Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Skrypty do pisania klas

cod nowy cod skrypt masterofdj mod poradnik dodatki klasa amxx

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 21.12.2012 21:39

*
Popularny

Witam :)
Jest to mój pierwszy post w tym dziale, wiec proszę o wyrozumiałość ^^
Krotki wstęp:
Ostatnio miałem problem z szukaniem skryptów do pisania klas, wiec zapisywałem je sobie w jednym miejscu. Tak wyszło sporo dodatkow do klas, które postanowiłem opublikować w całości.
W przyszłości też będę robił podobne tematy ;)
A więc zaczynajmy:

1.Przerabianie klasy na premium:

Spoiler


2. Niewidzialność postaci:
Spoiler


3. Grawitacja:
Spoiler

4. Multijump:
Spoiler


5. BH
Spoiler


6. Cichy bieg:
Spoiler


7. Exp za fraga:
Spoiler


8. Unlimited multijump:
Spoiler


9. Nie zabiera dmg po upadku:
Spoiler



10. Niewidzialnosc, gdy sie nie ruszasz:
Spoiler

11. 1/x na odbicie pocisku:
Spoiler


12. Lina spidermana:
Spoiler


13. Dodatkowe dmg:
Spoiler


14. 1/x z wybranej broni:
Spoiler

15. Teleport:
Spoiler


16. Model gracza w zaleznosci od teamu
Spoiler


17. Zmiana stroju CT/TT z broniami:
Spoiler

 

18. No-Recoil

Spoiler

 

19. Szansa na pojawienie się u wroga

Spoiler

 

20. Ubranie Wroga

Spoiler

 

21. Widzisz wrogów na radarze

Spoiler

 

22. Klasa od poziomu

Spoiler

 

23. Nieśmiertelność

Spoiler


  • +
  • -
  • 46

#2 EmO&Vesp3r

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Golina
Offline

Napisano 02.01.2013 18:32

Dzięki ziomek nie bd musiał szukać ;) , brakuje 1/x z kilku broni przydałoby się ziom
  • +
  • -
  • 0

#3 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.01.2013 17:26

Wszystko ładnie tylko 1 pytanie mam a mianowicie ,,cod_class_enabled/disabled, tak jak przedtem" mam rozumieć że tutaj chodzi że zostawiamy bez zmian te publicki ?:P
  • +
  • -
  • 0

#4 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 03.01.2013 17:35

w public cod_class_enabled(id)
ma się znajdować tylko
    ma_klase[id] = true;

a w public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#5 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.01.2013 19:23

Okey czyli tak jak myślałem dziękuje :)
  • +
  • -
  • 0

#6 EmO&Vesp3r

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Golina
Offline

Napisano 04.01.2013 18:32

Połowa z kodu źle podana jak z Dmg do klasy brakuje new bool:ma_klase[33] a przy regeneracji hp lepiej nie wspominać
  • +
  • -
  • 0

#7 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 05.01.2013 10:04

Zamieszczę dobry poradnik na dodatkowe dmg


1. Przykładowa klasa


#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Dodatkowe dmg";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;


public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


2. Dopisz w modułach

#include <hamsandwich>


Pod ostatnią biblioteką dodaj:

#define DMG_BULLET (1<<1)


3. Dodaj przed public plugin_init()

new bool:ma_klase[33];


A do public cod_class_enabled dodaj

ma_klase[id] = true;


Powinno to wyglądać tak


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}


Następnie do public cod_class_disabled dodaj

ma_klase[id] = false;


Powinno to wyglądać tak


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


Nasze sma powinno wyglądać tak


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Dodatkowe dmg";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


4.W public plugin_init() dodaj takie coś:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


Na sam koniec sma dodaj


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


5.Aby zmienić broń z której zadajemy obrażenia musimy zmienić
CSW_AK47

Na tą którą wy chcecie typu
CSW_M4A1


6. Aby zmniejszyć/zwiększyć dodatkowe dmg należy
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Zmienić na większe typu 20
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Zmienić na mniejsze typu 1
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Albo jeśli chcemy to możemy dodać dodatkowe dmg +inteligencja (czyli czym wiecej inteligencji tym więcej dmg)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);


A tak powinno wyglądać finalne sma które załacze też w załączniku


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Dodatkowe dmg";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#8 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 06.01.2013 19:15

Wszystko w 1 poście już było na forum :)
  • +
  • -
  • 0

#9 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 07.01.2013 18:46

Wiem, ale chciałem, żeby ludzie nie musieli szukać wszystkiego. Duża część jest zapisana w jednym miejscu ;D
  • +
  • -
  • 1

#10 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.01.2013 21:48

http://amxx.pl/topic...-spis-pluginow/

Spoiler

Użytkownik radim edytował ten post 13.01.2013 21:51

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#11 Kalifta

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 28.04.2013 19:25

exp za fraga nie działa

Użytkownik Kalifta edytował ten post 28.04.2013 19:25

sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana


#12 Michael

    Pomocny

  • Oczekujący

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:41
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa Polska
Offline

Napisano 12.05.2013 12:02

moglibyście wyjaśnić mi to
chciałem dodać komandosowi 1/1 z noża i przy komplikacji wyskakuje taki error

"Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_Komandos.sma(30) : warning 217: loose indentation
codclass_Komandos.sma(171) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_Komandos.sma(171) : warning 215: expression has no effect
codclass_Komandos.sma(171) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_Komandos.sma(171) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Komandos.sma(171) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors."

oto plik sma moglibyście naprawić plik i wstawić sma i amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_EB3D5D_0E1981_F8F30C_000000.png


#13 bulka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:318
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 12.05.2013 12:27

@up Nie dodałeś w zmiennych:

new bool:ma_klase[33];

Do public cod_class_enabled(id) nie dodałeś:

ma_klase[id] = true;

Oraz do public cod_class_disabled(id) nie dodałeś:

ma_klase[id] = false;

Łap poprawną klasę:

Załączony plik  codclass_Komandos.sma   4,6 KB  60 Ilość pobrań
  codclass_Komandos.amxx


Użytkownik bulka edytował ten post 12.05.2013 12:29

Pomogłem? Kliknij repup.jpg

DarkGL to mój autorytet

Robie klasy na zamówienie (pisz na pw)

 

Paczka perków do cod moda Link: http://amxx.pl/topic...bulka-z-maslem/


#14 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 12.05.2013 21:08

Musze ten kod poprawic tam, gdzie zle.
Na dniach sie zrobi ;)
  • +
  • -
  • 0

#15 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 06.08.2013 22:44

przydalo by sie jeszcze dodac long jump


  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#16 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 19.10.2013 09:00

Poprawiłem parę rzeczy, które na 100% były źle zrobione. Proszę was teraz, abyście mi zraportowali, czy jest kod, który nie działa prawidłowo - poprawię go.

@Jamdzam

Jak wszystko będzie cacy będę dodawał kolejne funkcje ;)


  • +
  • -
  • 0

#17 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 22.10.2013 16:39

Przy kompilacji klasy z niewidką podczas bezruchu

Wyskakuje:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_cichociemny.sma(56) : error 017: undefined symbol "set_user_health"

1 Error.
Could not locate output file codclass_cichociemny.amxx (compile failed).

 


  • +
  • -
  • 1

#18 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 22.10.2013 17:13

Sprobuj dodac #include <fun>
I dzięki za wysluchanie prosby
  • +
  • -
  • 1

#19 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 22.10.2013 17:51

Przy #include <fun> wszystko ładnie działa i się kompiluje. Dziękuję !


  • +
  • -
  • 0

#20 Chory H

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.11.2013 10:18

a jak zrobić że np. w ciągu 10 sec. przechodzi przez sciany ?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cod, skrypt, masterofdj, mod, poradnik, dodatki, klasa, amxx

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych