Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Na mefisto nie działa own invisible oraz mega invisible .


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 koszyk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:DALEKO
Offline

Napisano 08.01.2012 19:20

Witam ,mam taki problem ,że na Mefisto nie działa mi own invisible oraz mega invisible .
  • +
  • -
  • 0

#2 kijkol

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 08.01.2012 19:24

Sadze, ze uzywasz diablo by Onyke?
Jesli nie to nie zgadne jakiego wiec pomoz mi i innym, i powiedz jak chcesz pomocy.......
  • +
  • -
  • 0

#3 koszyk

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:DALEKO
Offline

Napisano 09.01.2012 19:13

Tak tak onyke .

Mam jeszcze problem taki z rakietami ,że jak używam itemu 1/1 np.ropiejaca esencja destrukcji i mam scouta to jak strzelam rakietami to one też zadają 1/1 .
  • +
  • -
  • 0

#4 M@R(iN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Lokalizacja:Counter Strike 1.6
Offline

Napisano 10.01.2012 20:25

Potwierdzam mam to samo;d

Czekam na pomoc również:)

#5 koszyk

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:DALEKO
Offline

Napisano 12.01.2012 15:50

REFRESH
  • +
  • -
  • 0

#6 *MARIUSZ*

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Mazowsze
Offline

Napisano 12.01.2012 17:19

Mam to samo również czekam na pomoc
  • +
  • -
  • 0

#7 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 12.01.2012 17:27

Ja Również

#8 Leszcz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 12.01.2012 18:45

daj sma.
  • +
  • -
  • 0

#9 koszyk

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:DALEKO
Offline

Napisano 12.01.2012 19:02

Leszczu jak umiesz to to napisz ,a nie daj .sma .
Jak ktoś ma większość funkcji edytowanych to Ci .sma nie da .
  • +
  • -
  • 1

#10 Leszcz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 12.01.2012 20:19

to pokarz logi? przy kompilacji sa bledy?
daj wycinek pluginu odpowiadajacy za ow funkcje.
  • +
  • -
  • 0

#11 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 12.01.2012 22:10

@up

Ty w ogóle wiesz o co Nam chodzi?Nam chodzi o to ze Mefisto ma Niewidzialnosci z 255 zmniejszona do 100 i jak sie dostanie Mega Invisible powinno zmniejszyc a to niedziala :(

#12 M@R(iN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Lokalizacja:Counter Strike 1.6
Offline

Napisano 13.01.2012 07:56

No dokładnie tak jak mówi Koniarek
Czekamy na jakąs odp;d

#13 koszyk

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:DALEKO
Offline

Napisano 13.01.2012 13:22

to pokarz logi?


Coś z gramatyką jesteś na bakier to pierwsza sprawa ,a druga jeśli nie wiesz o co chodzi to nie nabijaj postów .
  • +
  • -
  • 0

#14 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.01.2012 15:22

... grupa dzieci żądająca gotowego kodu bo ma "super edytowane diablo by onyke".

To jest fragment ORYGINALNEGO kodu Onyke, komentarze moje. Jeden z niedziałających itemków ma player_b_inv[id]=8, jest to jak się nie myle, own invisible. Zobaczcie teraz na algorytm


else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] //255 - 8 = 247
render = 150

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20 //247 (tutaj następuje zaokrąglenie w górę, do liczby podzielnej przez 20 - jest to 260) :20 = 13
render-- // zatem render = 150-13 = 137
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}


Zatem po otrzymaniu itemka, render zmienił się z 150 na 137 - jest to niedużo i być może dlatego tego nie zauważacie.

Tu się kryje jeszcze taka ironia, że itemek Mega Invisible, zmniejsza niewidzialność DOKŁADNIE o tyle samo co Own Invisible przy mefiście, bo 255-1 zaokrąglone daje też 260.

Pozdróweczki, jak nie rozumiecie, przeczytajcie ze 3 razy. Miło by było jakby Onke sam też sie wypowiedział na ten temat.


@edit:

żeby już wszystko było jasne, tak samo jest dla mnicha (tylko render początkowy to 200) i ninjy (odpowiednio 13)

co ciekawe, dla każdej innej klasy jest zupełnie inaczej; np. player_b_inv[id]=8 oznacza że render=8, a player_b_inv[id]=30 oznacza że render=30. Jak widać, jest to troche niesprawiedliwie w stosunku do mefista i mnicha.

Jeszcze jedno moje przemyślenie: prawdopodobnie cały ten kod mnicha i mefa wziął się stąd, że ninja ma render równy 13 i żeby on się odpowiednio zmniejszał - o 1 na każde 20 plejer_be_inwóf[ajdi].

Przydałoby się coś z tym zrobić. Autorze kodu?


@edit2:

Pozwolę sobie na jeszcze jedną edycję. Ponieważ znając userów amxx'a wszcy będą narzekać że i tak nie ma gotowego kodu, to proszę:


else if (player_class[id] == Mnich)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 200

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=3
render-=2
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 150

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=2
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}


Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 13.01.2012 15:44

  • +
  • -
  • 0

#15 M@R(iN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Lokalizacja:Counter Strike 1.6
Offline

Napisano 14.01.2012 21:13

Heh z tego wiem tyle ze nic:D

#16 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.01.2012 10:18

w skrócie:

podmień sobie swój kod na ten, poprawny:

						else if (player_class[id] == Mnich)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 200

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=3
render-=2
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 150

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=2
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 15.01.2012 10:19

  • +
  • -
  • 1

#17 koszyk

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:DALEKO
Offline

Napisano 15.01.2012 14:25

Tak tak onyke .

Mam jeszcze problem taki z rakietami ,że jak używam itemu 1/1 np.ropiejaca esencja destrukcji i mam scouta to jak strzelam rakietami to one też zadają 1/1 .


A to umiesz naprawić ?
  • +
  • -
  • 0

#18 M@R(iN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Lokalizacja:Counter Strike 1.6
Offline

Napisano 17.01.2012 20:09

Nakupenda. działa ładnie, a co do wypowiedzi koszyk? Jeszcze ten jeden bład umie ktos naprawic?

?????

Użytkownik M@R(iN edytował ten post 15.01.2012 21:47


#19 5gram

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:152
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
Offline

Napisano 18.01.2012 10:10

ktoś jak wstawia swój plugin tym bardziej Diablo powinien uwzględnić, że znajdują się jakieś bugi m.in. takie jak u kolegów powyżej albo je naprawić...-,-
  • +
  • -
  • 0

#20 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.01.2012 10:50

po to dałem w tym temacie łatke, tylko jakoś nikt się nią nie interesuje a wszyscy narzekają -.-

Wrzuce do działu łatki i poradniki
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych