Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

UnLimited Ammo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.04.2010 13:47

A więc tak skopiowałem sobie kod z innego pluginu i dodałem do dm:

public check_weapon(id)
{
if( is_user_alive(id) != 0 && player_b_ammo[id] == 1 || c_ammo[id] == 1 )
{
new clip = read_data(3);
if ( clip == 0 )
reloadAmmo(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public reloadAmmo(id)
{
new szdrop[4];
read_argv(2,szdrop,3);
new dropwpn = str_to_num(szdrop);

if (g_ReloadTime[id] >= get_systime() - 1)
return;

g_ReloadTime[id] = get_systime();

new clip, ammo, wpn[32];
new wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo);

if ( wpnid == CSW_C4 || wpnid == CSW_KNIFE )
return;

if ( wpnid == CSW_HEGRENADE || wpnid == CSW_SMOKEGRENADE || wpnid == CSW_FLASHBANG)
return;

if ( clip == 0 )
{
get_weaponname(wpnid,wpn,31);

if ( dropwpn )
{
engclient_cmd(id,"drop",wpn);
give_item(id, wpn);
engclient_cmd(id, wpn);
}
else
{
new iWPNidx = -1;
while ((iWPNidx = find_ent_by_class(iWPNidx, wpn)) != 0)
{
if (id == entity_get_edict(iWPNidx, EV_ENT_owner))
{
cs_set_weapon_ammo(iWPNidx, getMaxClipAmmo(wpnid));
break;
}
}
}
}
}

stock getMaxClipAmmo(wpnid)
{
new clipammo = 0;
switch (wpnid)
{
case CSW_P228 : clipammo = 13;
case CSW_SCOUT : clipammo = 10;
case CSW_HEGRENADE : clipammo = 0;
case CSW_XM1014 : clipammo = 7;
case CSW_C4 : clipammo = 0;
case CSW_MAC10 : clipammo = 30;
case CSW_AUG : clipammo = 30;
case CSW_SMOKEGRENADE : clipammo = 0;
case CSW_ELITE : clipammo = 15;
case CSW_FIVESEVEN : clipammo = 20;
case CSW_UMP45 : clipammo = 25;
case CSW_SG550 : clipammo = 30;
case CSW_GALI : clipammo = 35;
case CSW_FAMAS : clipammo = 25;
case CSW_USP : clipammo = 12;
case CSW_GLOCK18 : clipammo = 20;
case CSW_AWP : clipammo = 10;
case CSW_MP5NAVY : clipammo = 30;
case CSW_M249 : clipammo = 100;
case CSW_M3 : clipammo = 8;
case CSW_M4A1 : clipammo = 30;
case CSW_TMP : clipammo = 30;
case CSW_G3SG1 : clipammo = 20;
case CSW_FLASHBANG : clipammo = 0;
case CSW_DEAGLE : clipammo = 7;
case CSW_SG552 : clipammo = 30;
case CSW_AK47 : clipammo = 30;
case CSW_KNIFE : clipammo = 0;
case CSW_P90 : clipammo = 50;
}

return clipammo;
}


Do klasy ładnie podczepione c_ammo[id] = 1
Ale niestety unlimited nie działa.
Ktoś zna przyczynę? :D
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.04.2010 13:52

a wywołanie funkcji check_weapon(id) gdzieś masz ? ;>
  • +
  • -
  • 1

#3 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.04.2010 13:58

yyyy no fakt nie mam.
Gdzie to podczepić?
Pod roundstart?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.04.2010 13:59

Raczej pod zmianę broni... Skopiuj to też z tamtego pluginu.
  • +
  • -
  • 2

#5 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.04.2010 17:45

Dzięki.
Działa.
2x Dołączona grafika

09 kwiecień 2010 - 17:45:
Jak widać temat znowu otwarty.
Nie wiem czemu ale mimo przypisania skilla do c_ammo wszystkie klasy mają nie kończącą się amunicje.
Czy w kodzie któryś fragment odpowiada za danie tej umiejętności wszystkim?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych