Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[CoD] Obbicie pocisku
#1
Napisano 14.09.2010 18:31
To co piszę się nie liczy...
#2
Napisano 15.09.2010 09:33
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) return HAM_SUPERCEDE;Nie zapomnij dodać w DajPrzedmiot case NR.ITEMU:, wartości i_p_g[id][1]
Wtedy możesz dać losowe nawet i w opisie - LW ; d
#3
Napisano 15.09.2010 10:10
w TakeDamage
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
return HAM_SUPERCEDE;
Nie zapomnij dodać w DajPrzedmiot case NR.ITEMU:, wartości i_p_g[id][1]
Wtedy możesz dać losowe nawet i w opisie - LW ; d
Ale on chce zeby klasa miala taka zdolnosc a nie zeby to byl item
#4
Napisano 15.09.2010 10:41
if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(1) == 1) return HAM_SUPERCEDE;
#5
Napisano 15.09.2010 10:48
if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(3) == 1) return HAM_SUPERCEDE;Tak dac?
Dodano 15 wrzesień 2010 - 10:49:
Nie zapomnij dodać w DajPrzedmiot case NR.ITEMU:, wartości i_p_g[id][1]
I o co z tym chodzi ?
To co piszę się nie liczy...
#6
Napisano 15.09.2010 11:23
2. To do itemu ;]
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych