Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nakupenda. - zdjęcie

Nakupenda.

Rejestracja: 07.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.11.2012 21:09
-----

#351998 Problem z kompilacja dbmod 5.9

Napisane przez Nakupenda. w 20.01.2012 23:09

On może nie ale ja tak:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#351996 Scout 1/3 - Nie działa (Poprawcie kod?)

Napisane przez Nakupenda. w 20.01.2012 22:59

tak, dokładnie.
  • +
  • -
  • 1


#351696 Scout 1/3 - Nie działa (Poprawcie kod?)

Napisane przez Nakupenda. w 19.01.2012 22:43

UTIL_Kill(attacker_id,id,weapon_scout)

lub

UTIL_Kill(attacker_id,id,scout)
  • +
  • -
  • 1


#351668 Scout 1/3 - Nie działa (Poprawcie kod?)

Napisane przez Nakupenda. w 19.01.2012 21:35


   if(player_class[attacker_id] == Troll && weapon == CSW_SCOUT && random_num(3) == 1)
   {
         UTIL_Kill(attacker_id,id,weapon)
         cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
   }

  • +
  • -
  • 1


#351211 [ROZWIĄZANE] diablo by onyk3 vip exp nie dziala

Napisane przez Nakupenda. w 18.01.2012 22:08

pod, a nie nad.
  • +
  • -
  • 1


#350959 Diablomod by Onyke

Napisane przez Nakupenda. w 18.01.2012 14:10

Łatka do Diablo moda bY Onyke sprawdzona [Łatka] Diablo Onyke - Niewidzialność - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#350890 Diablo Onyke - Niewidzialność

Napisane przez Nakupenda. w 18.01.2012 10:59

Witam,

jak niektórzy zauważyli, przy klasach Mefisto oraz Mnich pojawia się błąd związany z niewidzialnością - te klasy po dostaniu itemku zmniejszającego niewidzialnośc, wcale nie robią się bardziej niewidoczne. Jest to spowodowane mechanicznym skopiowaniem kodu przez autora diablo od Ninjy :)

Łatka ta rozwiązuje ten problem

Należy znaleźć public set_renderchange(id) i w tej funkcji podmienić kod:


						
else if (player_class[id] == Mnich)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 200

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=3
render-=2
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 150

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=2
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

  • +
  • -
  • 5


#350360 Event damage i zapisanie kill'a

Napisane przez Nakupenda. w 16.01.2012 21:36


stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot)
{
set_msg_block(g_msgDeathMsg, BLOCK_SET)
ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, killer, 2)
set_msg_block(g_msgDeathMsg, BLOCK_NOT)
message_begin(MSG_ALL, g_msgDeathMsg, {0,0,0}, 0)
write_byte(killer)
write_byte(victim)
write_byte(headshot)
write_string(weapon)
message_end()
new kname[32], kauthid[32], kteam[10]
get_user_name(killer, kname, 31)
get_user_team(killer, kteam, 9)
get_user_authid(killer, kauthid, 31)
if (killer != victim)
{
new vname[32] , vauthid[32], vteam[10]
get_user_name(victim, vname, 31)
get_user_team(victim, vteam, 9)
get_user_authid(victim, vauthid, 31)
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(killer), kauthid, kteam,
vname, get_user_userid(victim), vauthid, vteam, weapon)
}
else
{
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed self with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(killer), kauthid, kteam, weapon)
}
UpdateScore(killer, victim, 0,0, 1)
return PLUGIN_CONTINUE
}



Standardowy stock.

Pytanie - jak pobrac broń gracza i "wsadzić" ją w niego?

Tzn. log_kill( attacker_id, victim_id, "XXX", 0 );

zamiast XXX - broń, którą attacker_id zabił victim_id


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Druga sprawa: tak samo, tylko w fm_fakedamage( victim_id, "YYY", damage, dmgtype );

YYY - nazwa broni, która attacker_id zabił victim_id



Pomoc nagrodzona plusikami "+" :*
  • +
  • -
  • 1


#350327 Plugin respawnu

Napisane przez Nakupenda. w 16.01.2012 20:48

http://amxx.pl/topic...deathmatch-214/
  • +
  • -
  • 1


#350147 Uzupełnianie dokumentacji

Napisane przez Nakupenda. w 16.01.2012 14:53

kombinujecie.. ^^

wystarczy od odpowiedniej ilości postów, jak sb :*

i sumienne warny za nieprzestrzeganie, też jak sb.

i juz. nie zginie dużo pomysłów i ulepszeń od tych mniej nieudzielających się na forum
  • +
  • -
  • 1


#350046 [ROZWIĄZANE] Funkcja dla losowego gracza z teamu CT

Napisane przez Nakupenda. w 16.01.2012 11:19

tak prościej

 
new play[32],num
get_players(play, num, "ahe", "CT")

new gracz=play[random_num(0,num-1)]

set_user_health(gracz, 500)


  • +
  • -
  • 1


#349839 [ROZWIĄZANE] Rozdzielanie statystyk w moim modzie, bledy (m.in. długie linie)

Napisane przez Nakupenda. w 15.01.2012 17:58

ten typ formatowania tekstu, jak sam widzisz ma max 511 znaków + NULL

chyba musisz użyć czegoś innego
  • +
  • -
  • 1


#349790 FIRST ROUND, NO AWP/SCOUT

Napisane przez Nakupenda. w 15.01.2012 15:25

FIRST ROUND, NO AWP/SCOUT

bY Nakupenda.



opis
Jest to szybciutki plugin napisany pod BF2, jednak może być wykorzystany na każdym serwie. Jak widziałem jako gracz, admin, H@ oraz wreszcie wlasciciel serwera, jest ogromny problem z typami, którzy mają odznake ze snajperki i w pierwszej rundzie bawią się w snajperów. Ten plugin nie pozwala w pierwszej rundzie mieć awp ani scouta.


instalacja
Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X


wymagane moduly
amxmodx
hamsandwich
fakemeta


inne informacje
Propsy dla DarkGL, gdyż stock zawarty w pluginie jest jego autorstwa. Mam nadzieje, że nie będzie się na mnie boczył xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#349608 Plugin robiący różne rzeczy w danej rundzie i inne pytanie.

Napisane przez Nakupenda. w 15.01.2012 11:00

działa na bimbalion procent xD



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>



new var;

public plugin_init()
{
register_plugin("Rundy", "1.01", "Nakupenda.")

register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}

public NewRound()
{
var++
}

public Poczatek_Rundy()
{
if(var == 1 || var == 4 || var == 8 || var == 12)
{
event()
}
}

public event()
{
new iPlayers[32], iNum, iTemp;
get_players( iPlayers, iNum );

for( new id = 0; id < iNum; id++ )
{

iTemp = iPlayers[id];

if(is_user_connected(iTemp) && is_user_alive(iTemp))
{

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)

strip_user_weapons( iTemp );
switch(var)
{
case 1:
{
show_hudmessage(iTemp, "Witaj!")
}
case 4:
{
give_item( iTemp, "weapon_M249" );
fm_set_user_health(iTemp, 500)

show_hudmessage(iTemp, "MASSACRE DAY!!!");
}
case 8:
{
give_item(iTemp, "weapon_scout");
fm_set_user_health(iTemp, 1);

show_hudmessage(iTemp, "Masz 1HP i Scouta!")
}
case 12:
{
give_item( iTemp, "weapon_knife" );

show_hudmessage(iTemp, "Masz tylko noz!")
}
}
}
}
}



troszke nad tym siedziałem, więc jak coś niejasne to pytaj :*
  • +
  • -
  • 1


#349598 [ROZWIĄZANE] Jak wylączyć Nick przy pisaniu na @@

Napisane przez Nakupenda. w 15.01.2012 10:49

w którymś pliku konfiguracyjnym, amxx.cfg lub server.cfg
  • +
  • -
  • 1