Wiec jedziemy | Kod od Wybuchu wziąłem z pluginu AdminExplode | żeby nie było nie jasności
Po niższe zmienne dajemy nad plugin_init
potem zabierzemy się za dodanie eventów i cvarów do plugin_init
szukamy teraz
public Death()
i to tego dodajemy
potem dajemy stocki na sam dół Moda
do precache_plugin czyli do pobieranych od pluginu plików do gracza dodajemy efekt wybuchowy sprite
a co do cvarów to do amxx.cfg dodajemy takie 2
cod_promien_wybuchu "200" // W jakim odrębie iluś metrów ma wybuchnąć gracz i zadać obrażenia
cod_obrazenia_przez_wybuch "100.0" //ile ma zabrać Hp za wybuch
Jeśli coś by nie działało proszę poinformować tutaj o tym!
Inne pytania nie związane z tym TUTEM proszę zakładać w oddzielnych tematach!!
@Refresh!: Poprawiony kod, Poprawione TAJNE błędy
Użytkownik hardbot edytował ten post 10.11.2010 17:35