1. Kod na widzenie niewidzialnych to nie jest trudna sprawa:
public plugin_init() register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
Ale on pozwala na zobaczenie ninjy po drugiej stronie długiej na dd2, da się to ograniczyć, nie wiem, do sfery o jakimś promienu?
Tzn żeby tylko w odległości X niewidzialni byli widzialni
2. Po śmierci gracza wypada mi z niego ent.
public wystaw_butelke(kid,id)
{
new Float:origins[3]
pev(id,pev_origin,origins);
new entit=create_entity("info_target")
set_pev(entit,pev_classname,"exp");
origins[0]+=40.0
origins[2]-=32.0
set_pev(entit,pev_origin,origins)
set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS);
entity_set_model(entit,"models/diablomod/w_paczka.mdl")
dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
engfunc(EngFunc_SetSize,entit,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0})
engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
}
public fwd_touch(ent,id)
{
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);
if(!equali(classname,"exp")) return FMRES_IGNORED;
funkcja(id)
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
return FMRES_IGNORED;
}
Czy to jest dobrze napisane? + jak zrobić, żeby do fwd_touch "przemycic" id zabojcy z deathmsg dla tej konkretnie butelki?