Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasa Wybuchowa

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
69 odpowiedzi w tym temacie

#1 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 07.09.2010 18:35

*
Popularny

Każdy pewnie klasę umnie zrobić :P skoro zagląda do tego Tutka.
Wiec jedziemy | Kod od Wybuchu wziąłem z pluginu AdminExplode | żeby nie było nie jasności :P

Po niższe zmienne dajemy nad plugin_init
Spoiler


potem zabierzemy się za dodanie eventów i cvarów do plugin_init

Spoiler


szukamy teraz
public Death()

i to tego dodajemy

Spoiler


potem dajemy stocki na sam dół Moda
Spoiler


do precache_plugin czyli do pobieranych od pluginu plików do gracza dodajemy efekt wybuchowy sprite
Spoiler


a co do cvarów to do amxx.cfg dodajemy takie 2

cod_promien_wybuchu "200" // W jakim odrębie iluś metrów ma wybuchnąć gracz i zadać obrażenia 
cod_obrazenia_przez_wybuch "100.0" //ile ma zabrać Hp za wybuch :)



Jeśli coś by nie działało proszę poinformować tutaj o tym!
Inne pytania nie związane z tym TUTEM proszę zakładać w oddzielnych tematach!!

@Refresh!: Poprawiony kod, Poprawione TAJNE błędy xD ;)

Użytkownik hardbot edytował ten post 10.11.2010 17:35


#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 07.09.2010 19:32

wywala error bo chyba nie moze byc id przy if(klasa_gracza[id] == Kamikadze)
  • +
  • -
  • 1

#3 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 07.09.2010 19:42

Da się zrobić, aby po naciśnięciu "E" klasa robiła Kaboom??^^

07 wrzesień 2010 - 19:54:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 205
Warning: Loose indentation on line 207
Warning: Loose indentation on line 218
Warning: Loose indentation on line 220
Error: Undefined symbol "id" on line 1656

1 Error.


Hmmm... chyba @@up ma racje ...

Użytkownik Starozytny edytował ten post 07.09.2010 19:56


#4 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 07.09.2010 21:11

heh co do lose indection to Tools/Indenter

a co do tego errora to już dawno dałem upa z naprawą :P

#5 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 08.09.2010 12:59

Hard, dopisz jeszcze jak dodać np. 2,3 klasę , bo może ktoś wiedzieć nie będzie ^^ a pytania będą zadawać takie znając życie
  • +
  • -
  • 0

#6 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 08.09.2010 13:10

A jak dodać do tego że za każdą inteligencję dostajemy + 1 DMG więcej ?
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#7 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 08.09.2010 13:19

Po
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

Dodaje
if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA){
damage=damage+inteligencja_gracza[idattacker];
}

Użytkownik Change edytował ten post 08.09.2010 13:20

  • +
  • -
  • 0

#8 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 08.09.2010 13:43

Chodzi mi bardziej że przy 0 INT wybuch zabiera 150 DMG a przy + 1 INT dodanej do tego wybuchu dodaje się 1 DMG :>
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#9 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 08.09.2010 14:17

Ahh dmg wybuchu ^^ przeczytałem tylko ostatni post i myślałem że dmg bronii.

może spróbuj

Blast_ExplodeDamage( iVictim, get_pcvar_float( gCvarDamage ), float( iRadius ) );


na

Blast_ExplodeDamage( iVictim, get_pcvar_float( gCvarDamage )+inteligencja_gracza[id], float( iRadius ) );

  • +
  • -
  • 0

#10 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.09.2010 16:30

Zrobiłem wszystko i nie wybuchammm xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#11 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 08.09.2010 16:51

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 224
Header size: 4460 bytes
Code size: 62832 bytes
Data size: 33816 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 117492 bytes

1 Warning.
Done.

ta linijka :
register_event( "DeathMsg", "Hook_DeathMessage", "a" );


Hmm czym spowodowany Warning??

#12 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 08.09.2010 17:34

Nic nie znaczący błąd bodajże złe wcięcia w kodzie - tabulatory
  • +
  • -
  • 0

#13 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.09.2010 17:49

Nic nie znaczący błąd bodajże złe wcięcia w kodzie - tabulatory



Powie ktoś czemu moja klasa nie wybucha? xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#14 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 08.09.2010 18:16

Nie proszę tutaj o wypisywanie pomocy do innych typu przypadków! tutaj opisywać tylko informacje związane z TĄ KLASĄ!

#15 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.09.2010 18:40

No zrobiłem to według poradnika i ta moja nowa klasa nie wybucha!! pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#16 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 08.09.2010 19:39

Tylko hard ja też robiłem według tego poradnika i niestety ale klasa mi nie wybucha po śmierci , a to wiąże się z poradnikiem , może coś brakuje ?
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#17 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.09.2010 21:16

nie analizowalem calego kodu ale sprobujcie usunac tą linijke

if( is_user_admin( iVictim ) )

i jak macie jakies logi to pokazcie :D
  • +
  • -
  • 3
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#18 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 08.09.2010 22:16

No i Goq :D zawsze czujny :) zapomniałem deletnąć to xD bo jak AdminExplode to chyba onlyAdmin ^^ Thx Goq

#19 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 09.09.2010 14:07

No i Goq :D zawsze czujny :) zapomniałem deletnąć to xD bo jak AdminExplode to chyba onlyAdmin ^^ Thx Goq


Wszystko działa, spoko tutek. Bardzo dziękuję ;P
  • +
  • -
  • 0

#20 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 10.09.2010 16:18

Niestety mi nie działa... dodałem wszystko od nowa, kompiluje się lecz klasa nie wybucha;.. xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych