←  Engine

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»
Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

entity_set_edict

Dodane 01.05.2010 19:42 przez: Miczu
#
  


Opis

Zapisuje zmienną w wybranym elemencie struktury entity.

Składnia

entity_set_edict(entity, key, value)

Typ

Natywny

Notatki

entity - id obektu/entity
key - dane które chcesz nadpisać
value - wartość do wpisania w obiekt/entity

Dostępne dane do nadpisania:


enum {
EV_ENT_chain = 0,
EV_ENT_dmg_inflictor,
EV_ENT_enemy,
EV_ENT_aiment,
EV_ENT_owner,
EV_ENT_groundentity,
EV_ENT_pContainingEntity,
EV_ENT_euser1,
EV_ENT_euser2,
EV_ENT_euser3,
EV_ENT_euser4,
}


Przykład

entity_set_edict(ent,EV_ENT_owner,id) 
// właścicielem obiektu jest gracz o podanym id




Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024