Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KoRnY - zdjęcie

KoRnY

Rejestracja: 15.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.01.2015 14:32
-----

Moje posty

W temacie: Diablomod by Onyke

08.05.2012 11:15

Jest tu 13 stron tematu.
Większość rzeczy była już wyjaśniona w pierwszych stronach.

W temacie: Item "Piorun Zeusa"

02.05.2012 01:00

Jeśli id to ja.
To jak pobrać id osoby w którą celuje?

Sory , że post pod postem , ale nie mogłem edytować ; /

W temacie: Item "Piorun Zeusa"

01.05.2012 23:54

Zmieniam kod , bo nie chce , aby użycie tej mocy było uzależnione od broni.
Oryginał pobiera atacker_id , a skąd je weźmie , skoro nie ma to wymagać strzału?

W temacie: Wywołanie dźwięku dla admina.

30.04.2012 22:51

Dźwięk jest w wavie.
Jest zrobiony spk , jest dodany precache.

Jak dodawałem wcześniej , to był jedynie efekt u osoby która napisała.
A nie u admina , który otrzymał tą wiadomość.

W temacie: Wywołanie dźwięku dla admina.

30.04.2012 22:06

Nic to nie zmieniło.
Wciąż nie ma dźwięku , chociaż teoretycznie powinien być.