Otwieramy SMA Cod Moda i:
1. Szukamy
new doswiadczenie_za_bombe;Po tym dodajemy
new SpadochronDetach; new SpadochronSpadanie;
2. Szukamy
new ilosc_skokow_gracza[33];Po tym dodajemy
new ilosc_spadochronow_gracza[33]; new para_ent[33];
3. Szukamy
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");Po tym dodajemy
SpadochronSpadanie = register_cvar("cod_spadochron_fallspeed", "100"); SpadochronDetach = register_cvar("cod_spadochron_detach", "1");
4. Szukamy
precache_model("models/mine.mdl");Po tym dodajemy
precache_model("models/parachute.mdl");
5. Szukamy w public Odrodzenie(id)
switch(klasa_gracza[id])Nad tym dodajemy (Dodałem dodatkowe linie, aby zapobiec bugom, iż po odrodzeniu mamy item z poprzedniej klasy [jeśli go nie wykorzystaliśmy])
ilosc_rakiet_gracza[id] = 0; ilosc_apteczek_gracza[id] = 0; ilosc_min_gracza[id] = 0; ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0; ilosc_skokow_gracza[id] = 0; ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0; if(para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 }
6. Szukamy w public client_disconnect(id)
UsunPrzedmiot(id);Po tym dodajemy
parachute_reset(id);
7. Szukamy w public Death()
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))Nad tym dodajemy
parachute_reset(id);
8. Na sam koniec kodu dodajemy to co w spoilerze:
Poradnik jak dodać do klasy X spadochronów, do przedmiotu, jak zrobić klasę spadochroniarz.
1. Gdy dodajemy nową klasę zgodnie z TYM poradnikiem:
w switch(klasa_gracza[id])
I pod daną klasie bronią dodajemy po prostu
ilosc_spadochronow_gracza[id] = 3;
Tak np. wyglądała by klasa Komandos
case Komandos: { give_item(id, "weapon_deagle"); ilosc_spadochronow_gracza[id] = 3; }
2. Zrobiliśmy klasę Spadochroniarz i chcemy, aby miała nieskończoność spadochronów w public client_PreThink(id)
Szukamy
if ((button & IN_USE) && (ilosc_spadochronow_gracza[id] > 0))I zamieniamy na np.:
if (button & IN_USE && (ilosc_spadochronow_gracza[id] > 0 || klasa_gracza[id] == Spadochroniarz))
3. Dodajemy nowy przedmiot według kolejności (nazwa,opis)
np. u mnie nr. przedmiotu spadochron w kolejności to będzie 29.
Szukamy w public Odrodzenie(id) np. przedmiotu Szpieg:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) ZmienUbranie(id, 0);I po nim dodajemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) ilosc_spadochronow_gracza[id] = 5; // W zaleznosci ile daliscie w opisie, mozecie tez dodac tak jak z klasa spadochroniarz (patrz wyżej)
Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.
Jeśli nie posiadasz modelu spadochronu łap (Wrzucasz do models/ plik parachute.mdl): parachute.rar 60,83 KB 190 Ilość pobrań
@Zakaz kopiowania ^.^
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 18.12.2010 22:14