Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nakupenda.
Rejestracja: 07.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.11.2012 21:09
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 451
- Odwiedzin: 6 545
- Tytuł: Not yet YODA
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Luty 7, 1995
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Zainteresowania
Scripting
Kontakt
#351998 Problem z kompilacja dbmod 5.9
Napisane przez Nakupenda. w 20.01.2012 23:09
On może nie ale ja tak:
#351996 Scout 1/3 - Nie działa (Poprawcie kod?)
Napisane przez Nakupenda. w 20.01.2012 22:59
#351696 Scout 1/3 - Nie działa (Poprawcie kod?)
Napisane przez Nakupenda. w 19.01.2012 22:43
#351668 Scout 1/3 - Nie działa (Poprawcie kod?)
Napisane przez Nakupenda. w 19.01.2012 21:35
#351211 [ROZWIĄZANE] diablo by onyk3 vip exp nie dziala
Napisane przez Nakupenda. w 18.01.2012 22:08
#350959 Diablomod by Onyke
Napisane przez Nakupenda. w 18.01.2012 14:10
Łatka do Diablo moda bY Onyke sprawdzona [Łatka] Diablo Onyke - Niewidzialność - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#350890 Diablo Onyke - Niewidzialność
Napisane przez Nakupenda. w 18.01.2012 10:59
Witam,
jak niektórzy zauważyli, przy klasach Mefisto oraz Mnich pojawia się błąd związany z niewidzialnością - te klasy po dostaniu itemku zmniejszającego niewidzialnośc, wcale nie robią się bardziej niewidoczne. Jest to spowodowane mechanicznym skopiowaniem kodu przez autora diablo od Ninjy
Łatka ta rozwiązuje ten problem
Należy znaleźć public set_renderchange(id) i w tej funkcji podmienić kod:
jak niektórzy zauważyli, przy klasach Mefisto oraz Mnich pojawia się błąd związany z niewidzialnością - te klasy po dostaniu itemku zmniejszającego niewidzialnośc, wcale nie robią się bardziej niewidoczne. Jest to spowodowane mechanicznym skopiowaniem kodu przez autora diablo od Ninjy
Łatka ta rozwiązuje ten problem
Należy znaleźć public set_renderchange(id) i w tej funkcji podmienić kod:
else if (player_class[id] == Mnich)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 200
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=3
render-=2
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 150
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=2
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
#350360 Event damage i zapisanie kill'a
Napisane przez Nakupenda. w 16.01.2012 21:36
stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot)
{
set_msg_block(g_msgDeathMsg, BLOCK_SET)
ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, killer, 2)
set_msg_block(g_msgDeathMsg, BLOCK_NOT)
message_begin(MSG_ALL, g_msgDeathMsg, {0,0,0}, 0)
write_byte(killer)
write_byte(victim)
write_byte(headshot)
write_string(weapon)
message_end()
new kname[32], kauthid[32], kteam[10]
get_user_name(killer, kname, 31)
get_user_team(killer, kteam, 9)
get_user_authid(killer, kauthid, 31)
if (killer != victim)
{
new vname[32] , vauthid[32], vteam[10]
get_user_name(victim, vname, 31)
get_user_team(victim, vteam, 9)
get_user_authid(victim, vauthid, 31)
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(killer), kauthid, kteam,
vname, get_user_userid(victim), vauthid, vteam, weapon)
}
else
{
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed self with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(killer), kauthid, kteam, weapon)
}
UpdateScore(killer, victim, 0,0, 1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Standardowy stock.
Pytanie - jak pobrac broń gracza i "wsadzić" ją w niego?
Tzn. log_kill( attacker_id, victim_id, "XXX", 0 );
zamiast XXX - broń, którą attacker_id zabił victim_id
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Druga sprawa: tak samo, tylko w fm_fakedamage( victim_id, "YYY", damage, dmgtype );
YYY - nazwa broni, która attacker_id zabił victim_id
Pomoc nagrodzona plusikami "+"
#350327 Plugin respawnu
Napisane przez Nakupenda. w 16.01.2012 20:48
#350147 Uzupełnianie dokumentacji
Napisane przez Nakupenda. w 16.01.2012 14:53
#350046 [ROZWIĄZANE] Funkcja dla losowego gracza z teamu CT
Napisane przez Nakupenda. w 16.01.2012 11:19
#349839 [ROZWIĄZANE] Rozdzielanie statystyk w moim modzie, bledy (m.in. długie linie)
Napisane przez Nakupenda. w 15.01.2012 17:58
#349790 FIRST ROUND, NO AWP/SCOUT
Napisane przez Nakupenda. w 15.01.2012 15:25
FIRST ROUND, NO AWP/SCOUT
bY Nakupenda.
Jest to szybciutki plugin napisany pod BF2, jednak może być wykorzystany na każdym serwie. Jak widziałem jako gracz, admin, H@ oraz wreszcie wlasciciel serwera, jest ogromny problem z typami, którzy mają odznake ze snajperki i w pierwszej rundzie bawią się w snajperów. Ten plugin nie pozwala w pierwszej rundzie mieć awp ani scouta.
Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X
amxmodx hamsandwich fakemeta
Propsy dla DarkGL, gdyż stock zawarty w pluginie jest jego autorstwa. Mam nadzieje, że nie będzie się na mnie boczył
Załączone pliki
-
first_round.amxx 4,31 KB 5 Ilość pobrań
-
first_round.sma 1,3 KB 330 Ilość pobrań
first_round.amxx
#349608 Plugin robiący różne rzeczy w danej rundzie i inne pytanie.
Napisane przez Nakupenda. w 15.01.2012 11:00
działa na bimbalion procent
troszke nad tym siedziałem, więc jak coś niejasne to pytaj
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
new var;
public plugin_init()
{
register_plugin("Rundy", "1.01", "Nakupenda.")
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public NewRound()
{
var++
}
public Poczatek_Rundy()
{
if(var == 1 || var == 4 || var == 8 || var == 12)
{
event()
}
}
public event()
{
new iPlayers[32], iNum, iTemp;
get_players( iPlayers, iNum );
for( new id = 0; id < iNum; id++ )
{
iTemp = iPlayers[id];
if(is_user_connected(iTemp) && is_user_alive(iTemp))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
strip_user_weapons( iTemp );
switch(var)
{
case 1:
{
show_hudmessage(iTemp, "Witaj!")
}
case 4:
{
give_item( iTemp, "weapon_M249" );
fm_set_user_health(iTemp, 500)
show_hudmessage(iTemp, "MASSACRE DAY!!!");
}
case 8:
{
give_item(iTemp, "weapon_scout");
fm_set_user_health(iTemp, 1);
show_hudmessage(iTemp, "Masz 1HP i Scouta!")
}
case 12:
{
give_item( iTemp, "weapon_knife" );
show_hudmessage(iTemp, "Masz tylko noz!")
}
}
}
}
}
troszke nad tym siedziałem, więc jak coś niejasne to pytaj
#349598 [ROZWIĄZANE] Jak wylączyć Nick przy pisaniu na @@
Napisane przez Nakupenda. w 15.01.2012 10:49
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Nakupenda.
- Regulamin