musi być "else if"
if(player_class[id] == FBI) player_b_jumpx[id]=4
else if(player_class[id] == FBI) player_b_redirect[id]=15
else if(player_class[id] == FBI) player_b_heal[id]=50
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Yyyyyyyy......... Mleko?
Napisane przez KoRnY w 11.04.2010 14:04
case 1:
{
if (p_stats[id][str]<x){
p_stats[id][points]-=2 // Zmiana na 2.
p_stats[id][str]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
public Give_Xp(id,amount)
player_lvl[id]+=1
p_stats[id][points]+=1 // z 2 zmienione na 1
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
p_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
Napisane przez KoRnY w 09.04.2010 18:36
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i]==Mag) give_item(i,"weapon_deagle")
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}
kill_all_entity("throwing_knife")
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}
#if defined CHEAT
public giveitem(id)
{
award_item(id, 25)
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez KoRnY w 09.04.2010 18:28
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/50.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
Napisane przez KoRnY w 09.04.2010 17:48
Napisane przez KoRnY w 07.04.2010 12:54
Napisane przez KoRnY w 30.03.2010 12:30
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
Napisane przez KoRnY w 28.03.2010 13:08
Napisane przez KoRnY w 27.03.2010 12:34
Napisane przez KoRnY w 23.03.2010 15:04
Napisane przez KoRnY w 19.03.2010 13:36