Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KoRnY - zdjęcie

KoRnY

Rejestracja: 15.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.01.2015 14:32
-----

#311745 AWPMod by Sebul v0.2a

Napisane przez sebul w 22.10.2011 11:41

opis
Pomysł zaczerpnięty z tego tematu -> Lvl AWP ONLY - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Nie jest to jakiś wymyślny mod, nawet sama nazwa jest tylko po to, aby była, ale zawsze się komuś przyda, a na pewno jednej osobie ^^

Mod (a raczej mini mod ^^) polega na tym, że zdobywa się kolejno poziomy (tak jak spora część modów :D), aż do 30 i za każdy poziom dostaje się 2 punkty do rozdania w życie, albo w dodatkowe obrażenia, które są zależne od normalnych obrażeń. Maksymalnie można rozdać po 15 punktów w każdą statystykę i domyślnie przy maksymalnej wartości życia dostaje się 30 hp, a przy maksymalnej wartości dodatkowych obrażeń - ok. 30-35% większych obrażeń. Exp, lvl i staty automatycznie zapisują się na nick do pliku vault. Dodana została blokada, że dopiero od dwóch graczy na serwerze dostaje się exp. Exp można dostać za fraga oraz za wygraną rundę.

Changelog:
Spoiler


screenshot
de_aztec0002.png de_aztec0001.png

cvary
awp_exp_bonus "8" // exp za fraga
awp_exp_bonus2 "2" // exp za wygraną rundę, 0 - wył
awp_limit_poziomu "30" // max poziom
awp_proporcja_poziomu "50" // im większa wartość tym dłużej wbija się kolejne poziomy

komendy
say /gracze // wyświetla w motd aktualnie grających graczy na serwerze
say /staty // wyświetla nasze staty
say /exp // pokazuje nam ile mamy expa oraz ile go brakuje do następnego poziomu
say /menu // wyświetla menu moda
say /komendy // wyświetla komendy moda
say /reset // resetuje nasze staty

instalacja
Standardowa.

download
Poprzednia wersja: Załączony plik  AWPMod_by_Sebul.sma   17,95 KB  247 Ilość pobrań
  AWPMod_by_Sebul.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 34


#50826 Diablo Mod 5.9l [SQL]

Napisane przez Miczu w 21.03.2009 16:33

Diablo Mod 5.9l


Słynny DiabloMod już po polsku z nowymi postaciami levelami!

Instalacja:
Plik dbmod_5.9l.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik dbmod_5.9l.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "dbmod folder&models.rar" wypakować do cstrike. (nowy model)

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: dbmod_5.9l.amxx

Cvary:
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7
diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50
diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem
diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka
SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne
diablo_avg  1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)

Cvary do SQL'a:
diablo_sql_host
diablo_sql_user
diablo_sql_pass
diablo_sql_database
diablo_sql_table

Komendy:
/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
/pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć)
/czary (pokazuje menu z statystykami)
/rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
/reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
/klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
/item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
/drop (wyrzuca przedmiot)
/savexp (zapisywanie doświadczenia)
/klasy (wyświetla opis postaci)
/gracze - już naprawione

Nowosci:

-Naprawdę dużo optymalizacji
-każda klasa ma własny czar, który niezależny od itemu - noz (automatycznie)
-mnich - mur (5s)
-mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa)
-zabojca - niewidzialnosc z nozem (10s)
-paladyn - golden bullet, +2 nabój w magazynku co daje instant hs (10s)
-lowca - gratis HE (5s)
-necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp
-ninja - +50 do speeda (10s)
- barba - odbija +2 naboi od niego (5s)
-wybór jakie klasy można wybrać
-zaczynanie gry od średniej serwera
-gdy jesteś w powietrzu archwing cię nie rani
-więcej, ale nie pamiętam

Informacje o modzie - dla chętnych - konsola 'mod' - tak by było w modzie upamiętnione osoby co szczególnie pomogły.


WAŻNE

dbmod +5.8 potrzebuje amxx'a 1.8.1 do poprawnego działania (wcześniejsze wersje maja błąd w bibliotece obsługujacej sql'a i w efekcie pojawiają sie crashe)

Jak sie nie pojawia menu wyboru klasy (/klasa) to znaczy ze jest problem z połączeniem sie do sql'a błędy z sql'a sa w folderze amxmodx/logs/diablo.log

Diablo Mod 5.9a zmiany:
- szybka poprawka w czasie gdy ten post był w połowie zrobiony xD
Diablo Mod 5.9b zmiany:
-każda klasa ma własna średnia - nie ma ze jak dużo gra np. łowcą a nikt ninja (same lvle 1) to nowy gracz ma ninje z lvl 15
Diablo Mod 5.9c zmiany:
-balance ninji (oslabienie) oraz paladyna(wzmocnienie - zmiana skilla - zamiast popychanie, odbijanie pociskow)
-2 nowe itemy (odbijanie pociskow)
-naprawa buga z wzmacnianiem itemow (fajne ze daliscie mi o tym znac... wcale... bug z 5.8 jeszcze :zly: )
-zmiana czaru zabujcy na niewidzialnosc
-skrocenie czasu rzucania czarow przez klasy

Diablo Mod 5.9e zmiany:
- int necro zwieksza leczone hp
- MEGA OPTYMALIZACJE SQL

Diablo Mod 5.9f zmiany:
- /klasa sama sie uruchamiala gdy nie trzeba bylo xD

Diablo Mod 5.9g zmiany:
- bug niewidzialnosci zabojcy

Diablo Mod 5.9h zmiany:
- nie poprawialem buga tym razem (bo juz nie ma :>)
- teraz nie trzeba trzymac E by czarowac skilla (dla tych co mieli problem z uruchamianiem itemow)
- necro zadaje dodatkowe obrazenia + maly wampiryzm

Diablo Mod 5.9i zmiany:
- Balans barby i paladyna (oslabienie i ograniczenie skillow)

Diablo Mod 5.9j zmiany:
- BUG (niestety) z skilem paladyna - nie tracilo sie magicznych pociskow gdy sie strzelalo w sciane (juz nie ma tak dobrze)

Diablo Mod 5.9k zmiany:
- BUG -kusza nie zadawala dmg

Diablo Mod 5.9l zmiany:
- BUG -zabijanie 2 trafieniami

Konfiguracja SQL'a Tutaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 65


#124540 Co Oznaczaja te Bledy

Napisane przez SzukamProDM w 09.04.2010 18:27

to wklej te kody gdzie masz blad? :> (cale, nie jakies "urywki") jak chcesz miec czysty;]
  • +
  • -
  • 1


#124429 UnLimited Ammo

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 09.04.2010 13:52

a wywołanie funkcji check_weapon(id) gdzieś masz ? ;>
  • +
  • -
  • 1


#124432 UnLimited Ammo

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 09.04.2010 13:59

Raczej pod zmianę broni... Skopiuj to też z tamtego pluginu.
  • +
  • -
  • 2


#124407 Zabojca

Napisane przez SzukamProDM w 09.04.2010 12:28

masz wlaczone 2 funkcje od wywalania? w case od zabojcy... usun 1 z nich i bedzie dobrze;) polecam wywalenie
set_task(0.5, "wywal", id)
gdyz jest zbugowane i wywala ludzi w sciane, txt itd;]
  • +
  • -
  • 1


#41446 Diablomod WWW Stats ver 2.0

Napisane przez GuTeK w 07.02.2009 16:53

Nowa wersja skryptu statystyk

Dodano:
- Panel admina
- ranking wszystkich graczy
- naprawiony jeden mały bug z wersji 1.4

Instalacja:
Po ściągnięciu rozpakowujemy archiwum z statystykami i otwieramy plik config.php

Znajduje się w nim coś takiego:

/*************************************************
*	To jest plik konfiguracyjny, proszę
*	wpisz wszystkie dane mysql'a tutaj
*
*	Szczególy na http://amxx.pl
*
*	Credits:
*		GuTeK
*		Miczu
*************************************************/
/*------------------------------------------------
				Info:
   $dbuser wpisz tam login do logowania do bazy mysql
   $dbpassword hasło do loginu bazy mysql'a
   $dbname nazwa databasy w mysqlu
   $dbhost ip serwera na którym jest wasz server mysql
   $dbtable nazwa tabeli w bazie danych
   $ile - ile ma się wyświetlić graczy w ranku 
   $amdlogin - login do panelu admina
   $admhaslo - hasło do panelu admina
------------------------------------------------------*/


$dbuser 		= "root"; 
$dbpassword 	= "";
$dbname 		= "test";
$dbhost 		= "localhost";
$dbtable 		= "dbmod";
$ile  			= "150";
$admlogin 		= "test";
$admhaslo 		= "1";

i zmieniamy wartości na takie jakie my mamy.
Potem tylko wgrywamy wypakowane pliki na hosting na którym jest strona i już gotowe.

Żeby wejść do panelu admina trzeba wpisać taki link http://waszastrona.pl/acp/

Osoby znające PHP na pewno by mnie spytały mnie dlaczego login i hasło do panelu admina jest w pliku konfiguracyjnym dlatego, że większość osób nie umiała by dodać nowej tabeli do bazy a co dopiero rekordu dlatego dałem login i hasło do pliku konfiguracyjnego.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#121494 Hero

Napisane przez Szyfrant w 30.03.2010 13:15

SuperHero 1.2.0.14 for AMX Mod X 1.8.0 or above - 11/07/2009 - AlliedModders

Gdy wejdziesz w link masz tam w załaczniku SMA
  • +
  • -
  • 1


#121020 Anty 16bit

Napisane przez camilost w 27.03.2010 16:42

Powiedz czy działa prawidłowo:
Możesz zmienić czas bana cvarami:
32bit_reason
32bit_bantime
12h - 720minut czyli ustaw/dodaj do amxx.cfg:
32bit_bantime "720"

Załączony plik  32bit_test.sma   6,61 KB  80 Ilość pobrań
  32bit_test.amxx
  • +
  • -
  • 2


#118160 Wskrzeszanie

Napisane przez DarkGL w 12.03.2010 14:22

public add_respawn_bonus(id)

{

	if (player_b_respawn[id] > 0)

	{

		new svIndex[32] 

		num_to_str(id,svIndex,32)

		new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])

		if (roll == 1)

		{

			new maxpl,players[32]

			get_players(players, maxpl) 

			if (maxpl > 2)

			{

				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)

				set_user_health(id,200)

				set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) 		

			}

			else

			{

				set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)

				show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")	

			}

			

		}

	}

}

  • +
  • -
  • 2


#117643 skill na podstawie golden buletów

Napisane przez G[o]Q w 09.03.2010 20:45

ahh ten mityczny diablomod :D

robisz new zmienna
new uzyl[33]

i w call_cast przed moca dajesz
if(uzyl[id]){ moc
uzyl[id]++
}
else client_print(id,print_chat,"czekaj do next rundy")

i w new rundzie do petli z licznikiem

i

(O.o raczej taka jest petla z tego co pamietam ) dodajesz na koncu
uzyl[i]=0

  • +
  • -
  • 1


#117270 Funkcja od dawania broni

Napisane przez honey w 08.03.2010 08:37

Z taką funkcją coś pomotaj :F
public dawaj_bron(id)
{
if (player_class[id] == Ninja){
fm_give_item(id, "weapon_ak47")
}
}



#114309 Pytanko :]

Napisane przez Miczu w 24.02.2010 16:38

EV_SZ_viewmodel // v_ model
EV_SZ_weaponmodel // p_ model

No i to do eventa od zmiany broni.
  • +
  • -
  • 1


#109595 Problem z pluginem Daj Fragi

Napisane przez Miczu w 04.02.2010 00:59

get_user_frags(id, frag - frag,1) 
get_user_frags(player, frags2 + frag,1)

na

set_user_frags(id, frag - frag) 
set_user_frags(player, frags2 + frag)

  • +
  • -
  • 1


#110524 DiabloMod 5.9L

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 08.02.2010 14:02

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: działa!!!

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL