Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nakupenda.
Rejestracja: 07.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.11.2012 21:09





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 451
- Odwiedzin: 6 204
- Tytuł: Not yet YODA
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Luty 7, 1995
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Zainteresowania
Scripting
Kontakt
#418815 Diablo Mod by Stachu
Napisane przez Nakupenda.
on 08.06.2012 09:17
przegiąłeś chłopie. Teraz byle dzieciak bez żadnej wiedzy będzie miał wypasione diablo i jeszcze może je sobie przypisywać, bo przecież je edytował.
A Ci bardziej doświadczeni bedą mieli dużo większy orzech do zgryzienia, jak wymyśleć coś jeszcze bardziej "innego" i innowacyjnego, bo zaraz każdy będzie miał artefakty i gildie.
Jżeeli o mnie chodzi to sory ale minus.
A Ci bardziej doświadczeni bedą mieli dużo większy orzech do zgryzienia, jak wymyśleć coś jeszcze bardziej "innego" i innowacyjnego, bo zaraz każdy będzie miał artefakty i gildie.
Jżeeli o mnie chodzi to sory ale minus.
#410028 set_task i zmienne
Napisane przez Nakupenda.
on 13.05.2012 16:23
#408977 Błąd w konsoli - komenda.
Napisane przez Nakupenda.
on 10.05.2012 21:36
#408598 [ROZWIĄZANE] Plugin na odbijanie kul
Napisane przez Nakupenda.
on 09.05.2012 17:29
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
public plugin_init()
{
register_plugin("Odbicie kul", "1.0", "Nakupenda.");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits & DMG_BULLET && random_num(1,10) == 1)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
spr.
#408581 Błąd w konsoli - komenda.
Napisane przez Nakupenda.
on 09.05.2012 16:48
#407813 Wyrownanie lvli z jego % postepem
Napisane przez Nakupenda.
on 07.05.2012 15:51
jest prostszy i optymalniejszy sposób, wystarczy podmienić funkcje give_xp na tą:
public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1)
{
player_xp[id]+=amount
while(player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id] || player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
}
write_hud(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#404197 Usuniecie reklamy z Deatchmatcha!
Napisane przez Nakupenda.
on 30.04.2012 21:07
#380812 Szukałem ale nie mogłem znaleźć - Funkcje.
Napisane przez Nakupenda.
on 14.03.2012 19:24
#377682 [ROZWIĄZANE] Problem z kodem pluginu.
Napisane przez Nakupenda.
on 09.03.2012 16:53
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu Call Of duty"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Zakurwimy W Dens???"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "menuu")
}
public menuu(id)
{
new menu = menu_create("\yMenu Serwera [Call Of Duty]", "menu_Handle")
menu_additem(menu, "\wWybierz Klase") //1
menu_additem(menu, "\wOpisy Klas")
menu_additem(menu, "\wSprawdz Co Daje Perk")
menu_additem(menu, "\wSprzedaj Perk Za $3000")
menu_additem(menu, "\wWymien Sie Perkami Z Graczem")
menu_additem(menu, "\wDaj Graczowi Perk")
menu_additem(menu, "\wSklep")
menu_additem(menu, "\wMisje")
menu_additem(menu, "\wNagrody Za Killstreak")
if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
menu_additem(menu, "\rMenu Admina")
menu_display(id, menu)
}
public menu_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu)
switch(item)
{
case 0:
{
client_cmd(id,"say /klasa") //1
}
case 1:
{
client_cmd(id,"say /klasy")
}
case 2:
{
client_cmd(id,"say /perk")
}
case 3:
{
client_cmd(id,"say /sell")
}
case 4:
{
client_cmd(id,"say /zamien")
}
case 5:
{
client_cmd(id,"say /daj")
}
case 6:
{
client_cmd(id,"say /sklep")
}
case 7:
{
client_cmd(id,"say /misje")
}
case 8:
{
client_cmd(id,"say /ks")
}
case 9:
{
client_cmd(id,"amxmodmenu")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#377501 [ROZWIĄZANE] Headshot Sounds - ciąg dalszy :)
Napisane przez Nakupenda.
on 08.03.2012 23:41
ma dokładnie 198 linijek czyli mniej niż 200
więc wrzucam tu:

więc wrzucam tu:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Headshot Sound Hud"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"
new ikonka
new Float:D_time[33], bool:double[33]
new const muza[] = "misc/headshot2.wav"
new const muza1[] = "misc/impressive2.wav"
new const muza2[] = "misc/perfect3.wav"
new const muza3[] = "misc/excelent3.wav"
new const muza4[] = "misc/supurb2.wav"
new const muza5[] = "misc/brutality2.wav"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "death", "a", "1>0")
ikonka = get_user_msgid("StatusIcon")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(muza);
precache_sound(muza1);
precache_sound(muza2);
precache_sound(muza3);
precache_sound(muza4);
precache_sound(muza5);
}
public client_authorized(id)
{
D_time[id] = 0.0;
double[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
D_time[id] = 0.0;
double[id] = false;
}
public death()
{
new Killer = read_data(1)
new Victim = read_data(2)
new Hs = read_data(3)
new weapon = get_user_weapon(Killer)
if(D_time[Killer] == 0)
{
D_time[Killer] = get_gametime();
double[Killer] = false;
}
else
{
new Float:temp = get_gametime() - D_time[Killer];
if(temp <= 0.001)
{
double[Killer] = true
D_time[Killer] = 0.0
}
else
{
double[Killer] = false
D_time[Killer] = 0.0
}
}
if(Killer != Victim && get_user_team(Killer) != get_user_team(Victim) && Hs)
{
switch(weapon)
{
case CSW_KNIFE:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza1)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza1)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "IMPRESSIVE!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "IMPRESSIVE!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wyłącz",Killer)
set_task(6.0,"wyłącz",Victim)
}
case CSW_AWP:
{
if(double[Killer])
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza5)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza5)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "BRUTALITY!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "BRUTALITY!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz2",Killer)
set_task(6.0,"wylacz2",Victim)
}
else
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza2)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza2)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "PERFECT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "PERFECT!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz2",Killer)
set_task(6.0,"wylacz2",Victim)
}
}
case CSW_SCOUT:
{
if(double[Killer])
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza5)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza5)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "BRUTALITY!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "BRUTALITY!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz3",Killer)
set_task(6.0,"wylacz3",Victim)
}
else
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza3)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza3)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "EXCELENT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "EXCELENT!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz3",Killer)
set_task(6.0,"wylacz3",Victim)
}
}
case CSW_DEAGLE:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza4)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza4)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "SUPURB!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "SUPURB!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_deagle", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_deagle", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz4",Killer)
set_task(6.0,"wylacz4",Victim)
}
default:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "HEADSHOT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "HEADSHOT!")
}
}
}
}
public wyłącz(id)
{
Display_Icon(id, 0, "d_knife", 255, 10, 0)
}
public wylacz2(id)
{
Display_Icon(id, 0, "d_awp", 255, 10, 0)
}
public wylacz3(id)
{
Display_Icon(id, 0, "d_scout", 255, 10, 0)
}
public wylacz4(id)
{
Display_Icon(id, 0, "d_deagle", 255, 10, 0)
}
stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
if(is_user_connected(id)) {
message_begin(MSG_ONE, ikonka, {0,0,0}, id);
write_byte(enable);
write_string(name);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
message_end();
}
}
#377114 [ROZWIĄZANE] Headshot Sounds - ciąg dalszy :)
Napisane przez Nakupenda.
on 08.03.2012 13:54
może tak:
nowe funkcje dodaj, funkcje od śmierci podmień
new Float:D_time[33], bool:double[33];
public client_authorized(id)
{
D_time[id] = 0;
double = false;
}
public client_disconnect(id)
{
D_time[id] = 0;
double = false;
}
public death()
{
new Killer = read_data(1)
new Victim = read_data(2)
new Hs = read_data(3)
new weapon = get_user_weapon(Killer)
if(D_time[id] == 0)
{
D_time[id] = get_gametime();
double[id] = false;
}
else
{
static Float:temp = get_gametime() - D_time[id];
if(temp <= 0.001)
{
double[id] = true
D_time[id] = 0
}
else
{
double[id] = false
D_time[id] = 0
}
}
if(Killer != Victim && get_user_team(Killer) != get_user_team(Victim) && Hs)
{
switch(weapon)
{
case CSW_KNIFE:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza1)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza1)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "IMPRESSIVE!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "IMPRESSIVE!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wyłącz",Killer)
set_task(6.0,"wyłącz",Victim)
}
case CSW_AWP:
{
if(double[id])
{
// kod, gdy jest podwojne zabicie z AWP
}
else
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza2)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza2)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "PERFECT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "PERFECT!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz2",Killer)
set_task(6.0,"wylacz2",Victim)
}
}
case CSW_SCOUT:
{
if(double[id])
{
// kod, gdy jest podwojne zabicie ze Scouta
}
else
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza3)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza3)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "EXCELENT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "EXCELENT!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz3",Killer)
set_task(6.0,"wylacz3",Victim)
}
}
default:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "HEADSHOT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "HEADSHOT!")
}
}
}
}
nowe funkcje dodaj, funkcje od śmierci podmień
#377072 [ROZWIĄZANE] Headshot Sounds - ciąg dalszy :)
Napisane przez Nakupenda.
on 08.03.2012 09:57
humm, kod jest troszke zły, ponieważ jak zabijesz z AWP to wykonuje się część Headshota dla AWP i część dla innej broni. Wystarczy że zamieniłbyś przy CSW_AWP i CSW_SCOUT "if" na "else if"
ale łap switcha, wygląda ładniej a działanie poprawne
ale łap switcha, wygląda ładniej a działanie poprawne
public death()
{
new Killer = read_data(1)
new Victim = read_data(2)
new Hs = read_data(3)
new weapon = get_user_weapon(Killer)
if(Killer != Victim && get_user_team(Killer) != get_user_team(Victim) && Hs)
{
switch(weapon)
{
case CSW_KNIFE:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza1)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza1)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "IMPRESSIVE!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "IMPRESSIVE!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wyłącz",Killer)
set_task(6.0,"wyłącz",Victim)
}
case CSW_AWP:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza2)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza2)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "PERFECT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "PERFECT!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz2",Killer)
set_task(6.0,"wylacz2",Victim)
}
case CSW_SCOUT:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza3)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza3)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "EXCELENT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "EXCELENT!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz3",Killer)
set_task(6.0,"wylacz3",Victim)
}
default:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "HEADSHOT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "HEADSHOT!")
}
}
}
}
#375417 [ROZWIĄZANE] Operacje na graczu co pare godzin
Napisane przez Nakupenda.
on 04.03.2012 20:40
spr
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "4h"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "GoQ & Naku"
new time_play[33],
ilosc[33], stara_ilosc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","PlayerSpawnPost",1);
}
public PlayerSpawnPost(id)
{
ilosc[id] = floatround( (time_play[id]+get_user_time(id))/(4 * 60.0 * 60.0), floatround_floor)
if(stara_ilosc[id] != ilosc[id])
{
stara_ilosc[id]++
Bonus(id)
}
}
public Bonus(id)
{
// FUNKCJA CO 4H
}
public client_connect(id)
{
wczytaj_dane(id);
}
public client_disconnect(id)
{
zapisz_dane(id);
time_play[id] = 0;
stara_ilosc[id] = 0;
ilosc[id] = 0;
}
public zapisz_dane(id)
{
time_play[id]+=get_user_time(id);
//TUTAJ IMPLEMENTACJA ZAPISU DO VAULT
}
public wczytaj_dane(id)
{
//TUTAJ IMPLEMENTACJA WCZYTYWANIA Z VAULT
stara_ilosc[id] = floatround(time_play[id]/(4 * 60.0 * 60.0), floatround_floor)
}
#374894 [ROZWIĄZANE] Pilny Tut
Napisane przez Nakupenda.
on 04.03.2012 07:46
#374822 [ROZWIĄZANE] Menu + Bronie lub ruletka
Napisane przez Nakupenda.
on 03.03.2012 22:52
ech.. pisane na kolanie:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
#define MULTIDMG_AK 1.3 // 130% normalnych obrazen
new PLUGIN_NAME[] = "Bronie"
new PLUGIN_AUTHOR[] = "Nakupenda."
new PLUGIN_VERSION[] = "1.1"
new AK_V_MODEL[64] = "models/v_new_ak.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_new_ak.mdl"
new bool:ak_47[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
register_clcmd("say /ak","AKMenu");
register_clcmd("say_team /ak","AKMenu");
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && ak_47[attacker])
SetHamParamFloat(4, damage * MULTIDMG_AK )
}
public AKMenu(id)
{
new menu = menu_create("Menu Broni:", "Menu_handler");
new ak[128];
formatex(ak, 127, "AK")
menu_additem(menu,ak)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Menu_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_HANDLED;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
set_hudmessage(92, 172, 238, 0.3, 0.3,0, 6.0, 5.0)
switch(item)
{
case 0:
{
if(is_user_alive(id))
{
ak_47[id] = true;
checkModel(id)
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public plugin_precache()
{
precache_model(AK_V_MODEL)
precache_model(AK_P_MODEL)
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id) )
return PLUGIN_CONTINUE;
new Gun = read_data(2)
if(Gun == CSW_AK47 && ak_47[id])
checkModel(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_connect(id)
ak_47[id] = false;
public client_disconnect(id)
ak_47[id] = false;
public checkModel(id)
{
new szWeapID = read_data(2)
if (szWeapID == CSW_AK47 && ak_47[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Nakupenda.
- Regulamin