Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nakupenda. - zdjęcie

Nakupenda.

Rejestracja: 07.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.11.2012 21:09
-----

#349587 Na mefisto nie działa own invisible oraz mega invisible .

Napisane przez Nakupenda. w 15.01.2012 10:18

w skrócie:

podmień sobie swój kod na ten, poprawny:

						else if (player_class[id] == Mnich)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 200

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=3
render-=2
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 150

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=2
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

  • +
  • -
  • 1


#349314 [ROZWIĄZANE] Inteligencja dodaje obrażenia

Napisane przez Nakupenda. w 14.01.2012 18:28

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
//...
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fw_HamPlayerTakeDamage", 0)
//...
}

na sam koniec:

public Fw_HamPlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
SetHamParamFloat(4, damage + 1.0*player_int[id]/10)
}
  • +
  • -
  • 1


#349313 [ROZWIĄZANE] Zwiększanie Obrazeń

Napisane przez Nakupenda. w 14.01.2012 18:26

Witam,

jak zwiększyć zadawane obrażenia, korzystając z tego http://amxx.pl/topic...e-na-obrazenia/ ale potrzebuje nie zmienić na 999 ale ZWIĘKSZYĆ o 999

czyli pewnie potrzebuje pobrać przewidywane obrażenia i zwiększyć o tyle ile chce

jak ?

@edit: poradziłem sobie, do zamknięcia
  • +
  • -
  • 1


#346271 Problem z vipem

Napisane przez Nakupenda. w 07.01.2012 22:10

strip_user_weapons
  • +
  • -
  • 1


#325044 Helikopter na server 4FUN... Nie działa:(

Napisane przez Nakupenda. w 21.11.2011 19:25

zapodaj plugins.ini


Ojciec k*rwa -.-
  • +
  • -
  • 0


#325025 Co to za skrypt?

Napisane przez Nakupenda. w 21.11.2011 18:53

to mojego kolegi skrypt, możesz pytać jak chcesz na PW.
  • +
  • -
  • 1


#311783 [ROZWIĄZANE] Płyta główna a pamięć ram

Napisane przez Nakupenda. w 22.10.2011 12:39

Bedzie na sto procent. Standardy.
  • +
  • -
  • 1


#310298 [ROZWIĄZANY] nie da sie tego skompilować ;/

Napisane przez Nakupenda. w 18.10.2011 21:40

wfs.sma(123) : fatal error 100: cannot read from file: "bf2/stocks.inl"

załącz do kompilatora plik stocks.inl
  • +
  • -
  • 1


#309894 2 funkcje.

Napisane przez Nakupenda. w 17.10.2011 21:18

2 na runde?

łap

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new g_bJump[33] = false;
new g_bHasHightJump[33] = false;
new maczynie[33];

public plugin_init() {
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PreThink")
register_clcmd("say /jump", "cmdJump")
register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
}

public cmdJump(id)
g_bHasHightJump[id] = !g_bHasHightJump[id]

public fwd_PreThink(id)
{
if(!g_bHasHightJump[id])
return FMRES_IGNORED
if(maczynie[id] >2)
return FMRES_IGNORED
new iButtons = pev(id, pev_button)
new iOldButtons = pev(id, pev_oldbuttons)
new iFlags = pev(id, pev_flags)

if((iButtons & IN_JUMP) && !(iOldButtons & IN_JUMP) && (iFlags & FL_ONGROUND))
g_bJump[id] = true

if(!(iFlags & FL_ONGROUND) && g_bJump[id])
{
new Float:fVelocity[3]
pev(id, pev_velocity, fVelocity)

fVelocity[2] *= 2.0

set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
g_bJump[id] = false
maczynie[id]++
}

return FMRES_IGNORED
}
public client_connect(id)
{
maczynie[id] = 0
}
public event_RoundStart(id)
{
maczynie[id] = 0
}

  • +
  • -
  • 1


#309234 Zamarza ekran na 32 bitach

Napisane przez Nakupenda. w 16.10.2011 19:09

Ram jest na spokojnie wystarczający, nie masz W7 64 bit Ultimate + GG + Skype + CS + Milion-innych-rzeczy-nawłączanych, więc powinien spokojnie wystarczać. Zresztą w CS'a można grać na 16 razy mniejszym ramie
  • +
  • -
  • 1


#309211 GladiatorMod v1.3

Napisane przez Nakupenda. w 16.10.2011 18:41

łap spolszczenie :)


[pl]
INFO_LVL_REQUIRED = Wymagany poziom do tej broni:
INFO_CONGRATULATION = Gratulacje, jestes
 
INFO_SKILL_PREVIUS = Najpierw ulepsz poprzednia zdolnosc!
INFO_NO_POINTS = Masz za malo punktow by ulepszyc ta zdolnosc
INFO_NO_GP = Potrzebujesz wiecej GP zeby kupic ten item
INFO_NO_REVIVE = Nie mozesz sie ozywic bedąc zywym!
 
INFO_BUY_HP = ma 200 HP
INFO_BUY_FURY = jest teraz wscieklym gladiatorem!
INFO_BUY_ROCKS = kupil 10 skal! Trzymajcie sie z daleka!
INFO_BUY_RESPAWN = odrodzil sie!
INFO_BUY_APO = rozpoczal apokalipse!
 
INFO_BUY_CIEGE = kupil oslepienie! Zamknijcie oczy!
INFO_USE_CIEGE = zeby uzyc tej zdolnosci, nacisnij \gE

  • +
  • -
  • 1


#309186 Przerobienie pluginu V.I.P

Napisane przez Nakupenda. w 16.10.2011 18:19

bo załączyłem stary plik, wybacz :)

@edit: teraz jest na pewno ok

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#309033 Nowe moce

Napisane przez Nakupenda. w 16.10.2011 15:19

ostatni punkt to głupoty, możesz to dodać gdziekolwiek, nie koniecznie nad tym syfem

public check_medic3()
{
new Players[32], playerCount, a
get_players(Players, playerCount, "ah")
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
a = Players[i]
if (player_class[a] != klasa)
continue
change_health(a,10,0,"")
}
}

  • +
  • -
  • 1


#308999 Prosze o sma poprawnego diablo moda

Napisane przez Nakupenda. w 16.10.2011 14:49

służe

http://amxx.pl/topic/39114-diablomod/
  • +
  • -
  • 1


#308969 Przerobienie pluginu V.I.P

Napisane przez Nakupenda. w 16.10.2011 14:09

łap

coś jeszcze ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1