Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nakupenda. - zdjęcie

Nakupenda.

Rejestracja: 07.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.11.2012 21:09
-----

Moje tematy

AddToFullPack oraz byty wypadające po śmierci :)

07.05.2012 17:45

Witam, mam dwa pytanka.

1. Kod na widzenie niewidzialnych to nie jest trudna sprawa:


public plugin_init() register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)


Ale on pozwala na zobaczenie ninjy po drugiej stronie długiej na dd2, da się to ograniczyć, nie wiem, do sfery o jakimś promienu?
Tzn żeby tylko w odległości X niewidzialni byli widzialni


2. Po śmierci gracza wypada mi z niego ent.
public wystaw_butelke(kid,id)
{
new Float:origins[3]
pev(id,pev_origin,origins);
new entit=create_entity("info_target")
set_pev(entit,pev_classname,"exp");
origins[0]+=40.0
origins[2]-=32.0
set_pev(entit,pev_origin,origins)
set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS);
entity_set_model(entit,"models/diablomod/w_paczka.mdl")
dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
engfunc(EngFunc_SetSize,entit,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0})
engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
}
public fwd_touch(ent,id)
{
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);
if(!equali(classname,"exp")) return FMRES_IGNORED;
funkcja(id)

engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
return FMRES_IGNORED;
}


Czy to jest dobrze napisane? + jak zrobić, żeby do fwd_touch "przemycic" id zabojcy z deathmsg dla tej konkretnie butelki?

get_cvar_num coś mi nie chce śmigać

08.03.2012 12:06

new MAX_ITEMS

public plugin_init()
{
// ...
register_cvar("nanana", "2");
MAX_ITEMS = get_cvar_num("nanana")
}

zmienna MAX_ITEMS przyjmuje wartość 0 niezależnie od tego co ustawie jako cvar

Jakieś podpowiedzi?

[ROZWIĄZANE] Awaryjne wyjście ze switch'a

02.03.2012 19:24

mam taki kod i potrzebuje w pewnym momencie wyjść z całego switcha i zrobiłem coś takiego:


switch(item)
{
case 0:
{
if(is_user_alive(id))
{
if(!ciche[id] && limit[id] < MAX_ITEMS)
{
ciche[id]=true;
limit[id]++
break; // ale jak dam tutaj break to wywala blad: vip_naku.sma(232) : error 024: "break" or "continue" is out of context
}


ja poprawnie w pewnym momencie opuścić tą pętle? i nie chodzi mi o zwrócenie wartości

Kolorowe Ikony Broni

12.02.2012 16:50

Weapon Icon Display
bY zenix




Witam,

nie widziałem nigdzie tego pluginu, więc zamieszczam go tutaj z allieds'ów. Link do oryginału: forums.alliedmods.net/showthread.php?p=608558



opis
Wyświetla ikonkę obecnie używanej broni. Zielony - dużo ammo, żółty - ostatni magazynek, czerwony - brak amunicji.


cvary
amx_weapon_location 0/1/2	 // (0 - nie pokazuje, 1- pokazuje po prawej stronie, 2 - pokazuje na dole przy zegarku)



instalacja
Standardowa]http://amxx.pl/topic...xx/]Standardowa Instalacja[/url]



inne informacje
- Ulepszona wersja tego: WeaponIcon - AMXX.pl: Support AMX Mod X pluginu.
- Flash i Smoke maja taka sama ikonke


screenshot

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

download
Załączony plik  weapon_icon.sma   4,93 KB  1012 Ilość pobrań
  weapon_icon.amxx
Załączony plik  weapon_icon.amxx   5,08 KB  15 Ilość pobrań

Punkty Drużyn 1.4

11.02.2012 20:27

Punkty Drużyn v 1.4
bY Nakupenda.


opis
Prosty plugin, którego dotychczas nie widziałem na forum. Zlicza fragi CT i TT i wyświetla w hud oraz pod koniec każdej rundy. Dodatkowo, na koniec mapy jest info która drużyna wygrała. Wszystko ma konfigurację, w tym kolory napisów, przyjazną dla użytkownika.


instalacja
Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X


wymagane moduly
colorchat


download