Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Meekstone na CoD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 25.08.2010 23:01

Jest to mozliwe i czy mogl by mi ktos podac kod ? :(

Ja nie wiem co i jak -.^
  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.08.2010 23:57

Może lepiej opiszesz to coś? Czym jest MeekStone za co dostać (To item czy co?).
  • +
  • -
  • 0

#3 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 26.08.2010 00:18

To jest item z Diablo mod'a

To jest fikcyja paka gdy wcisniemy e ona wybuchnie
  • +
  • -
  • 0

#4 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 01.09.2010 17:23

Przyłączam się do prośby.
Opis: Gracz ct może położysz fikcyjną pake gdy terrorysta w nią wejdzie ona wybucha. Takich pak 1 gracz może położyć jedną.
  • +
  • -
  • 0

#5 Juma

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:373
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Haynau
Offline

Napisano 01.09.2010 17:25

W diablo gracz i CT i TT mógł ją podłożyć :D Coś ala mina w cod modzie tylko że paka ;P
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 01.09.2010 17:35

no to kopiujecie kod miny i dodajecie hooka pod "E" z odpowiednim warunkiem ze podlozyl gracz juz jednego meek'a i jesli tak to wybuch a jesli nie no to podlozenie wybuch macie przy minie i podlozenie tez wystarczy zmienic model
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 01.09.2010 19:43

A moglby by ktos podac kod ;) ?

Czy to tylko chodzi o to zeby zrobic cos takiego jak public PostawMine i DotykMiny ?

Użytkownik MenTo(S) edytował ten post 02.09.2010 16:29

  • +
  • -
  • 0

#8 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 10.09.2010 17:11

a ma ktoś może podrzucić model ? :)
  • +
  • -
  • 0

#9 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 10.09.2010 23:52

Wydaje mi sie ze to jest to ;O

Nie jestem pewien na 100 %

Załączone pliki

  • Załączony plik  mine.rar   27,3 KB  44 Ilość pobrań

Użytkownik MenTo(S) edytował ten post 10.09.2010 23:54

  • +
  • -
  • 0

#10 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 10.09.2010 23:55

w_backpack.mdl bodajże.. standardowy

#11 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 11.09.2010 08:37

No standardowy standardowy, ale na pewno ta nazwa? :)
  • +
  • -
  • 0

#12 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.09.2010 12:28

sprawdź to ;D


new tntarray[32][3]
new tnts[32]

public plugin_init()
{
register_concmd("say /podloz", "CMD_placetnt")
register_concmd("say /wybuch", "CMD_explodetnt")

for (new i=0; i<32; i++)
{
for (new k=0; k<3; k++)
{
tntarray[i][k] = 0
}
}
}

public CMD_placetnt(id)
{
new location[3]
get_user_origin(id,location)

if (tntarray[id][0] != 0)
{
client_print(id, print_chat, "You already have TNT Placed")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
tntarray[id][0] = location[0]
tntarray[id][1] = location[1]
tntarray[id][2] = location[2]

tnts[id] = create_entity("env_sprite") // creates enterance ball
if (!tnts[id]) // if not exist
return PLUGIN_HANDLED

location[2] = location[2] - 30

new Float:LocVec[3]
IVecFVec(location, LocVec)

entity_set_string(tnts[id], EV_SZ_classname, "TNT Model") // set name
entity_set_edict(tnts[id], EV_ENT_owner, id) // set owner
entity_set_int(tnts[id], EV_INT_solid, 1) // not a solid but interactive
entity_set_int(tnts[id], EV_INT_movetype, 0) // set move type to toss
entity_set_model(tnts[id], "models/w_backpack.mdl") // enterance sprite
entity_set_origin(tnts[id], LocVec) // start posistion
DispatchSpawn(tnts[id]) // Dispatches the Fire

return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public CMD_explodetnt(id)
{
if (tntarray[id][0] == 0)
{
client_print(id, print_chat, "You do not have any TNT placed")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
new location[3]
new players[32]
new playercount

location[0] = tntarray[id][0]
location[1] = tntarray[id][1]
location[2] = tntarray[id][2]

explode(location, sprite_blast, 30, 10, 0)

get_players(players,playercount,"a")

for (new i=0; i<playercount; i++)
{
new playerlocation[3]
new resultdistance

get_user_origin(players[i], playerlocation)

resultdistance = get_distance(playerlocation,location)

if(resultdistance < 100)
{
fakedamage(players[i],"TNT", 2000.0, DMG_BLAST)
}
}

removetnt(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public explode(startloc[3], spritename, scale, framerate, flags)
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(3) // TE_EXPLOSION
write_coord(startloc[0])
write_coord(startloc[1])
write_coord(startloc[2]) // start location
write_short(spritename) // spritename
write_byte(scale) // scale of sprite
write_byte(framerate) // framerate of sprite
write_byte(flags) // flags
message_end()
}

public removetnt(id)
{
remove_entity(tnts[id])

tntarray[id][0] = 0
tntarray[id][1] = 0
tntarray[id][2] = 0

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 3

#13 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 18.09.2010 13:17

Dzięki, działa, trochę trzeba było pod siebie przerobić ale sam efekt jest :)
  • +
  • -
  • 0

#14 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.09.2010 13:25

dokładnie mówiąc to to jest z pluginu Dynamit - Nieoficjalny polski support AMX Mod X tylko go trochę przerobiłem ;D
  • +
  • -
  • 1

#15 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 20.09.2010 22:03

Dzięki za link ^^ Przerobiłem sobie na USE : D +
  • +
  • -
  • 0

#16 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 21.09.2010 13:57

Dzięki za link Przerobiłem sobie na USE : D +

Moglbys mi podrzucic to na USE?
  • +
  • -
  • 0

#17 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 21.09.2010 19:49

Ok. ;P Tylko wygrzebie - albo dam Tutka? : P

Dodano 21 wrzesień 2010 - 21:04:
Tylko to ja mam jako ITEM ale możecie sobie przerobić ^^


Nad plugin_init:
new c4array[32][3], fakec4[32], bool:has_fakec4[33];
Nad switch(klasa_gracza[id]) w public Odrodzenie(id):
if(c4array[id][0] != 0)		RemoveFakeC4(id);
W public Odrodzenie(id) za klasami (lub w klasie - usuncie ifa ;P):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62)	has_fakec4[id] = true;
W public Death() pod new attacker = read_data(1); :
RemoveFakeC4(id);
W client_connect(id) i client_disconnect(id) na końcu:
RemoveFakeC4(id);
W public UzyjPrzedmiotu(id):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62 && c4array[id][0] != 0)	DetonateFakeC4(id)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62 && has_fakec4[id] && freezetime)
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Poczekaj na^x04 poczatek^x01 rundy!");
	else if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62 && has_fakec4[id])
		PlaceFakeC4(id);
Na końcu:
// *** Inne opcjonalne ***
public PlaceFakeC4(id)
{
	if (c4array[id][0] != 0)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Juz podlozyles^x04 falszywa bombe^x01!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	else if(!(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Musisz stac na^x04 podlozu^x01!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	else
	{
		new location[3];
		get_user_origin(id,location);
		
		c4array[id][0] = location[0];
		c4array[id][1] = location[1];
		c4array[id][2] = location[2];
		
		fakec4[id] = create_entity("env_sprite");
		
		if (!fakec4[id])	return PLUGIN_HANDLED;
		
		location[2] = location[2] - 30;
		
		new Float:LocVec[3];
		IVecFVec(location, LocVec);
		
		entity_set_string(fakec4[id], EV_SZ_classname, "FakeC4");
		entity_set_edict(fakec4[id], EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(fakec4[id], EV_INT_solid, 1);
		entity_set_int(fakec4[id], EV_INT_movetype, 0);
		entity_set_model(fakec4[id], "models/w_backpack.mdl");
		entity_set_origin(fakec4[id], LocVec);
		DispatchSpawn(fakec4[id]);
		
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Podlozyles^x04 falszywa bombe^x01!")
		
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public DetonateFakeC4(id)
{
	if(c4array[id][0] == 0)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Nie znaleziono zadnych ^x04podlozonych bomb");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
	{		
		new location[3], players[32], playercount;
		
		location[0] = c4array[id][0];
		location[1] = c4array[id][1];
		location[2] = c4array[id][2];
		
		explode(location, sprite_blast, 30, 10, 0);
		
		get_players(players,playercount,"a");
		
		for (new i=0; i<playercount; i++)
		{
			new playerlocation[3], resultdistance;
			
			get_user_origin(players[i], playerlocation);
			
			resultdistance = get_distance(playerlocation,location);
			
			if(resultdistance < 200)
			{
				if(is_user_alive(players[i]))
					fakedamage(players[i],"FakeC4", float(informacje_przedmiotu_gracza[id][1]), DMG_BLAST);
			}
		}
		
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Zdetonowales^x04 falszywa bombe^x01!")
		RemoveFakeC4(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public explode(startloc[3], spritename, scale, framerate, flags)
{
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(3);
	write_coord(startloc[0]);
	write_coord(startloc[1]);
	write_coord(startloc[2]);
	write_short(spritename);
	write_byte(scale);
	write_byte(framerate);
	write_byte(flags);
	message_end();
}

public RemoveFakeC4(id)
{
	remove_entity(fakec4[id]);
	
	c4array[id][0] = 0;
	c4array[id][1] = 0;
	c4array[id][2] = 0;
	if(has_fakec4[id])		has_fakec4[id] = false;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

// *** Koniec ***

  • +
  • -
  • 2

#18 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 21.09.2010 20:22

hmm, a o co z tym chodzi ?
float(informacje_przedmiotu_gracza[id][1])
  • +
  • -
  • 0

#19 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 21.09.2010 20:30

Ile ma zadać obrażeń ; p
Dodajesz nowy case w public DajPrzedmiot z losową liczbą albo sobie daj jedną zamiast float(...). :P
  • +
  • -
  • 0

#20 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 21.09.2010 20:36

wiem ale nie podales tego to inni "zieloni" by nie widzieli i by im nie dzialo xD

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 21.09.2010 21:08

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych