Diablo Mod 5.9l
Słynny DiabloMod już po polsku z nowymi postaciami levelami!
Instalacja:
Plik dbmod_5.9l.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik dbmod_5.9l.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "dbmod folder&models.rar" wypakować do cstrike. (nowy model)
Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: dbmod_5.9l.amxx
Cvary:
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7 diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50 diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne diablo_avg 1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
Cvary do SQL'a:
diablo_sql_host diablo_sql_user diablo_sql_pass diablo_sql_database diablo_sql_table
Komendy:
/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda) /pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć) /czary (pokazuje menu z statystykami) /rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia) /reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach) /klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę) /item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.) /drop (wyrzuca przedmiot) /savexp (zapisywanie doświadczenia) /klasy (wyświetla opis postaci)/gracze - już naprawione
Nowosci:
-Naprawdę dużo optymalizacji-każda klasa ma własny czar, który niezależny od itemu - noz (automatycznie)
-mnich - mur (5s) -mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa) -zabojca - niewidzialnosc z nozem (10s) -paladyn - golden bullet, +2 nabój w magazynku co daje instant hs (10s) -lowca - gratis HE (5s) -necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp -ninja - +50 do speeda (10s) - barba - odbija +2 naboi od niego (5s)-wybór jakie klasy można wybrać
-zaczynanie gry od średniej serwera
-gdy jesteś w powietrzu archwing cię nie rani
-więcej, ale nie pamiętam
Informacje o modzie - dla chętnych - konsola 'mod' - tak by było w modzie upamiętnione osoby co szczególnie pomogły.
WAŻNE
dbmod +5.8 potrzebuje amxx'a 1.8.1 do poprawnego działania (wcześniejsze wersje maja błąd w bibliotece obsługujacej sql'a i w efekcie pojawiają sie crashe)Jak sie nie pojawia menu wyboru klasy (/klasa) to znaczy ze jest problem z połączeniem sie do sql'a błędy z sql'a sa w folderze amxmodx/logs/diablo.log
Diablo Mod 5.9a zmiany:
- szybka poprawka w czasie gdy ten post był w połowie zrobiony
Diablo Mod 5.9b zmiany:
-każda klasa ma własna średnia - nie ma ze jak dużo gra np. łowcą a nikt ninja (same lvle 1) to nowy gracz ma ninje z lvl 15
Diablo Mod 5.9c zmiany:
-balance ninji (oslabienie) oraz paladyna(wzmocnienie - zmiana skilla - zamiast popychanie, odbijanie pociskow)
-2 nowe itemy (odbijanie pociskow)
-naprawa buga z wzmacnianiem itemow (fajne ze daliscie mi o tym znac... wcale... bug z 5.8 jeszcze )
-zmiana czaru zabujcy na niewidzialnosc
-skrocenie czasu rzucania czarow przez klasy
Diablo Mod 5.9e zmiany:
- int necro zwieksza leczone hp
- MEGA OPTYMALIZACJE SQL
Diablo Mod 5.9f zmiany:
- /klasa sama sie uruchamiala gdy nie trzeba bylo
Diablo Mod 5.9g zmiany:
- bug niewidzialnosci zabojcy
Diablo Mod 5.9h zmiany:
- nie poprawialem buga tym razem (bo juz nie ma )
- teraz nie trzeba trzymac E by czarowac skilla (dla tych co mieli problem z uruchamianiem itemow)
- necro zadaje dodatkowe obrazenia + maly wampiryzm
Diablo Mod 5.9i zmiany:
- Balans barby i paladyna (oslabienie i ograniczenie skillow)
Diablo Mod 5.9j zmiany:
- BUG (niestety) z skilem paladyna - nie tracilo sie magicznych pociskow gdy sie strzelalo w sciane (juz nie ma tak dobrze)
Diablo Mod 5.9k zmiany:
- BUG -kusza nie zadawala dmg
Diablo Mod 5.9l zmiany:
- BUG -zabijanie 2 trafieniami
Konfiguracja SQL'a Tutaj