Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD] Obbicie pocisku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.09.2010 18:31

Witam jak zrobić aby dna klasya miała np,. 1/2 sznas na odibice pociksu?
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 15.09.2010 09:33

w TakeDamage
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
			return HAM_SUPERCEDE;
Nie zapomnij dodać w DajPrzedmiot case NR.ITEMU:, wartości i_p_g[id][1] :P
Wtedy możesz dać losowe nawet i w opisie - LW ; d
  • +
  • -
  • 0

#3 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 15.09.2010 10:10

w TakeDamage
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
                        return HAM_SUPERCEDE;

Nie zapomnij dodać w DajPrzedmiot case NR.ITEMU:, wartości i_p_g[id][1]
Wtedy możesz dać losowe nawet i w opisie - LW ; d


Ale on chce zeby klasa miala taka zdolnosc a nie zeby to byl item
  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 15.09.2010 10:41

To niech zmieni? Ja mu podałem jak zrobićtakie coś ; ]

if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(1) == 1)
                        return HAM_SUPERCEDE;

  • +
  • -
  • 1

#5 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.09.2010 10:48

dzięki oczywiscie plusik. A jak chce dac 1/3 szans na odbicie pocisku to :
if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(3) == 1)
                        return HAM_SUPERCEDE;
Tak dac?

Dodano 15 wrzesień 2010 - 10:49:

Nie zapomnij dodać w DajPrzedmiot case NR.ITEMU:, wartości i_p_g[id][1]


I o co z tym chodzi :D ?
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 15.09.2010 11:23

1. random(2) - zalicza 0,1,2 czyli 3 cyfry ;]
2. To do itemu ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych