Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[QTM COD:MW Mod] Komenda /daj


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 14.09.2010 17:57

*
Popularny

Jeżeli już taki jest usuńcie
Siema dzisiaj pokaże wam jak zrobic komędę /daj
ktora służy do oddawania itemow innemu graczowi
Zaczynamy:
Szukamy

register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");

Dodajemy pod

register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");

Na koniec kodu dodajemy

new oddaj_id[33];
new bool:dostal_przedmiot[33];

public OddajPrzedmiot(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback");
new numer_przedmiotu;
for(new i=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i;
menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}

public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
{
client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
UsunPrzedmiot(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id)
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}

Zapisujemy zamykamy kompilujemy i koniec gotowe :D

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 15.09.2010 09:51

Jest już taki plugin ^^.

client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
O co cho? ;d
  • +
  • -
  • 0

#3 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 15.09.2010 10:04

Jest już taki plugin .


Podasz linika?
  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 15.09.2010 10:43

*
Popularny

W liście pluginów jakoś tego nie znalazłem, ale już dłuższy czas używam ; p

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5

#5 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.09.2010 15:06

O mi to się przyda :) Dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#6 Skazany

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Lokalizacja:Tu i Tam
Offline

Napisano 15.09.2010 15:40

Mi też się bardzo przyda.
camilost możesz dać ten plugin w dziale Pluginy

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 15.09.2010 16:57

Jakoś nie mam czasu (To UP to poprawione przezemnie tam kilbłędów i zbędnych rzaczy było ^^)
Ktoś może dostać i dać ps. dzięki dla botqa ;d
  • +
  • -
  • 0

#8 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.09.2010 19:06

czasem sa rlogi
Spoiler


czyli chodzi o ta linije

new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle");


  • +
  • -
  • 0

#9 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.10.2010 12:29

client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza.");
jednym słowem, błehehehehe weź to popraw bo nie mogę patrzeć na to "rz"
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#10 Majkel

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 11.03.2011 12:21

może ktos dać już skompilowany plik .sma zeby nie trzeba bylo nic poprawiac ?? tylko wrzucic i zeby dzialal

Dodano 11 marzec 2011 - 12:22:
może ktos dać już skompilowany plik .sma zeby nie trzeba bylo nic poprawiac ?? tylko wrzucic i zeby dzialal
  • +
  • -
  • 0

#11 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 12.03.2011 01:38

dziekuje wszystko dziala.
leci + :blaga:

#12 BinDer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Końskie
Offline

Napisano 13.04.2011 20:37

Wyskakuje mi błąd w silniku COD.
L 04/13/2011 - 01:00:13: Start of error session.
L 04/13/2011 - 01:00:13: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110413.log")
L 04/13/2011 - 01:00:13: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmod.amxx")
L 04/13/2011 - 01:00:13: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 04/13/2011 - 01:00:13: [AMXX]    [0] codmod.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 2280)
To jest z logów.
A to jest z .sma:
public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
        if(!is_user_connected(oddaj_id[item])) /////LINIA 2280[quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote]
        {
                client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(dostal_przedmiot[id])
        {
                client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
        {
                client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
        {
                client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
        DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
        informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
        client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
        client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
        UsunPrzedmiot(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#13 Regae

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:62
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wójcin
Offline

Napisano 19.03.2012 16:54

Jak już wrzuce to :
cod_daj.sma
cod_daj.amxx
to co dalej . ?

#14 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 19.03.2012 16:56

w plugins.ini na końcu dopisujesz
cod_daj.amxx
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych