public client_connect(id) { pierwszy[id]=true if(is_user_hltv(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(is_user_bot(id)) get_user_name(id, player_auth[id], 63); else get_user_authid(id, player_auth[id], 63); ZaladowanieKilli(id); get_user_name(id, nazwaGracza[id], 32) ranga[id] = 0 set_task(1.0,"rank", id, _, _, "b") ColorChat(id, GREEN, "^x04[CS:GO]^x01 Witamy na serwerze ^x03CS:GO.^x01 Aktualna twoja ranga to: ^x04%s" , nazwy_rang[ranga[id]]) return PLUGIN_CONTINUE }
zamień na
public client_connect(id) { pierwszy[id]=true if(is_user_hltv(id)) return PLUGIN_CONTINUE get_user_name(id, player_auth[id], 63); //można w prawdzie usunac palyer_auth, lub nazwaGracza calkiem z pluginu i 1 zmienna to robic, ale masz szybciora, co dziala. ZaladowanieKilli(id); get_user_name(id, nazwaGracza[id], 32); ranga[id] = 0 set_task(1.0,"rank", id, _, _, "b") ColorChat(id, GREEN, "^x04[CS:GO]^x01 Witamy na serwerze ^x03CS:GO.^x01 Aktualna twoja ranga to: ^x04%s" , nazwy_rang[ranga[id]]) return PLUGIN_CONTINUE }