Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

camilost - zdjęcie

camilost

Rejestracja: 08.01.2009
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: 12.09.2017 15:04
-----

#727019 NIe wyświetla rang

Napisane przez camilost on 07.06.2016 11:10

public client_connect(id)
{	
	pierwszy[id]=true
	if(is_user_hltv(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	if(is_user_bot(id))
		get_user_name(id, player_auth[id], 63);
	else
		get_user_authid(id, player_auth[id], 63);
	ZaladowanieKilli(id);
	get_user_name(id, nazwaGracza[id], 32)
	ranga[id] = 0
	set_task(1.0,"rank", id, _, _, "b")
	ColorChat(id, GREEN, "^x04[CS:GO]^x01 Witamy na serwerze ^x03CS:GO.^x01 Aktualna twoja ranga to: ^x04%s" , nazwy_rang[ranga[id]])
	return PLUGIN_CONTINUE
}

zamień na
 

public client_connect(id)
{	
	pierwszy[id]=true
	if(is_user_hltv(id))
		return PLUGIN_CONTINUE

	get_user_name(id, player_auth[id], 63); //można w prawdzie usunac palyer_auth, lub nazwaGracza calkiem z pluginu i 1 zmienna to robic, ale masz szybciora, co dziala.
	ZaladowanieKilli(id);
	get_user_name(id, nazwaGracza[id], 32); 
	ranga[id] = 0
	set_task(1.0,"rank", id, _, _, "b")
	ColorChat(id, GREEN, "^x04[CS:GO]^x01 Witamy na serwerze ^x03CS:GO.^x01 Aktualna twoja ranga to: ^x04%s" , nazwy_rang[ranga[id]])
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#726042 Brak zmiany skina przy podniesieniu

Napisane przez camilost on 12.05.2016 08:40

Podniesienie broni a takze kupienie. Na starcie rundy sie uruchomi gdy dostajemy noz i pistolet (2 razy). Jest wywolywany takze gdy kupimy cos, ale nie bedziemy mieli tego w rekach (np. granat).

 

Spróbuj korzystając z set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/testowo/AWP/v_Green_glass.mdl");


  • +
  • -
  • 1


#725902 Vip ma dostęp do [email protected]

Napisane przez camilost on 08.05.2016 00:00

To łap od razu kod, jaki używam ja:   

    new RANGA[6];
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
        formatex(RANGA, 5, "ADMIN");
    else if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
        formatex(RANGA, 5, "VIP");
    else
        formatex(RANGA, 5, "GRACZ");
    
    client_print(id, print_chat, "(%s) %s : %s", RANGA, name, message[1]);
   
    get_players(players, inum);
    
    for(new i=0; i<inum; ++i)
    {
        if(players[i] != id && get_user_flags(players[i]) & g_AdminChatFlag)
        {
            client_print(players[i], print_chat, "(%s) %s : %s", RANGA, name, message[1]);
        }
    }

  • +
  • -
  • 1


#725849 Vip ma dostęp do [email protected]

Napisane przez camilost on 07.05.2016 01:33

adminchat.amxx to odpowiada za pisanie na [email protected]
Edytuj sobie w scipring adminchat.sma, jeśli chcesz poprawki jakieś lub modyfikacje zrobić ;P


  • +
  • -
  • 1


#725613 MENU - Wyswietlanie nazwy broni. for, parse czy jak?

Napisane przez camilost on 01.05.2016 18:06

// jestem idiotą. xD pewnie przez stresy przed matura

Spoiler

 

Ostatnie czego no ogar:

 

 

Zapis nvault, chciałbym każdą broń zapisać do pliku na nick gracza, tylko jak zrobić, by się nie pierdzielić z %d, tylko dać for'a?
Tablica wygląda tak:

UsingWeapon[33][31]

Do każdego id gracza jest przypisane ID od broni (30 to p90 - MAX, więc 31 indexów).

Wychodzi - ma zapisywać zmienną wybranej broni

Wchodzi - ma wczytywać

Tak, aby zapisywało i odczytywało w poniższy sposób (tutaj już bym potrzebował kod, jakbym mógł prosić ew. zaś jakaś podpowiedź :P

//Zapis
formatex(vaultdata, 127, "ON%dWPNS#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d", Skiny[id], UsingWeapon[id][1], UsingWeapon[id][2], UsingWeapon[id][3], UsingWeapon[id][4], UsingWeapon[id][5], UsingWeapon[id][6], UsingWeapon[id][7]); // i tak do 30 :D

PS. Nie ogarniam działania explode od DarkGL temu piszę :D


  • +
  • -
  • 1


#725605 Niewłaściwe wyświetlanie HuD.

Napisane przez camilost on 01.05.2016 15:48

public rank(id)
{    
    set_hudmessage (255, 255, 255, 0.01, 0.17);
    new target = pev(id, pev_iuser2);
    if(!target)
            target = id;
    new target_name[33];
    get_user_name(target,target_name,32);
    
    show_hudmessage(id, "Forum: Brygada-Skilla.eu^nNick: %s^nRanga: %s^nPostep: %i/%i^nVIP: %s", target_name, Rangs[Rang[target]], Kills[target], NeedKills[Rang[target]], get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jak nie kompiluje to powiedz co źle, bo tam wcześniej new target =... new nie dodałem, sprawdź.
Jak chcesz, to chodź GG. ;)
  • +
  • -
  • 1


#725603 Niewłaściwe wyświetlanie HuD.

Napisane przez camilost on 01.05.2016 15:32

public rank(id)
{	
	set_hudmessage (255, 255, 255, 0.01, 0.17);
	target = pev(id, pev_iuser2);
	if(!target)
			target = id;
	new target_name[33];
	get_user_name(target,target_name,32);
	
	show_hudmessage(id, "Forum: Brygada-Skilla.eu^nNick: %s^nRanga: %s^nPostep: %i/%i^nVIP: %s", target_name, Rangs[Rang[target]], Kills[target], NeedKills[Rang[target]], get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Testuj.


  • +
  • -
  • 1


#719414 Team Flash Blocker

Napisane przez camilost on 31.01.2016 06:33

Taki mały odkop, GwynBleidD
Propozycja następująca: gdy obserwujesz gracza przydałoby się takie samo działanie (jeśli dostał Flasha od swojego to obserwując go też widzimy bez flasha tak jak on.). ;x
Tak to każdy wygląda jak by grał na odpale z NoFlashem, a w rzeczywistości dostał Flasha od swojego.
Ja sobie tak przerobiłem na serwerze.


  • +
  • -
  • 1


#220179 [QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu

Napisane przez camilost on 28.02.2011 10:56

Chyba widzisz, że kopiujesz ColoChat...? Większość, co ma sklep jakbyś nie wiedział (pewno każdy?) to jest tam już colorchat, ten 1% co nie ma zna google.
Dzięki... i bez odbioru
  • +
  • -
  • 1


#183691 problem z wytrzymaloscia itemu i reddbulem w sklepie

Napisane przez camilost on 27.10.2010 15:55

Z opisu twojego problemu(bez patrzenia w sma) wynoszę iż dodałeś do DajPrzedmiotX(id, przedmiot) taką o to linię:
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;
A nie dałeś w zwykłym DajPrzedmiot(id, przedmiot) ...
Nie da się kupić tzn.? Nie dostajesz go a zabiera kasę? ;P
Redbul nie działa bo: case 31: to nie to samo co 3 (w menu pozycja 4 ale w sma 0,1,2,3) ;]
  • +
  • -
  • 1


#181158 Adminchat.amxx - modyfikacja

Napisane przez camilost on 18.10.2010 10:19

http://forums.allied...ad.php?p=127273 ? ;]

I tylko to dobrze jakoś skleić w SendAdminMessage(sMessage[], iSenderID) [/color]
new sRealMessage[MAX_MESSAGE_SIZE] = AMX_CHAT_PREFIX

na coś podobnego i podmienić napisy (AMX_CHAT_PREFX)

] new sRealMessage[MAX_MESSAGE_SIZE]
// The message that is going to be sent. ^x04 is green color
if(get_user_flags(iSenderID) & ADMIN_CHAT && get_user_flags(iSenderID) & ADMIN_KICK) {
sRealMessage[MAX_MESSAGE_SIZE] = AMX_ADMIN_CHAT_PREFIX
} else {
sRealMessage[MAX_MESSAGE_SIZE] = AMX_PLAYER_CHAT_PREFIX
}



To powyżej ma pewnie jakiś błąd ^^

[size="2"]/ Tak jak mówiłem xD - error 032: array index out of bounds (variable "sRealMessange")
/
Zje... tag code -,- ciągle dopisuje bbcode'a [col or]
/ Co za gów.. teraz nawet w tekście dopisuje. -,-

  • +
  • -
  • 1


#180438 [QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni

Napisane przez camilost on 16.10.2010 09:04

Juzus ludzie... Ile razy już to mogę pisać? Ostatni raz piszę...

Wszystkie eventy dot. naboi (broni strzelnych - nie noża i granata dodaj w jednego wielkiego ifa: if(damagebits & DMG_BULLET),a to co Ci poniżej podałem wklej poza ifem)


	if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU)
			damage = float(health);

//Widać, że wiele osób boli szukanie ; ]
  • +
  • -
  • 1


#179869 [QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni

Napisane przez camilost on 14.10.2010 13:01

Ile można to samo pisać? ...
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
		damage = float(health);

Jak nie masz zablokowanych armorow to w dokumentacji masz jak usunąć kevlary itd.
  • +
  • -
  • 1


#179701 Gametracker problem

Napisane przez camilost on 13.10.2010 20:27

A gdzie to chcesz mieć? - Jaki masz theme? ;]

// Edytujesz notatnikem lub jak posiadasz NotePad++
// /styles/NazwaStylu/template/ tam masz pliki html (Szablon)

overall_footer.html - Stopka (sam dół strony)
overall_header.html - Tam kaj masz baner
  • +
  • -
  • 1


#177775 [QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu

Napisane przez camilost on 07.10.2010 21:04

_cod_send_user_item szukasz i zamist temp[2] dajesz temp[3] i dopisujesz
temp[2] = wytrzymalosc_itemu[id];

if(params != 2)
-->
if(params != 3)

wytrzymalosc_itemu[id2] = temp[2];

  • +
  • -
  • 1