Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cod mod problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nevv

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 16.09.2010 18:27

Witam
1. mam pewien problem robie call of duty mod. Zrobiłem 30 klas wszystko ładnie działa, ale jak dodałem trzy nastepne to wszystko sie popiepszyło.
bronie klasy maja takie jak maja byc tylko do niektórych klas jest dodane kilka dynamitów i rakiet.
wszystko sprawdzałem to nie wiem w czym jest bład.
2. A jak chce np: 2/x z awp to co misze wpisac zamiast 5 == 4?
3. a jak 1/3?
if(weapon == CSW_AWP)
{
		if((klasa_gracza[idattacker] == MasterSnajper && random(5) == 4))
			damage = float(health);

posze o pomoc

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.09.2010 18:48

                if(weapon == CSW_AWP)
                {
                        if((klasa_gracza[idattacker] == MasterSnajper && random(2) == 2))
                                damage = float(health);
                }
(0,1,2) == 2 czyli 1/3

Nie da się 2/X... chyba że dasz w switch; ]
  • +
  • -
  • 1

#3 Nevv

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 16.09.2010 18:51

dzięki

a jak mam przedmiot/item i zmienie klase to przedniot sie wyrzuca jak to zmienic zeby nie wyrzucał sie jak zmieniam klase????

a jak zrobie cos takiego dla itemu to item bedzie działał i czy bedzie sie wyswietlał w opisie np: 1/2?

if(weapon == CSW_FAMAS)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 34 && random(6) == 1)
                        damage = float(health);
        }

Użytkownik Nevv edytował ten post 16.09.2010 18:55


#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.09.2010 19:00

random(6), czyli 0,1,2,3,4,5 //bez 6 ;d
Sam sobie odpowiedz : >

A reszta dobrze

Podaj kod przy Odrodzenie(id) - początek

Użytkownik camilost edytował ten post 16.09.2010 19:02

  • +
  • -
  • 1

#5 Nevv

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 16.09.2010 19:04

jeszcze mam jedno pytanko
jak zrobic 1/x czyli jak wylosujesz item mozesz miec 1/2,1/3,1/4,1/1 tak jak np podrecznik szpiega "HE"

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.09.2010 19:07

To w opisie dajesz "1/LW"

W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)

Tam niżej dodajesz:
case NR.ITEMU:
{
     informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1,4);
}

i przy otrzymaniu itemu dostaniesz losowa liczbe od 1-4 i pózniej zamiast:
if(weapon == CSW_FAMAS)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 34 && random(6) == 1)
                        damage = float(health);
        }
dajesz
if(weapon == CSW_FAMAS)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 34 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
                        damage = float(health);
        }
// zapomnialem code ; d

Użytkownik camilost edytował ten post 16.09.2010 19:09

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych