Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod 5.9l [SQL]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
268 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.03.2009 16:33

*
Popularny

Diablo Mod 5.9l


Słynny DiabloMod już po polsku z nowymi postaciami levelami!

Instalacja:
Plik dbmod_5.9l.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik dbmod_5.9l.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "dbmod folder&models.rar" wypakować do cstrike. (nowy model)

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: dbmod_5.9l.amxx

Cvary:
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7
diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50
diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem
diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka
SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne
diablo_avg  1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)

Cvary do SQL'a:
diablo_sql_host
diablo_sql_user
diablo_sql_pass
diablo_sql_database
diablo_sql_table

Komendy:
/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
/pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć)
/czary (pokazuje menu z statystykami)
/rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
/reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
/klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
/item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
/drop (wyrzuca przedmiot)
/savexp (zapisywanie doświadczenia)
/klasy (wyświetla opis postaci)
/gracze - już naprawione

Nowosci:

-Naprawdę dużo optymalizacji
-każda klasa ma własny czar, który niezależny od itemu - noz (automatycznie)
-mnich - mur (5s)
-mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa)
-zabojca - niewidzialnosc z nozem (10s)
-paladyn - golden bullet, +2 nabój w magazynku co daje instant hs (10s)
-lowca - gratis HE (5s)
-necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp
-ninja - +50 do speeda (10s)
- barba - odbija +2 naboi od niego (5s)
-wybór jakie klasy można wybrać
-zaczynanie gry od średniej serwera
-gdy jesteś w powietrzu archwing cię nie rani
-więcej, ale nie pamiętam

Informacje o modzie - dla chętnych - konsola 'mod' - tak by było w modzie upamiętnione osoby co szczególnie pomogły.


WAŻNE

dbmod +5.8 potrzebuje amxx'a 1.8.1 do poprawnego działania (wcześniejsze wersje maja błąd w bibliotece obsługujacej sql'a i w efekcie pojawiają sie crashe)

Jak sie nie pojawia menu wyboru klasy (/klasa) to znaczy ze jest problem z połączeniem sie do sql'a błędy z sql'a sa w folderze amxmodx/logs/diablo.log

Diablo Mod 5.9a zmiany:
- szybka poprawka w czasie gdy ten post był w połowie zrobiony xD
Diablo Mod 5.9b zmiany:
-każda klasa ma własna średnia - nie ma ze jak dużo gra np. łowcą a nikt ninja (same lvle 1) to nowy gracz ma ninje z lvl 15
Diablo Mod 5.9c zmiany:
-balance ninji (oslabienie) oraz paladyna(wzmocnienie - zmiana skilla - zamiast popychanie, odbijanie pociskow)
-2 nowe itemy (odbijanie pociskow)
-naprawa buga z wzmacnianiem itemow (fajne ze daliscie mi o tym znac... wcale... bug z 5.8 jeszcze :zly: )
-zmiana czaru zabujcy na niewidzialnosc
-skrocenie czasu rzucania czarow przez klasy

Diablo Mod 5.9e zmiany:
- int necro zwieksza leczone hp
- MEGA OPTYMALIZACJE SQL

Diablo Mod 5.9f zmiany:
- /klasa sama sie uruchamiala gdy nie trzeba bylo xD

Diablo Mod 5.9g zmiany:
- bug niewidzialnosci zabojcy

Diablo Mod 5.9h zmiany:
- nie poprawialem buga tym razem (bo juz nie ma :>)
- teraz nie trzeba trzymac E by czarowac skilla (dla tych co mieli problem z uruchamianiem itemow)
- necro zadaje dodatkowe obrazenia + maly wampiryzm

Diablo Mod 5.9i zmiany:
- Balans barby i paladyna (oslabienie i ograniczenie skillow)

Diablo Mod 5.9j zmiany:
- BUG (niestety) z skilem paladyna - nie tracilo sie magicznych pociskow gdy sie strzelalo w sciane (juz nie ma tak dobrze)

Diablo Mod 5.9k zmiany:
- BUG -kusza nie zadawala dmg

Diablo Mod 5.9l zmiany:
- BUG -zabijanie 2 trafieniami

Konfiguracja SQL'a Tutaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 64

#2 DB

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:230
Offline

Napisano 21.03.2009 17:00

1. Czy baza z 5.8 będzie kompatybilna z tą wersją
2. Jeśli nie to czy moglibyście napisać skrypt (sql?) który dostosuje bazę z 5.8 na obsługiwaną pod 5.9

Chodzi o to że mam ponad 10 tysięcy rekordów w bazie - ukarać wszystkich stratą leveli byłoby nonsensem
  • +
  • -
  • 1

#3 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.03.2009 17:08

1. Nawet jak w przyszlosci dodam nowa klase to i tak nie usune ani 1 wpisu z starej bazy danych

Byle wgrac nowy model to nikt nie zauwazy roznicy (poza nowymi mocami :D).
  • +
  • -
  • 1

#4 Supremer.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
Offline

Napisano 21.03.2009 19:23

Mam pytanie czy sa nowe itemki ?
  • +
  • -
  • 0

#5 capitaN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
Offline

Napisano 21.03.2009 19:41

miczu miczu miczu :]

Czemu Ty robisz takie zaje**** pluginy ?:D xD

dzięki wiekie
  • +
  • -
  • 1

#6 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 21.03.2009 19:49

miczu koder z ciebie zaje****, ale ogarnij ortografie jak wydajesz coś tak dużego i tak wiele osób z tego korzysta. ^^
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.03.2009 19:51

Supremer., masz nowe moce dla kazdej postaci, malo ci? ;-)
  • +
  • -
  • 0

#8 capitaN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
Offline

Napisano 21.03.2009 20:11

chyba przechwalilem...;P

Podpialem sie pod stara baze (na db 5.8d dzialajaca) lecz teraz *** xD ;P

Blad w plugu ??:D u micza?:D jeszcze sprawdze all ale chyba cos nie tak ;/
  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.03.2009 20:58

Jak wyzej pisalem plug dziala na starej bazie danych, tak bylo, jest i bedzie zawsze. (byle nie voult :P)
  • +
  • -
  • 0

#10 capitaN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
Offline

Napisano 21.03.2009 21:36

TEgo

/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
/pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć)
/czary (pokazuje menu z statystykami)
/rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
/reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
/klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
/item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
/drop (wyrzuca przedmiot)
/savexp (zapisywanie doświadczenia)
/klasy (wyświetla opis postaci)

I tego

-mnich - mur (10s)
-mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa)
-zabujca - turbo (10s)
-paladyn - golden bullet, +1 nabój w magazynku co daje instant hs (10s)
-lowca - gratis HE (10s)
-necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp
-ninja - +50 do speeda (10s)
- barba - odbija x naboi od niego (10s)

nie trzeba nigdzie wklejac?

Wykonalem wszystko tak jak trzeba, ale nadal lipa :/
  • +
  • -
  • 0

#11 DB

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:230
Offline

Napisano 21.03.2009 21:44

działa ze starą bazą - czy to znaczy że stuktura bazy danych jest taka jak była czy zostało coś zoptymalizowane ?
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.03.2009 22:16

Struktura bazy danych nie zostala zmieniona (ile mozna mowic ze jest kompatybilne ze stara werjsa). Znaczne optymalizacje zostaly wokonane w kodzie pluga.

[ Dodano: 21-03-2009, 22:17 ]
capitaN, zrob wlasny temat bo to robi sie smieszne =_='
  • +
  • -
  • 0

#13 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 21.03.2009 23:39

Miczu jak zawsze muszę Ciebie pochwalić ;>

Przypomnę wszystkim bo chyba parę osób się zapomniało: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=10 ( Nie klniemy ).

#14 XvAK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 21.03.2009 23:48

-zabujca - turbo (10s)

:)

Dobry mod.
  • +
  • -
  • 0

#15 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.03.2009 16:36

Diablo Mod 5.9c zmiany:
-balance ninji (oslabienie) oraz paladyna(wzmocnienie - zmiana skilla - zamiast popychanie, odbijanie pociskow)
-2 nowe itemy (odbijanie pociskow)
-naprawa buga z wzmacnianiem itemow (fajne ze daliscie mi o tym znac... wcale... bug z 5.8 jeszcze )
-zmiana czaru zabujcy na niewidzialnosc
-skrocenie czasu rzucania czarow przez klasy
-reszty nie pamietam ;>
  • +
  • -
  • 0

#16 Malitek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.03.2009 19:51

Hmm. Nigdy nie miałem diablo mam serwer 20 slotów w PL na którym mogę ustawić sys_ticrate 500 :D To hmm może to wgram ...
  • +
  • -
  • 0

#17 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 23.03.2009 19:01

MEGA OPTYMALIZACJA SQL:

- tylko jedno zapytanie o klase nawet jak wpiszesz /klasa 100x
- tylko raz sprawdza lvl'e dla klas (wyswietlane w menu) potem pamieta i nie pyta sql'a o nowe (aktualizuje gdy zrobisz lvl na serwie)
- mniejsze zapytanie dla komendy /klasa (hmm... 3x mniejsze?)
- +8x mniejsze zapytanie o srednia serwera

Roznica powinna byc natychmiast odczuwalna ^^

PS. maly balans dla paladyna, barby i necro
  • +
  • -
  • 0

#18 TastyB

    Zaawansowany

  • Girl

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:147
Offline

Napisano 23.03.2009 19:54

-zaczynanie gry od średniej serwera

chce sie upewnic czy dobrze to rozumiem.... czyli jezeli mam paru graczy np z levelami po ok 20 - 25 to nowy gracz wchodzac nie bedzie zaczynal gry od 1 lvl'a a od np. 5..?

bo jezeli jest tak jak ja to zrozumialam to mam OOOOGROMNA prosbe do Micza lub Gutka o napisanie mi latki wylaczajaca ta "nowinke" - na serwerze przeprowadzam rozgrywki edycyjne z nagrodami dla najwyzszego lvl'a i wszyscy powinni samodzielnie na poziom zapracowac



Pozdrawiam

/edit by TastyB

dziekuje bardzo Wizu O:)
  • +
  • -
  • 0

#19 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 23.03.2009 20:07

http://amxx.pl/viewt...p?p=59387#59387
To nie czasami ten sam problem?
  • +
  • -
  • 0

#20 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 23.03.2009 21:55

Poprawa buga...

PS. ZNISZCZE te osoby co sciagaja a nie racza nawet powiedziec o bugu ktory widza :zly:

===========

Diablo Mod 5.9h zmiany:
- nie poprawialem buga tym razem (bo juz nie ma :>)
- teraz nie trzeba trzymac E by czarowac skilla (dla tych co mieli problem z uruchamianiem itemow)
- necro zadaje dodatkowe obrazenia + maly wampiryzm

[ Dodano: 23-03-2009, 22:55 ]
Diablo Mod 5.9i zmiany:
- kolejny balans barby i paladyna (oslabienie i ograniczenie skilli)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych