Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD QTM] Item na runde?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 18.09.2010 20:21

Witam

Mam pewien dziwny problem. Chodzi o własne itemy. Zrobiłem sobie 3 nowe itemki. Ale one działają tylko na 1 rundę.

Np. Zrobiłem item Potega.

	"Modul odrzutowy",//28
"Potega"


	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Cicho biegasz, mniejsza grawitacja, 1/LW na zabicie ze Scouta."


		case 29:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_scout");
set_user_gravity(id, 0.4);
set_user_footsteps(id, 1);
}


Tak to wygląda. I jeszcze mam problem by zrobić ten item 1/1-1/4. Może ktoś pomóc i powiedzieć co tu jest źle? Najlepiej jak by ktoś napisał jak to się robi. I jeszcze bym prosił o zrobienie sklepiku. .SMA w załączniku!

Załączone pliki


Znany jako oeN.


#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 18.09.2010 22:05

Musisz dodać opcje itemów w public Odrodzenie(id), aby dawało co każdy spawn :)

Dodano 18 wrzesień 2010 - 23:06:
Dodaj sobie przed końcem:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
                        give_item(id, "weapon_scout");
                        set_user_gravity(id, 0.4);
                        set_user_footsteps(id, 1);
                }

  • +
  • -
  • 1

#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 19.09.2010 11:59

Dzięki! Leci reput! Czekam na dalsze wypowiedzi.

Chciał bym jeszcze by ktoś zrobił listę mocy przedmiotów. Typu Nieśmiertelność, hp, nie skończona amunicja, noclip, zabieranie kasy ITP.

Każda wypowiedź nagrodzona + !

Dodano 20 wrzesień 2010 - 16:40:
Refresh!

Jeszcze bym prosił jak zrobić item który dodaje do statystyk?

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 19.09.2010 12:03

Znany jako oeN.


#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 20.09.2010 18:39

Chciał bym jeszcze by ktoś zrobił listę mocy przedmiotów. Typu Nieśmiertelność, hp, nie skończona amunicja, noclip, zabieranie kasy ITP.

Jak mają działać te itemy dokładniej?

Bo funkcje jakie są to ci mogę napisać. ; ]
  • +
  • -
  • 0

#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 20.09.2010 19:36

Opiszę ci to w przedmiotach.

Duszek:
Po kliknięciu E mamy przez 5s No-Clip

Amunicja:
Nie skończoność amunicji.

Bank:
Co rundę dostajemy 3000$ kasy.

Ring of Invisiblity:
Niewidzialność ( to umie) i 5hp (tak jak stalker na Diablo)

Nożownik:
Nóż zadaje +200 obrażeń.

Potęga:
Masz mniejszą grawitację, cicho biegasz, masz 1/1 - 1/4 szans na zabicie z Scout.

Marycha:
Ulecza 50hp co 5s.

Hit4u:
Po kliknięciu E mamy Godmode przez 5s.

I czy można zrobić takie coś że wybrana klasa lub item ma swój własny model broni/wyglądu?

Mam jeszcze problem. Bo coś mi się zepsuło i teraz można zmieniać ciągle klasy nie trzeba czekać na koniec rundy.

Dodano 21 wrzesień 2010 - 18:57:
Teraz zostały tylko te komendy... Pomoże ktoś?

Załączone pliki


Użytkownik Blood Angel edytował ten post 20.09.2010 19:39

Znany jako oeN.


#6 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.09.2010 21:06

Bank:

W public Odrodzenie(id)
Pod tym:
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
                informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
To:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //W miejsce XX Case tego itemu
           
                cs_get_user_money(id) + 16000;
Mysle, ze opis i nazwe itemu umiesz zrobic sam.

Marycha:
Pod:
#define ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736
Dajesz:
#define ZADANIE_MARYCHA 736 // Liczby nie jestem pewien
W public client_connect(id):
Pod:
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
To:
remove_task(id+ZADANIE_MARYCHA);
W public client_disconnect(id)
Pod:
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
To:
remove_task(id+ZADANIE_MARYCHA);

Robisz:
public Marycha(id)
{
	id -= ZADANIE_MARYCHA;
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	set_task(5.0, "Marycha", id+ZADANIE_MARYCHA);
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	new health = get_user_health(id);
	new new_health = (health+50<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+50:maksymalne_zdrowie_gracza[id];
	set_user_health(id, new_health);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

W DajPrzedmiot:
case X: // W miejsce X twoj case !!
		{
			set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_MARYCHA);
		}

Użytkownik Pawex edytował ten post 23.09.2010 14:50

  • +
  • -
  • 2

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 21.09.2010 21:20

id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;

pewno? :P
  • +
  • -
  • 1

#8 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 23.09.2010 14:23

Ktoś ma dalsze propozycje??

Znany jako oeN.


#9 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.09.2010 14:36

Lopsz, zapomnialem tego zmieniac :P Robilem na podstawie tego wlasnie kodu i wyszlo to na jaw :o

Nozownik:
W public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == XX && weapon == CSW_KNIFE) //W miejsce XX Case tego itemu
{
		damage+=200;
}
A jak nie zadziala to:
	if(weapon == CSW_KNIFE)
	{

		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == XX ) //W miejsce XX Case tego itemu
			damage+=200);
	}

Użytkownik Pawex edytował ten post 23.09.2010 14:50

  • +
  • -
  • 1

#10 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 24.09.2010 16:33

Coś jeszcze?

Dodano 24 wrzesień 2010 - 20:22:
Zostało tylko to:

Duszek:
Po kliknięciu E mamy przez 5s No-Clip

Amunicja:
Nie skończoność amunicji.

Hit4u:
Po kliknięciu E mamy Godmode przez 5s.

Znany jako oeN.


#11 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 21:19

Zostaly te najtrudniejsze... Jutro moze postaram sie cos wykombinowac z Nieskonczonym ammo.
  • +
  • -
  • 0

#12 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 21:38

Bank:

cs_get_user_money(id) + 16000;

jesteś tego pewny? xdd...
cs_set_user_money raczej... i nie + 16000 tylko od razu 16000.

Dodano 24 wrzesień 2010 - 22:55:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ktosiek"

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}


public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))		return FMRES_IGNORED;	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NRITEMU && button & IN_USE && informacje_przedmiotu_gracza[id][1] > 0)
	{
		set_user_godmode(id,1);
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;		set_task(5.0, "godOFF", id);
	}
}

public Odrodzenie(id) {
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NRITEMU)		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == 1;
}

public DajPrzedmiot(id, przedmiot) {

	switch(przedmiot)
	{
		case blabla: Costam;
		case NRITEMU:		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == 1;
	}
}


public godOFF(id)
{
	if(is_user_connected(id)		set_user_godmode(id,0);
}
Zrób mu ktoś z tego tutka albo dodaj do sma ... ;P


  • +
  • -
  • 1

#13 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 22:47

Jak mu zostanie pare tysiecy, to sie chyba nie obrazi co? :P
  • +
  • -
  • 0

#14 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 25.09.2010 07:59

Wolałbym jak by ktoś dał do .sma xD

A z tą kasą to dokładnie miało być tak:

			cs_set_user_money(id, 5000);

Załączone pliki


Użytkownik Blood Angel edytował ten post 25.09.2010 08:23

Znany jako oeN.


#15 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.09.2010 12:54

Bank:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
		cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 3000);
Tak według opisu jak ma działać item (W public Odrodzenie).
  • +
  • -
  • 1

#16 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.09.2010 13:20

Up, a nie prosciej tak:
cs_set_user_money(id, 16000);
?? i co runde bedzie mial 16k
  • +
  • -
  • 0

#17 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.09.2010 14:29

Poczytaj jak ma działać item...
  • +
  • -
  • 0

#18 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.09.2010 15:24

Pomylilo mi sie z pw...

Użytkownik Pawex edytował ten post 25.09.2010 15:25

  • +
  • -
  • 0

#19 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 25.09.2010 19:37

Jest możliwość zrobienia itemu/mocy że po wciśnięci E lub po zabiciu gracz wybucha i zadaje XXX obrażeń? Obrażenia można zmienić i jeszcze zasięg żeby też można było.

Znany jako oeN.


#20 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.09.2010 19:44

Jest juz taki poradnik: [QTM COD:MW Mod] Klasa Wybuchowa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych