Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

camilost - zdjęcie

camilost

Rejestracja: 08.01.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.09.2017 15:03
-----

#173184 Meekstone na CoD

Napisane przez camilost w 21.09.2010 19:49

Ok. ;P Tylko wygrzebie - albo dam Tutka? : P

Dodano 21 wrzesień 2010 - 21:04:
Tylko to ja mam jako ITEM ale możecie sobie przerobić ^^


Nad plugin_init:
new c4array[32][3], fakec4[32], bool:has_fakec4[33];
Nad switch(klasa_gracza[id]) w public Odrodzenie(id):
if(c4array[id][0] != 0)		RemoveFakeC4(id);
W public Odrodzenie(id) za klasami (lub w klasie - usuncie ifa ;P):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62)	has_fakec4[id] = true;
W public Death() pod new attacker = read_data(1); :
RemoveFakeC4(id);
W client_connect(id) i client_disconnect(id) na końcu:
RemoveFakeC4(id);
W public UzyjPrzedmiotu(id):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62 && c4array[id][0] != 0)	DetonateFakeC4(id)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62 && has_fakec4[id] && freezetime)
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Poczekaj na^x04 poczatek^x01 rundy!");
	else if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62 && has_fakec4[id])
		PlaceFakeC4(id);
Na końcu:
// *** Inne opcjonalne ***
public PlaceFakeC4(id)
{
	if (c4array[id][0] != 0)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Juz podlozyles^x04 falszywa bombe^x01!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	else if(!(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Musisz stac na^x04 podlozu^x01!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	else
	{
		new location[3];
		get_user_origin(id,location);
		
		c4array[id][0] = location[0];
		c4array[id][1] = location[1];
		c4array[id][2] = location[2];
		
		fakec4[id] = create_entity("env_sprite");
		
		if (!fakec4[id])	return PLUGIN_HANDLED;
		
		location[2] = location[2] - 30;
		
		new Float:LocVec[3];
		IVecFVec(location, LocVec);
		
		entity_set_string(fakec4[id], EV_SZ_classname, "FakeC4");
		entity_set_edict(fakec4[id], EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(fakec4[id], EV_INT_solid, 1);
		entity_set_int(fakec4[id], EV_INT_movetype, 0);
		entity_set_model(fakec4[id], "models/w_backpack.mdl");
		entity_set_origin(fakec4[id], LocVec);
		DispatchSpawn(fakec4[id]);
		
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Podlozyles^x04 falszywa bombe^x01!")
		
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public DetonateFakeC4(id)
{
	if(c4array[id][0] == 0)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Nie znaleziono zadnych ^x04podlozonych bomb");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
	{		
		new location[3], players[32], playercount;
		
		location[0] = c4array[id][0];
		location[1] = c4array[id][1];
		location[2] = c4array[id][2];
		
		explode(location, sprite_blast, 30, 10, 0);
		
		get_players(players,playercount,"a");
		
		for (new i=0; i<playercount; i++)
		{
			new playerlocation[3], resultdistance;
			
			get_user_origin(players[i], playerlocation);
			
			resultdistance = get_distance(playerlocation,location);
			
			if(resultdistance < 200)
			{
				if(is_user_alive(players[i]))
					fakedamage(players[i],"FakeC4", float(informacje_przedmiotu_gracza[id][1]), DMG_BLAST);
			}
		}
		
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Zdetonowales^x04 falszywa bombe^x01!")
		RemoveFakeC4(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public explode(startloc[3], spritename, scale, framerate, flags)
{
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(3);
	write_coord(startloc[0]);
	write_coord(startloc[1]);
	write_coord(startloc[2]);
	write_short(spritename);
	write_byte(scale);
	write_byte(framerate);
	write_byte(flags);
	message_end();
}

public RemoveFakeC4(id)
{
	remove_entity(fakec4[id]);
	
	c4array[id][0] = 0;
	c4array[id][1] = 0;
	c4array[id][2] = 0;
	if(has_fakec4[id])		has_fakec4[id] = false;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

// *** Koniec ***

  • +
  • -
  • 2


#172359 [CoD QTM] Item na runde?

Napisane przez camilost w 18.09.2010 22:05

Musisz dodać opcje itemów w public Odrodzenie(id), aby dawało co każdy spawn :)

Dodano 18 wrzesień 2010 - 23:06:
Dodaj sobie przed końcem:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
                        give_item(id, "weapon_scout");
                        set_user_gravity(id, 0.4);
                        set_user_footsteps(id, 1);
                }

  • +
  • -
  • 1


#172344 Klasa Wybuchowa

Napisane przez camilost w 18.09.2010 21:39

public Death()
Pod koniec ifa: if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) (Nie za tylko w ifie)

A dokładniej to za tym (Adrenalina)
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#172231 Klasa Wybuchowa

Napisane przez camilost w 18.09.2010 17:05

Jest w valve ; > Przynajmniej ja go znalazłem tam... (Tam są wszystkie podstawowe pliki HL ;])
  • +
  • -
  • 1


#172221 Dodanie czegoś w hudzie.

Napisane przez camilost w 18.09.2010 16:58

public Info(id)
{
	id -= TASK
	set_task(0.1, "Info", id+TASK);
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new NickGracza[32];
		get_user_name(target, NickGracza, 31);

		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nRanga : %s^nHP : %i", NickGracza, rangi[rank_gracza[id]-1], get_user_health(target));
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(255, 177, 0, 0.01, 0.93, 0, 6.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, synchmsg, "[DR EXP] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", zabicia_gracza[id], nextlvl_gracz[id], rangi[rank_gracza[id]-1]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Sprawdź czy dobrze HP wyświetla ^^
  • +
  • -
  • 1


#172133 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend

Napisane przez camilost w 18.09.2010 14:11

W kodzie jest o co b. : = Klasa | Level | Przedmiot --> Nick =
  • +
  • -
  • 1


#171962 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend

Napisane przez camilost w 17.09.2010 23:50

Podam tutka do dodania kilku komend : ]
a) Dodawanie oraz odejmowanie EXPa
B) Dodawanie oraz odejmowanie LEVELi
c) Wyświetlanie informacji o graczach (Thx 4 kyku & Knopers)

A ) Dodawanie oraz odejmowanie EXPa

1. Szukamy
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC
Po tym dodajemy
#define MAXEXP XXXXX
Gdzie XXXXX to maksymalna wartość EXPa z tabelki new const doswiadczenie_poziomu[] (Ta ostatnia liczba : d)

2. Szukamy w public plugin_init()
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level to set>");
Po tym dodajemy
register_concmd("cod_addexp", "cmd_addexp", ADMIN_KICK, "<name> <exp to add>");
	register_concmd("cod_remexp", "cmd_remexp", ADMIN_KICK, "<name> <exp to remove>");
Gdzie ADMIN_KICK to flaga jaką gracz musi posiadać, aby użyć komendy.

3. Na koniec kodu dodajemy
Spoiler


B ) Dodawanie oraz odejmowanie LEVELi


1. Szukamy
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC
Po tym dodajemy
#define MAXLVL XXX
Gdzie XXX to nasz maksymalny poziom na serwerze.

2. Szukamy w public plugin_init()
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level to set>");
Po tym dodajemy
register_concmd("cod_addlvl", "cmd_addlvl", ADMIN_KICK, "<name> <lvl to add>");
	register_concmd("cod_remlvl", "cmd_remlvl", ADMIN_KICK, "<name> <lvl to remove>");
Gdzie ADMIN_KICK to flaga jaką gracz musi posiadać, aby użyć komendy.

3. Na koniec kodu dodajemy
Spoiler


C ) Wyświetlanie informacji o graczach


1. Szukamy w public plugin_init()
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level to set>");
Po tym dodajemy
register_concmd("cod_info", "InformacjeGraczy", ADMIN_KICK, "- Wyswietla informacje o graczach")
Gdzie ADMIN_KICK to flaga jaką gracz musi posiadać, aby użyć komendy.

2. Na koniec kodu dodajemy
- COD z wytrzymałością itemów
Spoiler


- COD bez wytrzymałości itemów
Spoiler


Mam nadzieję, że się przyda ^^ Zawsze coś : P

@EDIT
Poprawiono - nie wyświetla wiadomosci "Nieznana komenda", mała gafa w zdaniu.
  • +
  • -
  • 7


#171956 [COD]Jak dodać Item/Klasę/Moc Spadochron(iarz)

Napisane przez camilost w 17.09.2010 23:00

5. Szukamy w public Odrodzenie(id) i dalszy ciąg punktu.
  • +
  • -
  • 1


#171673 cod mod problem

Napisane przez camilost w 16.09.2010 19:07

To w opisie dajesz "1/LW"

W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)

Tam niżej dodajesz:
case NR.ITEMU:
{
     informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1,4);
}

i przy otrzymaniu itemu dostaniesz losowa liczbe od 1-4 i pózniej zamiast:
if(weapon == CSW_FAMAS)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 34 && random(6) == 1)
                        damage = float(health);
        }
dajesz
if(weapon == CSW_FAMAS)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 34 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
                        damage = float(health);
        }
// zapomnialem code ; d
  • +
  • -
  • 1


#171671 cod mod problem

Napisane przez camilost w 16.09.2010 19:00

random(6), czyli 0,1,2,3,4,5 //bez 6 ;d
Sam sobie odpowiedz : >

A reszta dobrze

Podaj kod przy Odrodzenie(id) - początek
  • +
  • -
  • 1


#171665 cod mod problem

Napisane przez camilost w 16.09.2010 18:48

                if(weapon == CSW_AWP)
                {
                        if((klasa_gracza[idattacker] == MasterSnajper && random(2) == 2))
                                damage = float(health);
                }
(0,1,2) == 2 czyli 1/3

Nie da się 2/X... chyba że dasz w switch; ]
  • +
  • -
  • 1


#171517 Klasa Wybuchowa

Napisane przez camilost w 16.09.2010 10:21

Jakie błędy? : P Mi też dobrze skompilowało... ;P Później sprawdzę i dam plusa - ja miałem strasznie długi swój kod ^^
  • +
  • -
  • 1


#171323 [QTM COD:MW Mod] Komenda /daj

Napisane przez camilost w 15.09.2010 10:43

W liście pluginów jakoś tego nie znalazłem, ale już dłuższy czas używam ; p

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#171322 [CoD] Obbicie pocisku

Napisane przez camilost w 15.09.2010 10:41

To niech zmieni? Ja mu podałem jak zrobićtakie coś ; ]

if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(1) == 1)
                        return HAM_SUPERCEDE;

  • +
  • -
  • 1


#170937 ViP na CoD

Napisane przez camilost w 13.09.2010 17:27

Rakieta
Spoiler


Dynamit
Spoiler


Miny
Spoiler


HARDBOT, po co nowe ify? ;]
  • +
  • -
  • 1