Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Aktualizacje statusów


Zdjęcie

Engi

Dobra więc mamy piąty status bo cztery poprzednie mają max liczbę odpowiedzi xD
04.08.2020 18:32
  • Engi - zdjęcie
    Engi
    Kraken wypuszczony ale nie chce wyjść z celi
    08.10.2020 13:45
  • l3szcz - zdjęcie
    l3szcz
    #FreeCiastkoDarkGL
    14.12.2020 10:11
  • Engi - zdjęcie
    Engi
    Hoł hoł hoł
    25.12.2020 23:58
Zdjęcie

LEMO

Co mam na myśli?
22.07.2020 00:23
Zdjęcie

^^DeeD^^

Postawie z kimś serwer Soccerjam Mod [Pilka Nozna] w 1.6
15.06.2020 21:29
  • ^^DeeD^^ - zdjęcie
    ^^DeeD^^
    Panie ludzie :D
    Wczesniej robilem pokemoda/shm ale zazwyczaj byly to za ciezkie mody dla nowych graczy i łatwo sobie odpuszcali , a sj sam w sobie jest łatwym modem.
    Beda wprowadzone blokady , ze tylko gracze z polski beda mogli wejsc bo wiekszosc zagranicznych by psulo gre, mam anty dd i fps_max 99 przez co starzy gracze nie beda mieli przewagi az tak mocnej jak z tymi fpsami i duc...
    18.06.2020 21:42
  • ^^DeeD^^ - zdjęcie
    ^^DeeD^^
    Poza tym wole robic jakies sjy/pokemody niz juz wyruch... cod/go mody i only dd2
    18.06.2020 21:47
  • TafiT - zdjęcie
    TafiT
    Deed ja Ci kiedyś ten serwerek robiłem, odezwij na Skilluje.pl do Przepraszaam

    27.06.2020 15:07
Zdjęcie

The.Scott

Może ktoś nauczy dobrych manier szanownego(^^) @DarkGL ? :/
13.06.2020 22:40
Zdjęcie

domzi1999

Szukam kogoś kto wykona paczke na serwer więcej info na PW
12.06.2020 06:20
Zdjęcie

domzi1999

Szukam kogoś kto wykona paczke na serwer więcej info na PW
12.06.2020 06:20
Zdjęcie

wariat aka pro

Szukam administratora / junior-admin Forum , Więcej w poszukuje ekipy.
17.05.2020 14:38
Zdjęcie

viper367

Pamiętacie mój ost post odnośnie duzych map? Po długim namyśle stwierdziłem ze to nie ma sensu w tej grze lecz i tak za niedługi czas pojawi sie mapa która pokaże prawdziwe limity tego silnika
10.05.2020 17:16
  • l3szcz - zdjęcie
    l3szcz
    @viper367 i jak? :)
    20.12.2020 11:18
  • viper367 - zdjęcie
    viper367
    niestety ale sprawa sie mocno skomplikowała, pierwsze miałem problemy z pc, pózniej upaliłem dysk twardy, zdekompilowałem bsp lecz trafiłem na problem którego nie umiem dobrze rozwiązać, plan był by przenieśc całą 1 wyspe z vice city, niestety chciałem zrobić wode z effektem odbicia,testowałem metarender lecz woda zjada tak fps ze gtx770 nie dał rady utrzymać 10kl, testowałem trinity renderer, woda była ok, fps tez lecz nie mogłem zrobić wody tak dużej by otoczyć całą wyspe,testowałem równiez...
    26.12.2020 05:38
  • viper367 - zdjęcie
    viper367
    model z animacją fali lecz goldsrc nie lubi modeli animowanych z dużą iloscią epoly dzięki czemu całkowicie silnik sie dławił, w tej chwili pracuje nad remake de_train lecz jak skącze tą mape zrobie wszystko by dokączyć tą wyspe,
    26.12.2020 05:40
Zdjęcie

wariat aka pro

Jak mogę odrobić warna nie mając co udostępnić czy nie wiedząc jaki poradnik zrobić ?
04.05.2020 22:30
  • TibacK - zdjęcie
    TibacK
    Dawno temu ja robiłem RS'y xD
    05.05.2020 07:55
  • dasiek - zdjęcie
    dasiek
    przeczytaj temat o odrabianiu Warna. ;)
    05.05.2020 19:34
  • Wicked. - zdjęcie
    Wicked.
    Poczekaj aż się wykruszy i nie zarób kolejnego, pozdrawiam
    07.05.2020 21:08
Zdjęcie

dasiek

AmxxOwy SB - Aplikacja Androidowa - kto chętny na testy?
29.04.2020 14:32
  • Alelluja - zdjęcie
    Alelluja
    Ja moge
    29.04.2020 22:03
  • Wicked. - zdjęcie
    Wicked.
    Jak open source i będzie ruch to git gut, jestem za
    01.05.2020 10:40
  • Ziom Permininion - zdjęcie
    Ziom Permininion
    Ja mogę spróbować lecz nie pamiętam hasła do konta :P
    04.05.2020 12:33
Zdjęcie

kamilm14

czy w 1.6 znajdę jeszcze klasyczne serwery TP?
10.01.2020 22:30
Zdjęcie

LCA

Kurła kiedyś to bylo!
02.01.2020 02:43
Zdjęcie
Zdjęcie

Mr.Tnctproo

klasyczny serwer dd2/ffa ?? anyone ?
20.04.2019 11:00
  • ori - zdjęcie
    ori
    cswroclaw.pl tez nowe ffa mamy zapraszam :D
    27.12.2019 09:12
  • One ShooT - zdjęcie
    One ShooT
    PograjmyRazem.PL - Zapraszamy nasz DD2
    13.01.2020 15:06
  • Mr.Tnctproo - zdjęcie
    Mr.Tnctproo
    klasyczny moze nie ale FFA na greenhaze.pl ;) zapraszam, tam pogrywam. Rozniez tez będę pogrywal na ichniejszym DD2 :D
    15.01.2020 17:50
Zdjęcie

wariat aka pro

Chcę zobaczyć w końcu dobre sewery.
31.03.2019 17:06