznaki by Gufinsky
Exp dla najlepszych 3 graczy by ToRRent
Sprzedawanie itemów innemu graczowi by d0naciak
Przekazywanie perku innej osobie by Kaleka
Sprzedawanie perków by A może sma?
Cod Knife v1.0 by d0naciak
Magazyn na perki by Goliath
Komendy Admina by QTM. Peyote
Gotowe pliki z CODa nowego z HP w HUD i rozdaj po 10 by sebastian10022
2 sloty na perk by cypis
Frakcje i sloty razem by Haliax
Sklep (monety i dolary) by A może sma?
Exp na dzień dobry by Nomaf
Cod knife czyli statystyki dla noża by d0naciak
Sklep CodMod by _nothing_ by _nothing_
Questy do nowego CoDa by Muzzi
System Monet by A może sma?
Wytrzymalosc Perku by QTM. Peyote
Nowe statystyki by A może sma?
Sklep za monety by ELOS
Team Frag Game by Gufinsky
Misje/Questy [ Wersja 4 ] [ Update ] by Gh0st
Punkty Premium by Na 5tyk
Prefixy w say by DarkGL
nVault Misje by d0naciak
Punkty Premium (Beta) by ExTaza?!
Plugin Bank [ say /bank ] [ aktualizacja ] by Gh0st
Admin Menu v1.5 by MieTeK_
Bank (Cod stary i nowy) by d0naciak
Deathstreak by MarWit
Nagroda w postaci monet (Questy Gh0st) by Gh0st
Killstreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania by cypis
Skille itd pod info gracza by CRDReed
Mini paczka klas od Tazmana by TaZmAn.
System misji CodMod by TheRock
Doświadczenie za śmierć by Mi@po
Wywołanie broni gracza by Mi@po
Szybkie menu na CodModa by Split
Powrót do strony w menu, na której byliśmy by Lacostii
KillStreak Wyzwania by Ejdrien_xD
Sklep za monety by oeN.
Sklep CodMod by Play by Dziobak?
COD Rynek by MAGNET
Ostrzeżenia za miny by GeDox
Sklep COD za monety by Kuba22
Klasa od danego lvla v2 by dredek
Dywizja CodMod by UTeam
Dywizje v2 by NiczegoWinien
Targ na monety by Klakier
Czyszczenie nvault z niepotrzebnych danych by Jak się nazwać
Doświadczenie za pełen serwer by Kaleka
Exp Walls by LinuX
Wymiana $ na monety by Alelluja
Punkty Konkursowe by koong
Wytrzymałość perku na 2 perki od Cypisa by Hleb
TOP 15 oparte na największym poziomie by Czaso Umilacz
Bonusy wypadające z graczy by ric0
Regeneracja HP dla klasy by ceglacl
Własny HUD by CheQ
Wymiana perkami i blokada by Dziobak?
Kilka skilli do klas by CheQ
Kto postawił minę by xenos
NPC by 1337
KillStreak (inny) by UTeam
Ruletka CodMod by koong
Admin menu by MieTeK na 2 perki by TibacK
Plus x levele na start by 1337
Sklep z granatami by PrezydenT
Darmowy Perk by silva
Przelej monety by ptk.
Admin Commands by d0naciak
0 hp new by DarkGL by M4n1k'
Darmowe lvl na start by Daj buziaka
Przekazywanie expa przez graczy by Play 4FuN
Reborn System by Na 5tyk
Przekazywanie monet przez graczy by Play 4FuN

 
Poradniki:
Itemy Premium by d0naciak
Moc zatruwania po naładowaniu noża dla klasy by Intex
Dodatkowe DMG dla klasy by 0x.
Dodawanie Tarczy klasie/perkowi by 0x.
Edytowanie perków na klasę by d0naciak
%5BTuT%5D Forum w opisie klas by Oporowiec
Nieśmiertelność dla klas by Trikolo
Klasa strzelająca rakietami co x sekund by Oporowiec
[Statystyki WWW do CoD MOD MW] Jak zainstalować by Intex
Sposob puszczania rakiet po x sekundach by Bloody_
Nowa statystyka Armor by Flk
Dodawanie klasy by TenKtośToJa
Jak dodać niewidzialność do klasy %5Bsmieszne%5D by ^Grzyboo
Jak dać moc klasie by Krotix
Więcej granatów dla klasy/perku by sharkowy
Zmiana klasy = Wyrzucenie perku by master.
Dodawanie itemu z losową wartością (Stary i Nowy) by Goliath
Klasa premium z rakietami i 2x skok by Kamil0
HP za zabójstwo dla klasy by Kamil0
Naprawa błędu "get_weaponname" by Jak się nazwać
Wyświetlany exp za fraga/pakę by sharkowy
Liczba rakiet / min / apteczek itp w status text by ToRRent
Multijump dla klasy/perku by Goliath
Dodatki do klas by Gniewmen
Bronie by CheaterQ
Jak ustawić 1/x z wybranej broni by d0naciak
Jak dodać miny do klasy by Kamil0
Rakiety do klasy by Kamil0
Blokowanie perków by d0naciak
Grawitacja dla klasy by radim
Klasa premium na Nick/IP/SID by Goliath
Multi Dynamit dla klasy by radim
AutoBH dla klasy by radim
[CoD Nowy] HP w HUD by radim
Zmniejszenie widoczności dla klasy by d0naciak
Tutorial Perk Fala Smierci by MarWit
Przerabianie klasy na premium by b0niek
Tabela EXP'a w nowym CoD'zie by Goliath
Wybuch dla klasy po śmierci by d0naciak
Jak zmienić kolor HUD,by RPK. Shark
Dodawanie Long Jump'a Do Klasy Lub Itemu by Majster VVirus
Masz o X HP więcej - jak zrobić ? Wejdź by Kolar`.
Klasa z nieskończoną amunicją by BliBs_Pl
Tutorial Bronie 1/x dla klas. by KariiO
Jak dodac wskrzeszanie do medyka by cypis
[ŁATKA] Naprawa CurWeapon ! by Najkon
Zmiana modelu gracza dla klasy/perku by Goliath
1/x z kilku broni (łatwiejszy sposób ) by KariiO
[QTM_CodMod(Nowy)] Dodawanie itemków by Kusek
1HP dla klasy na stałe by d0n tHe Pr0oo
Inne dodawanie punktów by byCZUS
Szybkie rozdawanie statystyk by Goliath
Zmiana modeli broni dla klas/perków by Goliath
Zmiana prędkości ataku bronią by MarWit
Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit by d0naciak
Naprawienie CurWeapon bez errorów!!! by M&M s
Naprawa Tg oraz Ps by d0n tHe Pr0oo
Blokada stawiania min itp w malych pomieszczeniach by MAthiasssMAt
Fix Bug z 0hp by sebul
Wytrzymałość perku na 2 perki od cypisa ( w silniku CODA ) by Szymek^
TUT Jak dodać limit statystyk by Mr.Szybcioor
Przerabianie klasy na premium by b0niek
Jak dodać dźwięk do sklepiku/blokady klasy premium by emeryt0131
Jak zrobić uposzczenie itemu po śmierc by camilost
Zamiana zapisu z nicku na SID by Vertricus
Wielki poradnik Moda by gacek13445
Ograniczenie RedBulla do 2 na runde by Pawex
Dodanie do Sklepu własnej opcji by Starozytny
Jak zrobić losowanie expa w sklepie by Kusek
Własne staty by ShoWmaN
Wyrzucamy item gdy nas zbiją by hubert4444
Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę by camilost
Jak dodać 1/x z wybranej broni w klasie by RasiaQ
2 slot na perk dostępny od x lvla by dredek
Jak dodać do coda /daj by Split
FreeLVL by CheQ
Jak dodać bronie obok nazwy klasy by Mr. Dziwny
Jak ustawić blokadę apteczek co x sekund by shajba.
Jak usunąć podstawowe bronie usp/glock by GreM!
Jak dodać fragi do HUD by GreM!
Wytrzymałość perku w HUD by TremoR
Zabij klase x razy (misje by gh0st) by Wozny
KillStreak i DeathStreak w HUD by Play 4FuN
Naprawa bugu przechodzenia rakiet do nowej rundy by Maciek332
Skrypty do pisania klas by MAGNET
Wiadomość dla ofiary by Andrzejek
Dodanie statystyki obrażenia zapis SQL od cypisa by Arbitralny
Info o zdobyciu poziomu/przedmiotu by Żółw Mina
Jak usunąć exp za wygraną rundę by Split
Łatka dla funkcji WezBron by SeeK
Dodawanie frakcji do opisu klas by Andrzejek
Ile ktoś ma money w hud by izcoN
Klasa co 5s dostaje HE by trilex
Klasa od danego poziomu by Split
0.0% zmieniamy na 0% by Split
Bugowanie frakcji by Polak Potrafi
Czas do końca mapy w HUD by lukas72
Jak zrobić 1/x na zdobycie perku by Drago36
Jak zastąpić wyrzucenie perku na sprzedaż by Drago36
Ustawianie obrażeń z inteligencją by RasiaQ
Jak usunąć perk za zabicie? by Drago36
Dodanie do klasu braku odrzutu w broniach by Emil_wymiatacz
Jak dodać ciche chodzenie by Drago36
Blokada otrzymywania broni by d0naciak
Jak zmienić wygląd /perk na taki jak /klasy by GuRu
Blokada skilli na początku rundy by Czaso Umilacz
Naprawa funkcji UstawPerk oraz UstawNowaKlase by d0naciak
Podnoszenie broni z ziemi by Czaso Umilacz
Ustawienie graczowi możliwości podnoszenia broni obcych by d0naciak
1 HP dla klasy na stałe by d0naciak
Opis i pytanie po wyborze klasy by Mlodzik
Fukcji do klas w codmodzie by GH.Just Me
Jak zmienić wygląd opisu klas? by Pan Marian
Tabela 45001(uniwersalna) by GH.Just Me
Moce klas i perków po x sekundach by eMeZz
Jak dodać do klasy Hełm/Kamizelkę by Visari
Ogień za rakietą by Pan PrO
Jak dodac exp za hs w sma by Split
Jak dodać do klasy moc przechodzenia przez ściany by Buldzio3
1 int = x dmg z danej broni by MazaQ



Klasy:
Złoty Wojownik by Arek :P
Klasy +Special by Eustachy8
Camper Premium by Oporowiec
Mr.Demolka by Trikolo
Demoman by CheQ
Lord Vader (Przeróbka Dresa) by Kosa :D
Longer 2.0 by creepMP3 by creepMP3
Astronauta by TheEvten
Klasa posiadająca Miny i Rakiety. by CheQ
Sentry Gunner by BloodMan
Granadier by Oporowiec
Lekki Snajper i Stopper by Sangre
EXPer by BloodMan
Kokos by mad
Elitarny żołnierz by Eustachy8
Bob Budowniczy oraz perk wroki z piaskiem  by Play 4FuN
Mysliwy bymber=Dreeks]
Chemik by BloodMan
Klasa z Auto by Angel of Death
Truciciel i perk by Intex
Quake by Hleb by [member Reload']
Zawodowiec by Eustachy8
Zlodziej Expa by radim
Klasa Shinobi by CBeebies
SAS - Sprint by DarkGL
Mag - Latarka naświetlająca by cypis
Czolgister by MarWit
Kilka klas do Cod Moda by Pawlik.!
Klasa/perk Spiderman by sharkowy
SOAR(działko orbitalne) by radim
Lekki Snajper i Stopper by Sangre
Bobek premium! by MynDoS
Samuraj (Klasa Premium) by WiWaldi
CamoMan by Rozum ?
Predator (Premium) Poprawna wersja by adek1479
Klasa Pomagier by A może sma?
Rocketman by A może sma?
Rabuś by A może sma?
Klasa wspinająca się po ścianie by Crew
Gotowe klasy do Nowego CodMod by Kusek
Dziki Jumper by d0naciak
Cichy Zabojca - może się czolgac by d0naciak
Klasa Ninja(PREMIUM) by SeeK
Niszczyciel by Bl4dy04
Umarly by Loe25
Terrorysta v1.0 by PYRDYS
Czolgista - posiada M72 LAW by cypis
Stolec by MynDoS
Deagle Sniper i Weteran Gaila wraz z perkami by ToJaTwojTelefon
Predator by ReeBok1993
Inżynier - Stawianie działka by DarkGL
GPS by _nothing_
Klasa Kameleon by CheQ
Kamper by kamil20183
Gotowa klasa z piorunem by Serce !
Dres by foreveralone
Punisher by _nothing_
Nożownik by _nothing_
Kuszownik by CheQ
Miotaczem Ognia by Crew
Zlodziej Expa by radim
Helikopterzysta(PREMIUM) by SeeK
Elektryk by piterka
Super Szpieg by CheQ
Mnich - posiada Teleport by brains...?
CSI by _nothing_
AirMan by _nothing_
Spowalniacz by Intex
Czit by heroes
Nanożołnierz by Eustachy8
Predator - poprawiona wersja by adek1479
Laserzysta by GreM!
Zeus, Wsparcie Chemiczne, Partyzant by sharkowy
Klasy od poziomu by kontakt
Hobbit by GrubSon
Halloween by GrubSon
Dream Eater by UTeam
MAGNETyczny Elektryk by MAGNET
Paczka klas od gluta by glut
Klasa odporna na HE by kakus002
MasterSoldier by MAGNET
Zegarmistrz by UTeam
Chemik by A może sma?
Lewiter by GoldenKill
Commandos by CBeebies
Shadow by RasiaQ
Generał Broni by Fili:P
Terrorysta by TeJGeN
Wampir by sharkowy
Strażnik by Drago36
Szturmowiec by Drago36
Oficer by TheRock
Pirotechnik by Hleb
Regenerator by Daj buziaka
Critical by MAGNET
Inwigilator by QTM. Peyote
Cloner by CBeebies
Strzelec Wyborowy by Hajmus
Czyzak, Drabik by CraZzy
Multijumperek by MAGNET
Lowca Mysli by Cyb3rShot
Lakrymator by dw11
Oślepiacz by MAGNET
Ostatni Żywy by CBeebies
Kapitan i perk m4 kapitara by Kalifta
Mag by Vasto_Lorde
Sadysta by dw11
Rusher by Kmf!p
Obrońca - inna wersja by [memer=GuRu]
Klasa/perk z granatnikiem by Hleb
Weteran Galil by Eustachy8
Merlin by GucioLaGGer
Aimer by GucioLaGGer
GausGunner by dw11
Quatera by Daj buziaka
AirStriker by RubbirPL
Arktos by damian0507
Mroczne Mojo by Człowiek Magi
Komandos by matys995
Złoty Sonic by Nestea****Lemon
Skrytobójca by Fili:P
Obrońca by Fili:P
Snajper by Fili:P
CamoMan by ric0
Talib z awansami by Emil29
Klasa Space Division by Eustachy8
Duch by chudy1234

 
Perki:
Increase Jump by Fili:P
Spowalniacz by Drako
Noz Medyka by Sewek
Elektromagnes militarny by fbang
Szczescie i Wiatr ze Wschodu by Play 4FuN
Betonowe ciało by fbang
Napalm, czyli granat podpalający by fbang
Wsparcie Umarłego i Akcesoria Elektryka by Play 4FuN
Zestaw Alkaida by maclaw01
Perki różne by Dreeks
Zestaw Soldiera by Człowiek Magi
Wybuchowy KOKS by Człowiek Magi
Teleport by Klakier
Kapitan COMBO by Człowiek Magi
Knife attack distance by creepMP3
Skok wroga by Fili:P
Akumulator 24V by Hleb
AT4CS by Fili:P
Dash by Fili:P
Kilka perkow na Coda by Legenda
Zestaw Assassina by Killer Strike
Telepor by d0naciak
Zaradność i Budowanie barykad ! by KariiO
BFG10000 by Hleb
Magiczne Buty by Oporowy
M18 Claymore by Hleb
Quad Damage by Hleb
Wskrzeszenie jako perk by Hleb
Skrzydla Archaniola by d0naciak
Kapcie ze skóry królika (Bunnyhop) by Harsay
Nóż Komandosa - naprawiony by sharkowy
Płonące Naboje by cypis
[Perki do nowego CoD Moda by sharkowy
Spiderman by sharkowy
Działo Orbitalne by MarWit
Siła Pudziana by DarkGL
Kilka nowych perków by czyzyk
Lowca Headow by ReeBok1993
Palec Zeusa by DarkGL
Kusza by d0naciak
Dzialko Straznicze by Wojo
Deagle Sniper i Weteran Gaila wraz z perkami by ToJaTwojTelefon
AWP Scope by Hleb
Four Perk By Sk!LL'eD by kamilos1998xd
Granat Odłamkowy by Hleb
AirStrike by _nothing_
Lornetka by d0naciak
Pierwsza Pomoc by d0naciak
Bazooker by Foks
Furia MP5NAVY by LukasO
Paczka perków by bulka
Nuke by Trikolos
Piła Spalinowa by PoLaNdPL
Magiczny Nóż by Drago36
Broń Biologiczna by GoldenKill
Zestaw Elektryka by kakus002
Frostnade by GoldenKill
Naboje GPS by MAGNET
Napalm - poprawna wersja by GoldenKill
Pan Świata by Fili:P
Arsenal Boga by Michael
Perk dający premium by CheQ
Naznaczony by MAGNET
Podglądacz by Drago36
Stealth Armor by MAGNET
Nano suit - naprawiony by Hleb
Męczennik by Drago36
Powiększające Magazynki by Hleb
Health Informer by MAGNET
Oślepiający FiveSeven by Hajmus
Zabójca Komandosów by MAGNET
llama by MAGNET
Aimbot by Kaleka
Wallhack by Daj buziaka
Płaszcz Snajpera by sharkowy
Perki by gucio by GucioLaGGer
Paczka perków od gluta by glut
Zapalnik by Kmf!p
Braterstwo by Fili:P
Płuca Posejdona by Fili:P
Buty Hefajstosa by Fili:P
Zwinne Rączki by Fili:P
Celownik Laserowy by Hleb
Naboje Kalibru 20mm by Hleb
Perfekcyjne Lądowanie by Zapomniany

 

Lista aktualnych pluginów z dnia 23.06.2015


  • +
  • -
  • 106


#149988 [Diablo Mod] Diablo 5.9l Nowy

Napisane przez patryk1345 w 07.07.2010 10:51

Diablo Mod 5.9l Poprawiony i edytowany !


Dołączona grafika

Archiwum Diablo.rar (Download na samym końcu postu) rozpakuj i wrzuć zawartość na serwer

Wejdź amxmodx/configs/ i w plugins.ini dopisz na samym końcu:
diablo_200.amxx
diablo_daj_wez.amxx

Dołączona grafika

addons/amxmodx/configs/amxx.cfg:
diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7)
diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75)
diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability 1 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik
diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza
SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefghijkl //które klasy maja być dostępne
diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
addons/amxmodx/configs/sql.cfg
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "dbmod"
diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2"

0 - Nick
1 - IP
2 - STEAMID

Dołączona grafika

Dodatki:
- Naświetlanie Ninja
- Wskrzeszanie Nekromanty zależne od inta
- Komenda /daj
- Doświadczenie za wygraną runde
- Komenda /exp
- Frakcje (Darmowe i Premium)
- Zablokowane rozwalanie bsow
- Naprawa oslepienie przeciwnika
- Naprawa LJ
- Poprawa spamu przy wejsciu na serwer
- Komenda na dawanie dośw. amx_givexp <nick> <exp>
- Naprawa Arabian Boots
- Naprawa mocy pistoletowych
- Naprawa dawania dośw przez zabicie 1/x HE
- Naprawa "leczacej" miny
- Błąd w logach - set_user_frags i get_user_maxspeed
- Nowe klasy:
a) Imperator - 110 HP (Po naładowaniu nożu - 1/5 HE)
B) Duch - 130 HP (Po naładowaniu nożu - Redukcja obrażen i lekka niewidzialność)
c) Ezreal - 120 HP (Po naładowaniu nożu - Większy dmg i speed)
d) Skoczek - PREMIUM, 150 HP (Po naładowaniu nożu - Funkcja wingow +6)
- Poprawione wszelkie błędy dot. zwiększenia max lv

Niedługo:
- Nowe itemki
- Nowe klasy
- Nowe moce
- Nowe modele oraz dźwięki !
- Nowy sklep

Dołączona grafika

/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
/pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć)
/czary (pokazuje menu z statystykami)
/rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
/reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
/klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
/item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
/drop (wyrzuca przedmiot)
/savexp (zapisywanie doświadczenia)
/klasy (wyświetla opis postaci)
/exp (Pokazuje ile expa posiadamy oraz ile nam brakuje)


Download:
http://www.sendspace...9b3fe7073112792



Zakaz kopiowania bez zgody autora.
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników.


  • +
  • -
  • 35


#1702 Polski cs

Napisane przez Peter w 28.02.2008 16:19

Polski CS

Plugin spolszcza standardowe napisy CS'a na:

Anty-Terrorysci Wygrali
Bomba zostala rozbrojona
Cel Zniszczony
%s upuscil bombe
Podniosles bombe

i dużo więcej Dołączona grafika

Dołączona grafika

Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 29


#260265 Poradnik jak dodac item

Napisane przez Jambi w 19.06.2011 10:31

[QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać Item/Moc klasy: Czołganie - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Kilka komend - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] [COD]Jak dodać Item/Klasę/Moc Spadochron(iarz) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobic item zmniejszajacy grawitacje - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobić item znikający celownik. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#253855 VIP 3.4 dodanie

Napisane przez stepdub w 28.05.2011 18:49

powinno działać, bo kod brałem prosto z oryginału bullet damage

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#253639 Prosze o Poprawienie

Napisane przez Abes Mapper w 28.05.2011 06:39

Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   231,38 KB  5 Ilość pobrań

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   285,65 KB  24 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 2


#253331 VIP 3.4 + full ammo

Napisane przez stepdub w 26.05.2011 21:05

zoptymalizowałem Ci go nieco, całe ammo zmieniłem dzięki cs_set_user_bpammo
wszystko działa, na 100%

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#253261 VIP 3.4 + bullet damage

Napisane przez ;(( w 26.05.2011 19:01

Był, tylko wyłączony. Trzymaj w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1