Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

skill na podstawie golden buletów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.03.2010 18:34

Mam pytanie.
Wpadłem ostatnio na pomysł żeby wzorując się na kodzie od golden buletów stworzyć skill który da jednorazowo jakąś moc.
Niestety nie działa to tak jak chciałem. Czy mogę prosić o pomoc?

Użytkownik KoRnY edytował ten post 10.03.2010 11:24

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 09.03.2010 19:49

Golden bulet w diablo ma swoja wade, gdyz chcialem by mozna byla to tracic przez wystrzelenie ja w sciane, ale problem w tym, ze nie pamietam bym spotkal dobra metody na lapanie samego pocisku - mowiac inaczej jak celujesz w kogos i normalnie pojawia ci sie na dole nick gracza, to ta sama funkcja jest uzywana przy strzelaniu pociskow...

Spam, spamem... opisz dokladniej problem.
  • +
  • -
  • 0

#3 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.03.2010 20:09

dobra:

Mam pomysł taki (można by do 6.0 wykorzystać) aby dana klasa miała umiejętność którą może użyć tylko raz. Aby skorzystać z niej jeszcze raz musi znowu naładować się.
I po każdym trafieniu (użyciu) ma się zerować (marnować) tak aby nie można było jej użyć. Ponownie dostępna ma być po naładowaniu.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 09.03.2010 20:17

W 6.0 mamy już obkminione specjalne mechanizmy na kontrole jak często sie używa skilli, ale to raczej zachowam dla siebie, a przynajmniej na razie.

W call_cast ustawiasz zmienna na 1 a przy uzyciu ustawiasz na 0, nie wiem gdzie tu problem :F (poza wyzej wymienionym).
  • +
  • -
  • 0

#5 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.03.2010 20:26

W call_cast ustawiasz zmienna na 1 a przy uzyciu ustawiasz na 0, nie wiem gdzie tu problem :F (poza wyzej wymienionym).


???:(
Brzmi fajnie ale jak to zrobić?
fakt w planach mam kierunek informatyczny ale jeszcze liceum :D
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.03.2010 20:45

ahh ten mityczny diablomod :D

robisz new zmienna
new uzyl[33]

i w call_cast przed moca dajesz
if(uzyl[id]){ moc
uzyl[id]++
}
else client_print(id,print_chat,"czekaj do next rundy")

i w new rundzie do petli z licznikiem

i

(O.o raczej taka jest petla z tego co pamietam ) dodajesz na koncu
uzyl[i]=0

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 09.03.2010 21:59

Zmień temat na poprawny
  • +
  • -
  • 0

#8 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 10.03.2010 11:25

Zmień temat na poprawny


Nazwy nie mogę zmienić jeśli o to chodzi.
Dobra to jakby 50% tego co chciałem zrobić.
"+" dla ciebie.
Teraz trudniejsze:
Chcę aby moc marnowała się tak jak golden bulet po strzale. Co wy na to?
Czekam na Micza :blaga:
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.03.2010 14:22

nie rozumiem cie :/ jaka moc :?: bo trudno jest strzelic z noza na ninjy czy tez zabojcy jesli jest sie nie widzialnym :P
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 10.03.2010 21:10

chodzi mi o dodatkowe dmg. Ładujesz i ten pierwszy strzał jest mocniejsze o te np 25dmg.
Rozumiesz?

10 marzec 2010 - 14:54:
Ale tylko ten pierwszy. Każdy następny ma być noramalny :P i żeby znowu mieć te +50 to trzeba naładować.

10 marzec 2010 - 17:58:
fresh re znaczy refresh :D

10 marzec 2010 - 21:10:
widzę że nikt nie posiada tak obszernej wiedzy aby pomóc mi :mellow:
  • +
  • -
  • -1
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#11 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 10.03.2010 22:44

Skończ refreszować
Odnośnie kodu GoQ:

if(!uzyl[id]){ //moc
uzyl[id]++
}
else client_print(id,print_chat,"czekaj do next rundy")


  • +
  • -
  • 0

#12 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 12.03.2010 13:11

dobra dziękuje za "-" reputacji -.-
Nie możecie pomóc i jeszcze dajecie minusy.

Kolejne nowe pytanie:
Jak zrobić aby dana umiejętność działała przez określony czas?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych