[CoD QTM] Item na runde?
Blood Angel
18.09.2010
Witam
Mam pewien dziwny problem. Chodzi o własne itemy. Zrobiłem sobie 3 nowe itemki. Ale one działają tylko na 1 rundę.
Np. Zrobiłem item Potega.
Tak to wygląda. I jeszcze mam problem by zrobić ten item 1/1-1/4. Może ktoś pomóc i powiedzieć co tu jest źle? Najlepiej jak by ktoś napisał jak to się robi. I jeszcze bym prosił o zrobienie sklepiku. .SMA w załączniku!
Mam pewien dziwny problem. Chodzi o własne itemy. Zrobiłem sobie 3 nowe itemki. Ale one działają tylko na 1 rundę.
Np. Zrobiłem item Potega.
"Modul odrzutowy",//28
"Potega"
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Cicho biegasz, mniejsza grawitacja, 1/LW na zabicie ze Scouta."
case 29:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_scout");
set_user_gravity(id, 0.4);
set_user_footsteps(id, 1);
}
Tak to wygląda. I jeszcze mam problem by zrobić ten item 1/1-1/4. Może ktoś pomóc i powiedzieć co tu jest źle? Najlepiej jak by ktoś napisał jak to się robi. I jeszcze bym prosił o zrobienie sklepiku. .SMA w załączniku!
Załączone pliki
camilost
18.09.2010
Musisz dodać opcje itemów w public Odrodzenie(id), aby dawało co każdy spawn 
Dodano 18 wrzesień 2010 - 23:06:
Dodaj sobie przed końcem:

Dodano 18 wrzesień 2010 - 23:06:
Dodaj sobie przed końcem:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8); give_item(id, "weapon_scout"); set_user_gravity(id, 0.4); set_user_footsteps(id, 1); }
Blood Angel
19.09.2010
Dzięki! Leci reput! Czekam na dalsze wypowiedzi.
Chciał bym jeszcze by ktoś zrobił listę mocy przedmiotów. Typu Nieśmiertelność, hp, nie skończona amunicja, noclip, zabieranie kasy ITP.
Każda wypowiedź nagrodzona + !
Dodano 20 wrzesień 2010 - 16:40:
Refresh!
Jeszcze bym prosił jak zrobić item który dodaje do statystyk?
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 19.09.2010 12:03
Chciał bym jeszcze by ktoś zrobił listę mocy przedmiotów. Typu Nieśmiertelność, hp, nie skończona amunicja, noclip, zabieranie kasy ITP.
Każda wypowiedź nagrodzona + !
Dodano 20 wrzesień 2010 - 16:40:
Refresh!
Jeszcze bym prosił jak zrobić item który dodaje do statystyk?
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 19.09.2010 12:03
camilost
20.09.2010
Jak mają działać te itemy dokładniej?Chciał bym jeszcze by ktoś zrobił listę mocy przedmiotów. Typu Nieśmiertelność, hp, nie skończona amunicja, noclip, zabieranie kasy ITP.
Bo funkcje jakie są to ci mogę napisać. ; ]
Blood Angel
20.09.2010
Opiszę ci to w przedmiotach.
Duszek:
Po kliknięciu E mamy przez 5s No-Clip
Amunicja:
Nie skończoność amunicji.
Bank:
Co rundę dostajemy 3000$ kasy.
Ring of Invisiblity:
Niewidzialność ( to umie) i 5hp (tak jak stalker na Diablo)
Nożownik:
Nóż zadaje +200 obrażeń.
Potęga:
Masz mniejszą grawitację, cicho biegasz, masz 1/1 - 1/4 szans na zabicie z Scout.
Marycha:
Ulecza 50hp co 5s.
Hit4u:
Po kliknięciu E mamy Godmode przez 5s.
I czy można zrobić takie coś że wybrana klasa lub item ma swój własny model broni/wyglądu?
Mam jeszcze problem. Bo coś mi się zepsuło i teraz można zmieniać ciągle klasy nie trzeba czekać na koniec rundy.
Dodano 21 wrzesień 2010 - 18:57:
Teraz zostały tylko te komendy... Pomoże ktoś?
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 20.09.2010 19:39
Duszek:
Po kliknięciu E mamy przez 5s No-Clip
Amunicja:
Nie skończoność amunicji.
Bank:
Co rundę dostajemy 3000$ kasy.
Ring of Invisiblity:
Niewidzialność ( to umie) i 5hp (tak jak stalker na Diablo)
Nożownik:
Nóż zadaje +200 obrażeń.
Potęga:
Masz mniejszą grawitację, cicho biegasz, masz 1/1 - 1/4 szans na zabicie z Scout.
Marycha:
Ulecza 50hp co 5s.
Hit4u:
Po kliknięciu E mamy Godmode przez 5s.
I czy można zrobić takie coś że wybrana klasa lub item ma swój własny model broni/wyglądu?
Mam jeszcze problem. Bo coś mi się zepsuło i teraz można zmieniać ciągle klasy nie trzeba czekać na koniec rundy.
Dodano 21 wrzesień 2010 - 18:57:
Teraz zostały tylko te komendy... Pomoże ktoś?
Załączone pliki
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 20.09.2010 19:39
Pawex
21.09.2010
Bank:
W public Odrodzenie(id)
Pod tym:
Marycha:
Pod:
Pod:
Pod:
Robisz:
W DajPrzedmiot:
Użytkownik Pawex edytował ten post 23.09.2010 14:50
W public Odrodzenie(id)
Pod tym:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;To:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //W miejsce XX Case tego itemu cs_get_user_money(id) + 16000;Mysle, ze opis i nazwe itemu umiesz zrobic sam.
Marycha:
Pod:
#define ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736Dajesz:
#define ZADANIE_MARYCHA 736 // Liczby nie jestem pewienW public client_connect(id):
Pod:
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);To:
remove_task(id+ZADANIE_MARYCHA);W public client_disconnect(id)
Pod:
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);To:
remove_task(id+ZADANIE_MARYCHA);
Robisz:
public Marycha(id) { id -= ZADANIE_MARYCHA; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16) return PLUGIN_CONTINUE; set_task(5.0, "Marycha", id+ZADANIE_MARYCHA); if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new health = get_user_health(id); new new_health = (health+50<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+50:maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, new_health); return PLUGIN_CONTINUE; }
W DajPrzedmiot:
case X: // W miejsce X twoj case !! { set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_MARYCHA); }
Użytkownik Pawex edytował ten post 23.09.2010 14:50
Pawex
23.09.2010
Lopsz, zapomnialem tego zmieniac
Robilem na podstawie tego wlasnie kodu i wyszlo to na jaw 
Nozownik:
W public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Użytkownik Pawex edytował ten post 23.09.2010 14:50


Nozownik:
W public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == XX && weapon == CSW_KNIFE) //W miejsce XX Case tego itemu { damage+=200; }A jak nie zadziala to:
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == XX ) //W miejsce XX Case tego itemu damage+=200); }
Użytkownik Pawex edytował ten post 23.09.2010 14:50
Blood Angel
24.09.2010
Coś jeszcze?
Dodano 24 wrzesień 2010 - 20:22:
Zostało tylko to:
Duszek:
Po kliknięciu E mamy przez 5s No-Clip
Amunicja:
Nie skończoność amunicji.
Hit4u:
Po kliknięciu E mamy Godmode przez 5s.
Dodano 24 wrzesień 2010 - 20:22:
Zostało tylko to:
Duszek:
Po kliknięciu E mamy przez 5s No-Clip
Amunicja:
Nie skończoność amunicji.
Hit4u:
Po kliknięciu E mamy Godmode przez 5s.
Pawex
24.09.2010
Zostaly te najtrudniejsze... Jutro moze postaram sie cos wykombinowac z Nieskonczonym ammo.
camilost
24.09.2010
Bank:
cs_set_user_money raczej... i nie + 16000 tylko od razu 16000.
Dodano 24 wrzesień 2010 - 22:55:

jesteś tego pewny? xdd...cs_get_user_money(id) + 16000;
cs_set_user_money raczej... i nie + 16000 tylko od razu 16000.
Dodano 24 wrzesień 2010 - 22:55:
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Ktosiek" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NRITEMU && button & IN_USE && informacje_przedmiotu_gracza[id][1] > 0) { set_user_godmode(id,1); informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--; set_task(5.0, "godOFF", id); } } public Odrodzenie(id) { if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NRITEMU) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == 1; } public DajPrzedmiot(id, przedmiot) { switch(przedmiot) { case blabla: Costam; case NRITEMU: informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == 1; } } public godOFF(id) { if(is_user_connected(id) set_user_godmode(id,0); }Zrób mu ktoś z tego tutka albo dodaj do sma ...

Blood Angel
25.09.2010
Wolałbym jak by ktoś dał do .sma 
A z tą kasą to dokładnie miało być tak:
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 25.09.2010 08:23

A z tą kasą to dokładnie miało być tak:
cs_set_user_money(id, 5000);
Załączone pliki
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 25.09.2010 08:23
camilost
25.09.2010
Bank:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 3000);Tak według opisu jak ma działać item (W public Odrodzenie).
Pawex
25.09.2010
Up, a nie prosciej tak:
cs_set_user_money(id, 16000);?? i co runde bedzie mial 16k
Pawex
25.09.2010
Pomylilo mi sie z pw...
Użytkownik Pawex edytował ten post 25.09.2010 15:25
Użytkownik Pawex edytował ten post 25.09.2010 15:25
Blood Angel
25.09.2010
Jest możliwość zrobienia itemu/mocy że po wciśnięci E lub po zabiciu gracz wybucha i zadaje XXX obrażeń? Obrażenia można zmienić i jeszcze zasięg żeby też można było.
Pawex
25.09.2010
Jest juz taki poradnik: [QTM COD:MW Mod] Klasa Wybuchowa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X