Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KoRnY - zdjęcie

KoRnY

Rejestracja: 15.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.01.2015 14:32
-----

Moje tematy

Pobranie id gracza w którego celujemy.

02.05.2012 21:08

Prosiłbym o jakieś objaśnienie.
Jestem stosunkowo zielony , więc przydałby się jakiś mini opis , lub odesłanie do już istniejącego.
Z góry dzięki ;]

Wywołanie dźwięku dla admina.

30.04.2012 13:36

Witam.
Oto tutaj kodzik nieco edytowanego adminchatu z dodanym do niego kolor chatu.
Chciałbym wywołać dźwięk dla admina , gdy ktoś napisze na u@.
Próbowałem wywołać chyba w każdym miejscu, ale zawsze bez skutecznie.
Nie wiem , czy to kwestia złego miejsca , czy tego , że pobieram nie to id.
Puki co dźwięk miała osoba , która pisała na u@ , a nie ta która otrzymywała tą wiadomość.

Jakby ktoś nie zrozumiał:
Jakiś gracz pisze na u@ wiadomość , wysyła ją.
I gdy pojawia się ona u admina , obecnego na serwerze , chciałbym aby poza samą wiadomością został odtworzony dźwięk.
W moim przypadku admin.wav.

Dodatkowo , jeśli komuś będzie się chciało , może dodać , lub wytłumaczyć mi jak dodać ten sam dźwięk do psaya. (tj jeśli admin pisze prywatną wiadomość do kogoś)
Tak aby u odbiory , również wywołany był dźwięk.

Spoiler

[ROZWIĄZANE] Problem z wywołaniem fireballa.

29.04.2012 00:10

Witam.
Mam taki oto kodzik:
public kula_maga(id)
{
if (fired[id] > 0)
{
hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na x sekund!")
return PLUGIN_HANDLED
}

if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id] = 1
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)



//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)


message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Chciałbym aby wartość fired[id] po x czasie (po użyciu) ponownie wracała do fired[id] = 0.
Mógłby ktoś powiedzieć jak to zrobić?
Ewentualnie samemu edytować powyższy kod. Z góry dziękuje ; ]

Poradziłem sobie , można zamknąć ; )

[ROZWIĄZANE] Plugin/meta pod mixy

25.09.2011 12:30

Witam.
Grając na jakimś zagranicznym serwie mix'a wgrany był tam prawdopodobnie jakiś plugin pod meta tzn:
Przy resach info było na kolorowo #3 . #2 itp tak jak w przypadku kolor chatu pod amxxa.
Po 15 rundach (graliśmy mr15) wyskoczyła informacja o wyniku (o ile się nie mylę) a następnie samo zmieniło nas stronami (tt przeniosło do ct i odwrotnie)

amx był na 90% off. Moja pytani brzmi czy ktoś wie może gdzie coś takiego znajdę ?