Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja od dawania broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 08.03.2010 08:23

Witam.
Zastanawiam się jak stworzyć funkcję do diablo moda odpowiedzialną za dawanie
określonej broni co rundę wraz z amunicja do niej ma to być przypisane do jakieś klasy.
Czy znalazł by się ktoś kto byłby w stanie pomóc mi z tym?
Bardzo proszę o taki kod.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#2 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 08.03.2010 08:37

Z taką funkcją coś pomotaj :F
public dawaj_bron(id)
{
if (player_class[id] == Ninja){
fm_give_item(id, "weapon_ak47")
}
}


#3 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 08.03.2010 15:33

weapon_ak47?
bo w jakieś funkcji było CSW_AK47 czy jakoś tak.
Ale zobaczę i dam znać :]
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#4 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 08.03.2010 15:34

Dałem przykładową bron i funkcję, w check_class można zrobić losowanie broni dla 1 z np. Paladynów że dostanie ak

#5 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 08.03.2010 16:11

case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

Tu po naladowaniu dostaje sie np granat, tak ma łowca
  • +
  • -
  • 0

#6 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 11.03.2010 18:18

Nie. Jednak nie działa jak powinno

09 marzec 2010 - 20:10:
@refresh

11 marzec 2010 - 18:17:
zrobiłem tak

public daj_bron(id)
{
if((player_class[id] == Wojek Sam hahh XD) && (is_user_connected(id)))
{
if (is_user_alive(id)) fm_give_item(id, "weapon_awp")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
}
}


11 marzec 2010 - 18:18:
niestaty nie działa -.-

Użytkownik KoRnY edytował ten post 09.03.2010 18:32

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#7 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.03.2010 15:19

player_class[id] == Wojek Sam hahh XD

Taka nazwales swoja klase czy dla jaj wpisales?
  • +
  • -
  • 0

#8 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 13.03.2010 17:17

nie pomagasz.
Nazwa klasy nie jest tu istotna
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#9 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.03.2010 18:10

Moze dla ciebie ale dla niektorych to moze sie wydawac bledem. Czy ktos ci ma podac kod

public daj_bron(id)
{
        if((player_class[id] == Wojek Sam hahh XD) && (is_user_connected(id)))
        {
              Pif paff hahaha ififhhehehehe
              uhehehee

}

Sam nie pomagasz

public daj_bron(id)
{
        if(player_class[id] == Wojek Sam hahh XD)
        if(is_user_alive(id) && (is_user_connected(id))
        {
                   fm_give_item(id, "weapon_awp") 
                   fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
         }
}

Użytkownik Nosek edytował ten post 13.03.2010 19:54

  • +
  • -
  • 0

#10 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 13.03.2010 19:47

Przy kompilacji wyskakują errory
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#11 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 13.03.2010 20:27

if(is_user_alive(id) && (is_user_connected(id))


Brakuje jednego nawiasu, poza tym is_user_alive sprawdza automatycznye czy is_user_connected, wiec nie ma potrzeby 2x dawac.
  • +
  • -
  • 0

#12 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 13.03.2010 20:32

i nie ma errorów :]
Dziękuje :blaga:
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#13 Dave12

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 14.03.2010 12:41

Mam zrobiona nowa postać i chce jeszcze do niej dodać właśnie bron na początku rundy.
To ten kod wkleić w jakieś odpowiednie miejsce czy na końcu kodu ?

i jak chce dać machineguns to jak to się nazywa w tym kodzie ? weapon_machineguns ?? czy inaczej ? i jakie amo do tego ?

najlepiej jak by mi to ktoś przerobił


public daj_bron(id)
{
        if(player_class[id] == Wojek Sam hahh XD)
        if(is_user_alive(id) && (is_user_connected(id))
        {
                   fm_give_item(id, "weapon_awp") 
                   fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
         }
}


Żeby zamiast awp był machineguns i amo do niego oraz HE.
  • +
  • -
  • 0

#14 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 14.03.2010 13:04

Czy poza dodaniem tej funkcji muszę coś jeszcze zrobić?
Bo mimo wszystko klasa w ciąż nie dostaje tej broni <_<
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#15 M..

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:S-c
Offline

Napisano 17.03.2010 20:34

dodałem na końcu:
public bron_lowca(id)
{
        if(player_class[id] == Hunter)
        if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
        {
		fm_give_item(id, "weapon_awp") 
		fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
        }
}
i co muszę jeszcze zmienić by sprawdzało co rundę czy mam broń i jak nie ma to żeby ją dodawało?? i czy jest możliwość np. by wyrzucało aktualną broń jaką mamy np. jak podniesiemy m4 na wyżej wymienioną??
  • +
  • -
  • 0
[DD2] IP: 213.189.52.69:23520
Dołączona grafika

#16 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.03.2010 09:55

w pętli w funkcji check_class dodać :|
  • +
  • -
  • 0

#17 M..

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:S-c
Offline

Napisano 18.03.2010 14:16

w pętli w funkcji check_class dodać :|


jestem zielony w sprawach diablomod'a ;) i nie wiem o co chodzi z ta funkcją check_class :| jak byś mógł napisać trochę jaśniej xD
  • +
  • -
  • 0
[DD2] IP: 213.189.52.69:23520
Dołączona grafika

#18 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 18.03.2010 17:37

Przepraszam , ale zróbcie swoje tematy! :D

Ja sobie poradziłem i proszę o zamknięcie ^D^

PS.
Użyj opcji szukaj w kodzie i znajdziesz...
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#19 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.03.2010 18:49

A jak zrobić, aby to było, że jak ma sie X item to dostaje się jakąś broń?

#20 M..

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:S-c
Offline

Napisano 19.03.2010 19:09

co mi z tego że jak znalazłem tą funkcję check_class jak dalej nie wiem co mam tam zrobić :| próbowałem coś dodać to zaraz błąd przy kompilacji... jak ty to sobie zrobiłeś to czemu nie napiszesz jak to zrobić?
  • +
  • -
  • 0
[DD2] IP: 213.189.52.69:23520
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych